آیا عاشق هیجان و آدرنالین هستید؟ اگر پاسختان مثبت است، دبی و ابوظبی، شهرهای مدرن امارات، مقصدی ایده‌آل برای شما هستند.

هیجان‌انگیزترین ترن هوایی‌های دبی و ابوظبی / غرق در هیجان و ترس

به گزارش سلام نو این شهرها با داشتن ترن هوایی‌های فوق‌العاده مدرن و مجهز، تجربه‌ای منحصر به فرد از هیجان، ترس و شادی را برای شما رقم خواهند زد. در ادامه، به معرفی ۷ مورد از هیجان‌انگیزترین ترن هوایی‌های دبی و ابوظبی می‌پردازیم:

۱. ترن هوایی Velociraptor، سفری پر سرعت در دنیای دایناسورها

اگر به دنبال سریع‌ترین ترن هوایی دبی هستید، Velociraptor انتخابی ایده‌آل برای شماست. این غول فلزی در عرض ۲.۵ ثانیه شما را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند و با غوطه‌ور شدن، چرخش‌های سریع و سقوط‌های دلهره‌آور، هیجانی وصف‌ناپذیر را به شما هدیه می‌دهد. مسیر این ترن هوایی از میان جنگلی سرپوشیده آغاز می‌شود و پس از چرخش‌های متعدد، شما را به فضای باز پرتاب می‌کند. Velociraptor با ۱۰۵ فوت ارتفاع و ۳۴۶۵ فوت طول، ظاهری شبیه به یک نعل اسب تاب‌دار دارد و برای سوار شدن بر آن باید حداقل ۱۳۰ سانتی‌متر قد داشته باشید.

مکان: دبی، خیابان شیخ محمد بن زاید، پارک IMG Worlds of Adventure

۲. Spider-Man Doc Ock’s Revenge، نبردی هیجان‌انگیز با دکتر اختاپوس

علاقه‌مندان به مرد عنکبوتی، این ترن هوایی را از دست ندهید! Spider-Man Doc Ock’s Revenge در مجموعه IMG Worlds of Adventure واقع شده و شما را به سفری هیجان‌انگیز در شهر نیویورک می‌برد. در این ترن هوایی، با دکتر اختاپوس مبارزه خواهید کرد و از دزدیدن منبع انرژی شهر توسط او جلوگیری می‌کنید. این ترن ۴۰۰ متر طول دارد و برای سوار شدن بر آن باید حداقل ۱۲۰ سانتی‌متر قد داشته باشید.

مکان: منطقه مارول، مجموعه تفریحی IMG Worlds of Adventure

۳. ترن هوایی Now You See Me، معمایی هیجان‌انگیز در ۱۰ طبقه

Now You See Me یکی از بلندترین و جذاب‌ترین ترن هوایی‌های دبی است که ۱۰ طبقه ارتفاع دارد. این ترن هوایی از روی فیلم‌های پرفروش Now You See Me ساخته شده و در مجموعه پارک موشن گیت دبی قرار دارد. در این ترن هوایی، می‌توانید بین دو گزینه‌ی کمک به جان ویک و یا شکار او انتخاب کنید و سپس براساس مسیر انتخابی، تجربیات متفاوتی را تجربه خواهید کرد. Now You See Me مسیر ۵۰۰ متری پر از پیچ‌های ترسناک، نیم حلقه و حلقه‌های غیروارونه را با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت طی می‌کند. برای استفاده از این ترن باید قد شما حداقل ۱۲۰ سانتی‌متر باشد.

مکان: دبی، جاده شیخ زاید، روبروی پالم جبل علی، پارک و استراحتگاه دبی، Motiongate Dubai

هیجان‌انگیزترین ترن هوایی‌های دبی و ابوظبی / غرق در هیجان و ترس

۴. ترن هوایی Capitol Bullet Train، سفری به دنیای پانم

Capitol Bullet Train با الهام از دنیای پانم فیلم پرفروش The Hunger Games ساخته شده و یکی از هیجان‌انگیزترین ترن هوایی‌های دبی است. این ترن هوایی نیمه شاتل دارای ۵ اتومبیل با سرعت ۵۰ مایل در ساعت است. Capitol Bullet Train در سال ۲۰۱۷ عملیاتی شده و با سوار شدن بر آن می‌توانید هیجان فوق‌العاده‌ای را در پیچ و خم‌های شگفت‌انگیز تجربه کنید. برای استفاده از این ترن باید حداقل ۱۳۰ سانتی‌متر قد داشته باشید.

مکان: Lionsgate، Motiongate Dubai

۵. Smurf Village Expres، گشتی آرام در دنیای اسمورف‌ها

Smurf Village Expres فرصت ویژه‌ای را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد تا همراه با کودکان خود، بدون ترس سوار بر ترن هوایی شوند. این ترن هوایی تفریحی برخلاف دیگر ترن هوایی‌های دبی، دارای مسیری آرام و مرتفع است. همچنین فضای این ترن از منظره‌ی مزرعه‌ها، جنگل‌ها و میدان شهر اسمورف تشکیل شده است. در طول این سفر، کودکان می‌توانند با شخصیت‌های محبوب دنیای اسمورف ملاقات کنند و خاطره‌ای خوش از این تجربه به یادگار ببرند.

مکان: Motiongate Dubai

هیجان‌انگیزترین ترن هوایی‌های دبی و ابوظبی / غرق در هیجان و ترس

۶. Avengers Flight of the Quinjets، پرواز با انتقام‌جویان

Avengers Flight of the Quinjets یکی دیگر از جذاب‌ترین ترن هوایی‌های دبی است که در شهربازی IMG قرار دارد. این ترن هیجان‌انگیز پر از شخصیت‌های محبوب دنیای مارول یعنی هالک، انتقام‌جویان، مرد عنکبوتی و ثور است و شما با نشستن در پرواز دو نفره‌ی Quintjet می‌توانید وانمود کنید یکی از قهرمانان دنیای مارول هستید. یکی از شرایط سوارشدن بر این ترن، داشتن قد ۱۳۰ سانتی‌متر یا بلندتر است.

مکان: IMG Worlds of Adventure

۷. Thor Thunder Spin، نبردی هیجان‌انگیز با لوکی

در این ترن هوایی شما اسیر لوکی هستید و ثور و خدای شیطان برای نجات شما تلاش می‌کند. جلوه‌های ویژه‌ی این ترن آن‌قدر باکیفیت و جذاب هستند که در تمام طول مسیر احساس خواهید کرد اتفاقات اطرافتان واقعی هستند. Thor Thunder Spin از بهترین و جذاب‌ترین ترن هوایی‌های دبی است و تجربه‌ای بی‌نظیر از هیجان و ترس را به شما هدیه می‌دهد.

مکان: IMG Worlds of Adventure

نکات مهم:

  • برای سوار شدن بر هر کدام از این ترن هوایی‌ها، شرایط قد و سنی خاصی وجود دارد که باید قبل از سوار شدن به آنها توجه کنید.
  • خانم‌های باردار و افرادی که مشکلات قلبی یا عصبی دارند، بهتر است از سوار شدن بر ترن هوایی خودداری کنند.
  • در زمان سوار شدن بر ترن هوایی، وسایل شخصی خود را به همراه نداشته باشید و از دستورالعمل‌های ایمنی به طور کامل اطاعت کنید.
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید