گروهک تروریستی کومله کمونیستی پذیرفت که از پادگان خارج و به فعالیت های نظامی پایان دهد.

کومله کمونیستی خلع سلاح را پذیرفت!

به گزارش سلام نو، وبسایت شارش پرس اقلیم کردستان عراق از زبان سروه ناصری عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله کمونیستی نوشت؛ کومله خلع سلاح شده است! به گزارش بولتن نیوز، ناصری در این گفتگو در پاسخ به این سوال که آیا شما خلع سلاح را می پذیرید گفت؛ ما الان هم خلع سلاح هستیم ما مدتهاست سلاحی نداریم و مبارزه ما سیاسی است!

شارپرس در ادامه از سروه ناصری پرسید؛ شما که هنوز هم مسلح هستید؟! عضو کمیته مرکزی کومله گفت؛ سلاح های ما سنگین نیستند، سلاح هایی که در اردوگاه داریم برای محافظت از خودمان در برابر حملات احتمالی است، عراق منطقه جنگی است و گروه های مسلح زیادی حضور دارند به همین علت از این سلاح ها برای محافظت از خودمان استفاده می کنیم، ما اردوگاه نظامی نداریم ما در کمپ هستیم، کمپ ما خانوادگی است، در کمپ ما زن و بچه ها حضور دارند، ما حتی با اهالی روستای زرگویز مراودات خوبی داریم، آنها هم شرایط ما را درک کرده اند.

این عضو کمیته مرکزی کومله در ادامه گفت؛ ما نمی خواهیم به حکومت اقلیم فشار وارد شود و به خاطر ما سختی بکشند، به همین خاطر حاضریم همین اردوگاه را هم ترک کنیم و در کمپی تحت نظارت سازمان ملل متحد، اسکان داده شویم. به این ترتیب گروهک تروریستی کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران برای ترک اردوگاه نظامی زرگویز اعلام آمادگی کرد و باید منتظر باشیم تا بببنیم حکومت اقلیم چه اقداماتی را برای تخلیه اردوگاه زرگویز انجام خواهد داد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید