مرتاض هندی ادعا کرد از ۷۰ سال پیش نه غذایی خورده و نه چیزی نوشیده!

عجیب اما واقعی/ این پیرمرد ۷۰ سال است که غذایی نخورده!

به گزارش سلام نو به نقل ا ز همشهری آنلاین: سال ۲۰۱۰ بیمارستان استرلینگ در احمدآباد هندوستان مهمان عجیب‌وغریبی داشت؛ پرالاد جانی پیرمرد ۸۲ ساله‌ای که مدعی بود از ۷۰ سال پیش نه غذایی خورده و نه چیزی نوشیده!

وقتی ماجرای حیرت‌انگیز این پیرمرد همه جا پیچید، پزشکان بیمارستان استرلینگ تصمیم گرفتند جانی را برای مدتی در بیمارستان بستری کنند و آزمایش‌های لازم را روی او انجام بدهند تا به راز نخوردن و نیاشامیدن این مرتاض پی ببرند.

 ماجرای مردی که ۷۰ سال چیزی نخورد

 نکته جالب اینجاست که در چند روزی هم که پرالاد در بیمارستان تحت مراقبت کامل پزشکی بود به هیچ عنوان چیزی نخورده و بالطبع بدنش هم هیچ چیزی را دفع نکرد.  از نظر علم پزشکی بیشتر مردم می‌توانند تا چند روز هم بدون غذا سر کنند چون بدن آنها از چربی ذخیره شده به عنوان منبع غذایی استفاده می‌کند و وقتی که چربی سوزی تمام می‌شود، ذخیره پروتئینی بدن شروع به سوختن می‌کند. تعداد بسیار کمی هم سه تا چهار روز بدون نوشیدن آب می‌توانند زنده بمانند. اما جانی رکورد گرسنه و تشنه ماندن را شکست.  

بعد از اینکه این پیرمرد ۸۲ ساله در بیمارستان بستری شد نقطه به نقطه بدن او مورد آزمایش قرار گرفت و عملکرد تمام اعضای بدن این مرتاض هندی کنترل شد.  نتیجه آزمایشات بسیار حیرت‌آور بود؛ چون تمامی ارگان‌های بدن این پیرمرد مثل ساعت کار می‌کردند و مورد پرالاد جانی به عقیده دکتر دینش دیسای -پزشک  متخصص -  بسیار نادر بود.  نکته عجیب‌تر هم اینکه این مرتاض با وجود ۷۰ سال دوری از آب و غذا از نظر روانی و فیزیکی در سلامت کامل به سر می‌بُرد.  

 ماجرای مردی که ۷۰ سال چیزی نخورد

 ماجرای مردی که ۷۰ سال چیزی نخورد

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید