ئیس پلیس فتا خوزستان از بازداشت کلاهبرداری خبر داد که با شیادی حساب رانندگان اینترنتی را خالی می‌کرد!

مردی که حساب رانندگان تپسی و اسنپ را خالی می‌کرد بازداشت شد!

به گزارش چهارشنبه سلام نو، به نقل از پایگاه خبری پلیس فتا ، سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر اظهارکرد: با مراجعه یکی از رانندگان تاکسی اینترنتی به این پلیس با عنوان اینکه شخصی ناشناس به حساب‌ کاربری وی دسترسی پیدا کرده و از حساب بانکی او به صورت غیر مجاز برداشت کرده است ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود : با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم یکی از کارکنان سابق شرکت تاکسی‌ اینترنتی بوده است.

سرهنگ حسینی بابیان اینکه تاکنون پنج نفر، از متهم شکایت کرده‌اند بیان کرد: طی یک عملیات پلیسی و هماهنگی با مقام قضایی، متهم دستگیر و ضمن اعتراف به بزه کاری خود، مشخص شد که وی مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان در توصیه به شهروندان ادامه داد: شیادان سایبری با بهانه هایی از قبیل دریافت سهمیه بنزین یا تایید حساب کاربری افراد، ضمن تماس با رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و اخذ کد تایید، از آنان کلاهبرداری می کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان اینترنتی هیچگونه کدی را برای افراد ناشناس ارسال نکنند گفت: رانندگان تاکسی های اینترنتی برای دریافت هرگونه سهمیه به دفاتر رسمی آن شرکت مراجعه نمایند.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: کاربران در صورت برخورد با هرگونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید