افرادی که از قهوه سبز به صورت مداوم در طول روز استفاده می‌کنند حدود 1 الی 5/2 کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرده‌اند.

تناسب اندام با نوشیدن این نوع قهوه‌ ها

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، براساس تحقیقات به دست آمده، در کنار رژیم غذایی برای رسیدن به یک تناسب اندام ایده‌آل و هضم چربی‌ها بهتر است از قهوه سیاه یا قهوه سبز استفاده کنید. همچنین، اگر دوست دارید می‌توانید به آن‌ها مقداری شیر اضافه کرده و بعد از آن نوش جان کنید. البته حواس‌تان باشد که برای جلوگیری از بروز مشکلات گوارشی و یا سایر عوارض ناشی از مصرف کافئین، بهتر است که حداکثر 2 الی 3 فنجان را در طول روز میل کنید. لازم به ذکر است که دانه قهوه در طبیعت به یک صورت وجود دارد. اما براساس بسته بندی و نوع فرآوری به انواع قهوه اسپرسو، ترک، عربیکا و.. تقسیم می‌شود.

در ادامه به ارائه توضیحاتی درباره انواع قهوه برای لاغری اشاره خواهیم کرد:

لاغری با قهوه ترک

قهوه ترک یکی دیگر از انواع قهوه‌های تلخ و محبوب است که فرآیند سوخت و ساز بدن را به سرعت بالا می‌برد. جالب است بدانید آن دسته افرادی که از این نوع قهوه استفاده می‌کنند، ادعا کرده‌اند که در طی یک هفته در کنار رژیم غذایی حدود 7 کیلو کاهش وزن را تجربه کرده‌اند. یکی از مزیت‌های خوردن قهوه ترک این است که از تجمع بافت چربی در کبد جلوگیری می‌کند و مانع از پایین آمدن قدرت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

رژیم لاغری قهوه سبز

برخی از تحقیقات در آمریکا نشان می‌دهند که قهوه سبز در لاغری و کاهش وزن تاثیرگذار است. علاوه براین، افرادی که از قهوه سبز به صورت مداوم در طول روز استفاده می‌کنند حدود 1 الی 5/2 کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرده‌اند. این نوع قهوه با پایین آوردن قند خون در افراد از تجمع چربی‌ها در بدن جلوگیری کرده و به کنترل فشار خون نیز کمک می‌کند. از طرفی، از قهوه سبز مکمل‌هایی تهیه شده است که هنوز مدارک معتبری مبنی بر نتیجه گیری قطعی افراد برای کاهش وزن وجود ندارد. بهترین راه برای رسیدن به کاهش وزن با قهوه سبز این است که یک الی دو بار در طول روز در کنار رژیم غذایی خود از این نوشیدنی استفاده کنید و متابولیسم بدن خود را بالا ببرید. رژیم قهوه سبز علاوه بر کاهش وزن، در کنترل فشار خون نیز موثر و مفید است.

رژیم قهوه سبز علاوه بر کاهش وزن، در کنترل فشار خون نیز موثر و مفید است.

رژیم لاغری با قهوه تلخ

قهوه تلخ یکی دیگر از نوشیدنی‌های مورد علاقه در دنیاست. این نوع قهوه یکی از گزینه‌های مناسب برای کاهش دادن چربی‌های اطراف شکم در کنار رژیم غذایی است که با سرکوب کردن اشتها، بالا بردن سطح انرژی و نشاط آوری، القای احساس سیری به شما باعث کاهش وزن می‌شود. باز هم به این نکته اشاره می‌کنیم که اکیدا توصیه می‌شود در حد اعتدال از قهوه استفاده کنید تا دچار عوارض ناشی از مصرف آن نشوید!!

رژیم لاغری با قهوه اسپرسو

قهوه اسپرسو یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های دنیاست که به سبب طعم بسیار تلخ علاقه مندان خاصی دارد. نوشیدن قهوه اسپرسو، سطح انرژی را در افراد بالا می‌برد و با دادن احساس سیری به آن‌ها به کاهش وزن کمک می‌کند. این قهوه یک گزینه بسیار مناسب برای انجام قبل از تمرینات ورزشی شما است. خاصیت چربی‌سوزی بالای قهوه سیاه اسپرسو، به دلیل بالا بودن میزان کافئین در این نوشیدنی است که جدا از کم کالری بودن (2 تا 5 کالری) به کاهش وزن شما نیز کمک می‌کند. البته توصیه می‌شود که برای رسیدن به نتیجه بهتر این نوشیدنی را بدون شیر یا خامه در رژیم غذایی خود داشته باشید.

رژیم لاغری با قهوه عربیکا

قهوه عربیکا یا عربی یکی از با کیفیت‌ترین انواع قهوه است که رنگ روشنی دارد و حاوی پتاسیم فراوان و سدیم کمی است. این نوع قهوه ادرار آور است و با دفع مواد زائد و سموم اضافی بدن از کبد به کاهش وزن کمک می‌کند. این نوشیدنی به سبب دارا بودن سدیم پایین یک گزینه فوق‌العاده مناسب برای کنترل فشار خون است. اگر دوست دارید که این قهوه را با یک چاشنی میل کنید، کافیراست هل خالص را به آن اضافه کنید؛ چرا که سموم بیشتری را از بدن خارج می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید