کانکس های ویلایی به طور کلی با ۵ نوع متریال قابل ساخت هستند که بهترین نوع آن ساخت با ساندویچ پانل است. چرا که ساندویچ پانل ها به دلیل ویژگی ساختاری و نصب به صورت پیچ و مهره ای و مستحکم تر بسیار مناسب است.

کانکس ویلایی؛ زندگی شیک در دل طبیعت با کمترین قیمت

امروزه ساخت انواع خانه ویلایی بسیار ساده شده است، در گذشته برای ساخت خانه های ویلایی مراحل طولانی مانند پی ریزی، اجرا سازه و اسکلت بندی، دیوار چینی و نصب در و پنجره ها، مراحل دکوراسیون داخلی و نازک کاری و ... را طی می کردند و زمان بسیار زیادی جهت ساخت ویلا سپری می شد، اما امروزه راه حلی ساده تر و به صرفه تری برای داشتن ویلا وجود دارد، آن هم خرید کانکس ویلایی است. بدون بنایی و هزینه های رفت و آمد نیروی کار برای ساختن یک فضا مسکونی در ویلا و یا باغ خود به راحتی می توانید با سفارش و خرید یک کانکس ویلایی از ما با آرامش و بدون دغدغه ساخت در کانکس ویلایی خود استراحت کنید.

کانکس های ویلایی امروزه به عنوان یکی از جدیدترین و پرکاربردترین سازه ها جهت طراحی و ساخت انواع ویلا و سوییت در نقاط مختلف کشور و مناطق توریستی استفاده می شود. این سازه ها به دلیل قیمت بصرفه و سرعت در نصب و حمل آسان بسیار کارایی دارند. در این مقاله از وبسایت سلام نو، به مزایا و ویژگی های این سازه پیش ساخته و انواع کانکس ویلایی میپردازیم.

کانکس چیست؟

به سازه پیش ساخته شده و قابل حمل، کانکس می گویند. کاربرد انواع کانکس به طور کلی برای مناطقی است که در آن ساخت و ساز سخت یا غیر قابل انجام است و این عامل وجه تمایز کانکس از ساختمان های سنتی و قدیمی است. یکی از پرطرفدار ترین نوع کانکس های تولیدی در کارخانه های تولیدی نوع کانکس ویلایی است. این نوع سازه ها در ابعاد و امکانات مختلف قابل طراحی و تولید است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

انواع کانکس ویلایی

کانکس هایی ویلایی به طور کلی به صورت یک طبقه یا دوبلکس قابل ساخت است که ایعاد آن می تواند جزوی از زیر بنا سازه باشد یا هر طبقه آن دارای متراژی متفاوت باشد. از انواع کانکس هایی ویلایی متداول و قابل خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کانکس ویلایی ۴۰ متری
  • کانکس ویلایی ۱۰۰ متری
  • کانکس ویلایی ۵۰ متری
  • کانکس ویلایی ۶۰ متری
  • کانکس ویلایی ۸۰ متری
  • کانکس ویلایی ۱۲۰ متری
  • کانکس ویلایی دو خوابه
  • کانکس ویلایی سه خواب

کانکس ویلایی؛ زندگی شیک در دل طبیعت با کمترین قیمت

مزایا استفاده از انواع کانکس ویلایی

کانکس هایی ویلایی علاوه بر مزایایی چون قیمت به صرفه، امکان جابجایی آسان و سرعت العمل در ساخت، دارای مزایایی چون موارد زیر است.

  • عایق در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر زلزله تا ۹ ریشتر
  • پایداری و ماندگاری بالا
  • وزن کم
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • امکان نصب در مناطق مختلف با شرایط جوی متفاوت

نحوه نصب کانکس ویلایی

کانکس ها به طور کلی به دو روش آماده تحویل و نصب در محل، طراحی و تولید می شوند.

کانکس پیش ساخته ویلایی ( کانکس آماده تحویل ویلایی)

کانکس هایی ویلایی آماده به صورت پیش ساخته و بر اساس آخرین معماری ساختمانی در کارخانه ها طراحی و تولید می شوند که کارفرمایان و مشتریان علاقمند به خرید کانکس پیش ساخته ویلایی می توانند آن را خریداری نمایند و در فاصله زمانی ۲ تا ۴ روز در محل مورد نظر خود آن را داشته باشند. نکته حائز اهمیت در خصوص خرید این نوع کانکس های ویلایی این مورد است که ابعاد این نوع کانکس ها ۴۰ متر مربع می باشد و اگر کارفرما نیاز به سازه ای با متراژ بیشتر است باید چند سازه کانکس ویلایی آماده در کنار یکدیگر قرار بگیرند به همین دلیل این سازه ها بر خلاف مزیتی چون حمل و نصب آسان و سریع و قیمت مقرون به صرفه دارای معایبی چون محدودیت در طرح، ابعاد و ارتفاع می باشد.

با این وجود از این نوع کانکس ها می توان در مکان های اقامتی و توریستی، پارک ها، مکان های تفریحی و ... استفاده کرد.

ویلا کانکسی اجرا در محل

این نوع از سازه های ویلا پیش ساخته، بر خلاف نوع آماده آن جهت نصب و اجرا باید به منطقه مدنظر برده شوند و مراحل ساخت کانکس ویلایی مدنظر در محل اجرا، صورت می پذیرد. زمان اجرا این نوع سازه ها بر اساس متراژ و ابعاد سازه بین ۲۵ الی ۴۵ روز به طول می انجامد با این وجود صرفه اقتصادی بهتری داشته و سازه ویلایی مدنظر نهایتا تا دو ماه آماده تحویل و سکونت است.

کانکس ویلایی؛ زندگی شیک در دل طبیعت با کمترین قیمت

امکانات ویلا پیش ساخته

همانطور که در بخش های قبل اشاره کردیم، کانکس های ویلایی همانند ویلاهایی که با مصالح سنتی ساخته شده اند، دارای امکانات پایه ای چون سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی، حمام و ... است. البته باید این نکته را ذکر کرد که این امکانات می تواند بر اساس نیاز کارفرما سفارشی سازی شده و امکانات بیشتری داشته باشند. از مواردی که کارفرمایان می توانند به جهت سفارشی سازی و بهتر شدن سازه از آن ها استفاده کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس کفپوش و دیوار پوش ها
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • ملزومات دکوراسیون داخلی
  • متراژ و تعداد طبقات
  • نقشه داخلی
  • منبع ذخیره آب و حجم آن
  • سیستم پخت و پز
  • رنگ و طرح داخل ویلا و نما

و امکانات بی نظیر دیگری که می تواند شرایط اقامت و زندگی در ویلا را برای شما مطلوب تر کند.

انواع مدل های کانکس ویلایی از لحاظ متریال ساخت

کانکس های ویلایی به طور کلی با ۵ نوع متریال قابل ساخت هستند که بهترین نوع آن ساخت با ساندویچ پانل است. چرا که ساندویچ پانل ها به دلیل ویژگی ساختاری و نصب به صورت پیچ و مهره ای و مستحکم تر بسیار مناسب است.

این سازه ها علاوه بر طراحی و ساخت با ساندویچ پانل با سایدینگ ها، کامپوزیت، سمنت برد، فایبرگلاس و ... تولید می شوند.

قیمت کانکس ویلایی

قیمت انواع کانکس ویلایی با توجه به ابعاد، متریال ساخت، امکانات سفارشی، هزینه حمل و نصب، نحوه اجرا و ... قابل تعیین است و نیم توان برای آن قیمت مشخصی را تعیین کرد. با این وجود شما می توانید به مراجعه حضوری یا مشورت با یک متخصص در این حوزه از قیمت تقریبی انواع کانکس ویلایی نظیر قیمت کانکس ویلایی ۸۰ متری، ۱۰۰ متری و ... مطلع شوید.

نحوه خرید کانکس ویلایی

به جهت خرید محصولات ویلا پیش ساخته، باید به چند نکته دقت کنید:

  1. حتما محصول از کارخانجات تولیدی انواع کانکس خریداری نمایید.
  2. به نشان استاندارد CE اروپا بر روی محصولات یا کاتالوگ محصول توجه فرمایید.
  3. به سابقه کاری شرکت دقت فرمایید.
  4. در اینترنت در خصوص شرکت تولید کننده تحقیقات لازم را اتخاذ کنید.

پس از رعایت نکات فوق، نوبت به خرید محصول می رسد که شما می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی آن را ثبت سفارش کنید، پس از ثبت سفارش، پروژه ساخت و طراحی با بررسی میدانی توسط تیم مهندسی انجام می گیرد و پس از آن با استفاده از نرم افزار های مهندسی نظیر اتوکد، نقشه به صورت سه بعدی یا دو بعدی ترسیم می شود. پس از تایید کارفرما و تیم مهندسین اجرا و ناظر، قطعات طراحی و ساخته شده و به صورت اجرا در کارخانه یا محل نصب و تحویل مشتریان می شود.

جمع بندی

در این مقاله از سلام نو به بررسی کامل مزایا و ویژگی های انواع کانکس ویلایی پرداختیم و در ارتباط با قیمت و نحوه خرید آن صحبت کردیم.

اگر نیازمند اطلاعات بیشتر یا علاقمند خرید و استعلام قیمت کانکس های ویلایی بودید می توانید با شماره های ۰۵۱۳۶۲۲۸۸۰۰ و ۰۵۱۳۶۲۲۸۸۱۴ تماس حاصل فرمایید یا با مراجعه حضوری به آدرس مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله هاشمی رفسنجانی ۳۴/۱ از نمایشگاه محصولات کانکسی ما دیدن فرمایید.

کانکس ویلایی؛ زندگی شیک در دل طبیعت با کمترین قیمت

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید