هدی زین‌العابدین بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرامش با انتشار عکسی از سریال رهایم کن در کنار هوتن شکیبا نوشت: مهم اینه آدم بدونه چیو داره تحمل میکنه همون تعیین میکنه آدما چجوری باهات رفتار کنن باید بدونی کی دوست داره و کی لازمت داره.

استوری عاشقانه هدی زین‌العابدین برای هوتن شکیبا + عکس

به گزارش سلام نو، هدی زین العابدین متولد 23 خرداد 1368 در کرج، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فوق دیپلم گرافیک دانشگاه علمی کاربردی می باشد که فعالیت خود را از حضور در تیزرهای تبلیغاتی شروع کرد و از 16 سالگی با فیلم «خانه روشن» وارد بازیگری شد.

هدی زین العابدین در سال 1390  برای نخستین بار به طور جدی و گسترده با سریال پربیننده سقوط یک فرشته در نقش فاطمه دختری محجوب و محجبه دیده شد.

همان سال او در سینما نیز فیلم سه قدم عاشقی را بازی کرد و در سال بعد باری دیگر توانست با نقش‌آفرینی در فصل سوم سریال قلب یخی مورد توجه قرار بگیرد.

در طی سال‌های بعد، خانم زین العابدین نقش‌های کمتر و گزیده‌تری چه در سینما و چه در تلویزیون ایفا کرد و می‌توان گفت باری دیگر کمرنگ شد تا اینکه در سال 1396 برای بازی در فیلم عرق سرد و همبازی شدن با بازیگرانی همچون باران کوثری، لیلی رشیدی، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

هدی زین العابدین طی سال‌های بعد نیز آثار جذاب سینمایی ای همچون سمفونی نهم، دست انداز، زالاوا، دسته دختران و سریال‌های رقص روی شیشه و کرگدن را ایفا کرد.

اما نقش آفرینی در سریال جدید رهایم کن توانست باری دیگر خانم زین العابدین را پر رنگ کند و امروز نام او بیشتر از همیشه جست و جو شود.

هدی زین العابدین در رهایم کن نقش مارال را ایفا می‌کند. این هنرپیشه در فیلم سینمایی عطرآلود نیز ایفای نقش داشت و برای آن نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

هدی زین العابدین

کد خبرنگار: ۲۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود طنوریان IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    بازیگر وهنرمند خوبی هدی زین العابدین آزاده زار عی موفق باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید