افشین هاشمی، کارگردان فیلم «خسته نباشید!» در صفحه شخصی اینستاگرامش خاطره‌ای جالبی از مرحوم حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون منتشر کرد.

خاطره افشین هاشمی از دروغ بزرگ مرحوم حسام محمودی + عکس

به گزارش سلام نو، حسام محمودی متولد ۱۳۶۵ در تهران بود . وی فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس بود .

محمودی بازیگری را در سال ۱۳۹۱ و با بازی در فیلم های خسته نباشید و شب بیرون در سینما آغاز و همچنین بازیگری در تلویزیون را در سال ۱۳۹۳ و با بازی در سریال گاهی پشت سر نگاه کن، شروع کرد.

او رابطه بسیار نزدیکی با باران کوثری و نوید محمد زاده داشت.

حسام محمودی این بازیگر جوان سینما و تلویزیون در سن ۳۷ سالگی درگذشت. مازیار میری با اعلام این خبر گفت: حسام محمودی شب گذشته، ۱۲ اردیبهشت‌ بر اثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفته است.

محمودی که این روزها فیلم سینمایی «غریب» را روی پرده سینماها دارد، نخستین بار با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری بازیگری را شروع کرد و با مجموعه «گرگ و میش» همایون اسعدیان به شهرت رسید.فیلم «عطرآلود» هادی مقدم‌دوست در کنار فیلم «غریب» از آخرین آثار این بازیگر در جشنواره فجر سال گذشته بودند. «رمانتیسم عماد و طوبا»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز»، «حق سکوت»، «مردن به وقت شهریور»، «شب بیرون» و «خسته نباشید!» از دیگر فیلم‌های سینمایی این بازیگر بودند.

این بازیگر مشهور سال ها قبل ازدواج کرده و ثمره زندگی مشترکش یک دختر به نام هانا می باشد.

افشین هاشمی، کارگردان فیلم «خسته نباشید!» در صفحه شخصی اینستاگرامش خاطره‌ای جالبی از مرحوم حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون منتشر کرد.

حسام محمودی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید