یک مطالعه انجام شده نشان داد که آب انار مانع افزایش وزن با رژیم غذایی سرشار از چربی می شود.

تناسب اندام با مصرف انار و آب انار

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، اگر به تناسب اندام خود اهمیت می دهید باید بدانید که 100 گرم انار 87 کالری انرژی دارد و شما را لاغر می کند در حالی که یک لیوان آب انار 134 کالری دارد و شما را چاق می کند.

تاثیر آب انار برای لاغری آب انار یک نوشیدنی خوشمزه، سالم و کم کالری بوده که برای لاغری و کاهش وزن نیز مفید است. آب انار برای لاغری یک مطالعه انجام شده روی حیوانات نشان داد که آب انار مانع افزایش وزن در موش هایی با رژیم غذایی سرشار از چربی می شود.همچنین بر اساس برخی تحقیقات مصرف انار در پیشگیری از بروز تغییرات ناگهانی قند خون که منجر به گرسنگی می شوند، موثر است.در واقع یک مطالعه بر روی 16 نفر نشان داد که آنتی اکسیدان های موجود در آب انار پس از خوردن نان باعث تثبیت قند خون می شوند. همچنین درصورت عدم مصرف آن، قند خون بدن افزایش می یابد.

تاثیر آب انار برای لاغری یک محقق و پژوهشگر طب سنتی بیان کرد:انار ترش طبعی سر و خشک و انار شیرین مزاجی سرد و معتدل دارد و این میوه حاوی ویتامین هایی مانند A، E، C و اسید فولیک است.اناروی با اشاره به اینکه انار آنتی اکسیدانی بسیار قوی است؛ اظهار داشت:طبق بررسی های انجام شده، خاصیت آنتی اکسیدانی انار 3 برابر چای سبز است و آب انار از تجمع پلاکت ها در عروق خونی جلوگیری می کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید