بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام در ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با افت ۳۳ هزار و ۵۶۴ واحدی به رقم یک‌ میلیون و ۷۸۳ هزار و ۱۷۴ واحد رسید.

گزارش وضعیت بورس ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ / بورس امروز هم قرمز شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۳۳ هزار واحدی روبه‌رو شد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۲۰میلیارد و ۱۱۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۲هزار و ۳۷۹میلیارد تومان در بیش از ۵۵۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳۳هزار و ۵۶۴واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۷۸۳هزار و ۱۷۴واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، فولاد خراسان و سرمایسه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷میلیارد و ۱۱۰میلیون ورقه به‌ارزش ۳۰هزار و ۲۸۱میلیارد تومان در ۳۳۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۶۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۲هزار و ۷۱۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر منفی بر این نماگر به نام شرکتهای بیمه کوثر، توکاریل و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید