سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از کشف ۴۰هزار لیتر سوخت قاچاق از ۲ فروند لنج خبر داد.

کشف و ضبط ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی اصغر جمالی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت، نیروهای پایگاه دریابانی کیش برای اجرای طرح در سطح حوزه استحفاظی حین کنترل نوار مرزی به دو فروند لنج که در حال گذر به سمت مرز بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران دریابانی در بازرسی از این ۲ شناور موفق به کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های شیلاتی و دستگیری هشت خدمه شدند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به به دستگاه قضایی اعزام شدند اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی دریابانان ناوگروه شناوری در سال جاری شاهد رشد ۴۵ درصدی کشفیات سوخت هستیم.

وی با اشاره به اینکه سودجویان با استفاده از روش‌های متعدد قصد انتقال سرمایه ملی را از کشور را دارند، افزود: این افراد پس از جمع آوری سوخت به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و ورود به آب‌های مرزی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت‌های قاچاق به شناورهای خارجی می‌کنند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش یادآور شد: پلیس در برخورد سودجویان و قاچاقچیان با قاطعیت تمام در صحنه حاضر است و با مجازات‌هایی که توسط مقام قضائی برای این افراد تعیین و اعمال می‌شود در آینده شاهد افزایش بازدارندگی و عدم ورود متخلفان به این حوزه باشیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید