در مقاله پیش رو برای آشنایی بیشتر کارجویان کرج با فرصت های شغلی این شهر، به معرفی ۱۰ فرصت فوق العاده استخدام در شرکت های معتبر کرج پرداخته و درباره شرایط استخدام هر یک از آن‌ها توضیح خواهیم داد.

۱۰ فرصت شغلی استثنایی امروز در کرج

عواملی همچون نزدیکی به پایتخت، وجود شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی متعدد، موقعیت جغرافیایی و اقتصادی مناسب و پتانسیل‌های گردشگری، کشاورزی و خدماتی مختلف، بستر مناسبی را برای اشتغال‌زایی و استخدام کرج فراهم نموده است. اما با این وجود، به دلیل رشد مهاجرت به کرج و افزایش چشمگیر جمعیت آن در سال‌های اخیر، کاریابی و اشتغال در کرج به چالشی جدی تبدیل شده است.

در مقاله پیش رو برای آشنایی بیشتر کارجویان کرج با فرصت های شغلی این شهر،  به معرفی ۱۰ فرصت فوق العاده استخدام در شرکت های معتبر کرج پرداخته و درباره شرایط استخدام هر یک از آن‌ها توضیح خواهیم داد.

معرفی بهترین فرصت‌های استخدام کرج

در سال‌های اخیر، با وجود سایت‌های کاریابی معتبر می‌توان به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن به همه آگهی های استخدام شهر کرج با درآمد عالی و شرایط کاری مختلف همچون کار در منزل، کار در بیرون از منزل، استخدام کار اینترنتی، کار پاره‌وقت، کار تمام‌وقت و استخدام فوری کار، دسترسی پیدا کرد. در ادامه به ۱۰ نمونه از مهم‌ترین آگهی های شغلی کرج در چند روز اخیر، اشاره خواهیم نمود. اما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فرصت های شغلی و پیدا کردن کار در کرج برای خانم ها می توانید به سایت جاب ویژن مراجعه کنید.

استخدام کارشناس کنترل پروژه در شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران (مادیران)

شرکت مادیران که نقش موثری در زمینه اشتغال و استخدام کرج ایفا می‌کند، از میان افراد واجد شرایط آقا و خانم برای موقعیت شغلی کارشناس کنترل پروژه دعوت به همکاری می‌نماید. فرد موردنظر باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی صنایع، مدیریت بازرگانی یا مدیریت کسب‌وکار باشد.

از دیگر شرایط استخدام کارشناس کنترل پروژه در این شرکت می‌توان به داشتن حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط، آشنایی با ممیزی فرایندها، آشنایی نسبی با الزامات سیستم‌های مدیریت کیفیت و تسلط به نرم‌افزارهای کنترل پروژه، اشاره کرد.

استخدام کارشناس منابع انسانی در شرکت پدیده شیمی جم

شرکت پدیده شیمی جم در نظر دارد فردی در محدوده سنی بین ۳۰ تا ۴۰ سال را برای موقعیت شغلی کارشناس منابع انسانی جذب و استخدام کند. این فرد باید حداقل ۴ سال سابقه کار در حوزه تولیدی صنعتی را در رزومه کاری خود داشته باشد.

علاوه بر این، فرد موردنظر باید توانایی ارائه گزارش‌های تحلیلی منابع انسانی را داشته باشد و به سیستم حقوق و دستمزد، سیستم احکام کارگزینی و قوانین کار و تامین اجتماعی مسلط باشد.

استخدام سرپرست فروش در گروه سولیکو - کاله

گروه صنعتی کاله که نقش موثری در زمینه اشتغال و استخدام کرج ایفا می‌کند، در نظر دارد از میان افراد واجد شرایط خانم و آقا، فرد موردنظر خود را برای موقعیت شغلی سرپرست فروش، جذب و استخدام نماید. این شرکت برای شغل سرپرست فروش، محدودیت سنی تعیین کرده و سن این فرد باید در محدوده سنی بین ۳۰ تا ۴۰ سال باشد.

از دیگر شرایط استخدام این موقعیت شغلی می‌توان به داشتن حداقل ۴ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه و تسلط به نرم‌افزارهای آفیس اشاره نمود.

استخدام کارشناس انبار در شرکت فناوران الکتروموتور آریا

شرکت فناوران الکتروموتور آریا به دنبال جذب و استخدام انباردار (ترجیحا خانم) است و از میان افراد واجد شرایط، دعوت به همکاری می‌کند. فرد موردنظر باید ترجیحا ساکن ماهدشت بوده و دارای سنی بین ۲۲ تا ۳۸ سال و حداقل ۲ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه باشد.

استخدام کارشناس پشتیبانی در شرکت راشا پارس رایان (تاکسی ماکسیم)

شرکت راشا پارس رایان (تاکسی ماکسیم) نیز یکی دیگر از شرکت های معتبر تاثیرگذار در زمینه اشتغال و استخدام کرج محسوب می‌شود. این شرکت به دنبال استخدام یک آقا در محدوده سنی بین ۲۲ تا ۳۲ سال برای موقعیت شغلی کارشناس پشتیبانی است. فرد موردنظر باید با نرم‌افزارهای ورد و اکسل آشنایی داشته باشد.

استخدام راننده و موزع در صنایع غذایی و آشامیدنی تهران گوار - ماءالشعیر جوجو

این شرکت تولیدکننده مواد غذایی و آشامیدنی به دنبال استخدام راننده و موزع آقا در محدوده سنی بین ۳۰ تا ۴۰ سال است. این فرد باید دارای ۳ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه باشد. از جمله مزایا و تسهیلات این موقعیت شغلی می‌توان به وام، پورسانت و بیمه تکمیلی اشاره کرد.

استخدام کارشناس کنترل کیفیت در شرکت تحقیقاتی و تولیدی سیناژن

شرکت تحقیقاتی و تولیدی سیناژن که یکی از شرکت های معتبر و تاثیرگذار در حوزه اشتغال و استخدام کرج است، در نظر دارد از میان افراد واجد شرایط، فردی را برای موقعیت شغلی کارشناس کنترل کیفیت، جذب و استخدام کند.

فرد موردنظر باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی شیمی بوده و بین ۲۳ تا ۳۳ سال سن داشته باشد. از دیگر شرایط استخدام این موقعیت شغلی می‌توان به داشتن حداقل ۱ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، تسلط به زبان انگلیسی و آشنایی به اصول GMP اشاره کرد.

استخدام برنامه نویس Front-End در شرکت نیکو کیوسک

شرکت نیکو کیوسک در نظر دارد فردی بین ۲۰ تا ۳۵ سال را برای موقعیت شغلی کارشناس برنامه‌نویس  Front-End جذب و استخدام کند. فرد موردنظر باید دارای ۳ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه بوده و با ANGULAR۸ PLUS، HTML، JAVA SCRIPT و CSS آشنایی داشته باشد.

استخدام کارشناس بازاریاب و تحقیقات لجستیک در گروه صنایع غذایی مانا

یکی دیگر از آگهی های استخدام کرج در چند روز گذشته مربوط به گروه صنایع غذایی مانا است. این شرکت در نظر دارد فردی (ترجیحا خانم) بین ۲۸ تا ۴۰ساله را برای موقعیت شغلی کارشناس بازاریاب و تحقیقات لجستیک، جذب و استخدام کند.

فرد موردنظر باید دارای مدرک تحصیلی مدیریت بازرگانی یا مدیریت کسب‌وکار بوده و حداقل ۲ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه داشته باشد. علاوه بر این، این فرد باید به نرم‌افزارهای آفیس از جمله ورد و اکسل، مسلط باشد.

استخدام رئیس حسابداری مدیریت در گروه صنعتی زر

گروه صنعتی زر در نظر دارد فردی (ترجیحا آقا) بین ۳۰ تا ۴۲ساله را برای موقعیت شغلی رئیس حسابداری مدیریت، جذب و استخدام کند. از جمله شرایط استخدام این شغل می‌توان به داشتن ۵ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، آشنایی با نرم‌افزار sap، داشتن توانایی تحلیل موارد مالی و فرایند و همچنین دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی مالی و حسابداری اشاره کرد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین فرصت های شغلی کاریابی و استخدام کرج و بررسی شرایط استخدام آن‌ها پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، در حال حاضر،  با استفاده از سایت‌های کاریابی معتبر می‌توان به‌آسانی و در کمترین زمان ممکن به انواع فرصت های شغلی حضوری و غیر حضوری، کار در منزل و بیرون از منزل و انواع قرارداد (دورکاری، پاره‌وقت، تمام‌وقت و پروژه‌ای) با درآمد عالی دسترسی پیدا کرد. در نتیجه می‌توان با کمی تلاش و پشتکار، در مدت‌زمان کوتاهی، موقعیت شغلی موردنظر خود را پیدا کرده و در یکی از شرکت های معتبر کرج، مشغول به کار شد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید