باشگاه انقلاب از جمله جاذبه‌های مهم و درخور توجه تهران به شمار می‌آید از این رو با ما همراه باشید تا بدانید باشگاه انقلاب تهران کجا قرار دارد.

باشگاه انقلاب تهران کجا قرار دارد؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: باشگاه انقلاب شهر تهران، یکی از بهترین جاهای دیدنی برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش است که همه روزه افراد زیادی در گروه‌های سنی مختلفی به این باشگاه می‌روند و در فضای بسیار مناسب آن ورزش و تفریح می‌کنند. این باشگاه در زمین بسیار وسیعی ساخته شده‌است و شامل امکانات لازم برای چندین رشته ورزشی است. بهتر است بدانید علاوه بر امکانات پولی در سالهای اخیر امکاناتی همچون فضای سبز و پیاده‌روی برای عموم مردم در نظر گرفته شده‌است. باشگاه انقلاب علاوه بر باشگاه‌های ورزشی، شامل چندین ساختمان اداری، رستوران و کافه نیز هست.

درباره باشگاه انقلاب

باشگاه انقلاب مجموعه ای ورزشی-فرهنگی در شمال شهر تهران است که امکانات ورزشی-تفریحی متنوعی را در اختیار مردم قرار می دهد. این مجموعه که اولین بار در سال 1337 تحت عنوان کلوپ یا باشگاه شاهنشاهی تاسیس شد، مساحتی بالغ بر 1 میلیون متر مربع دارد و انواع زمین های ورزشی از جمله زمین تنیس، فوتبال، والیبال، بسکتبال، گلف، مینی گلف، فوتسال و ... را در خود جای داده است.

باشگاه انقلاب تهران کجا قرار دارد؟

همچنین سالن های تفریحی-ورزشی جذابی مانند سالن پینت بال، صخره نوردی، پینگ پنگ، بولینگ، بیلیارد، تیراندازی، ورزش های رزمی، هندبال، اسکواش، بدنسازی، ژیمناستیک و بدمینتون هم در این مجموعه به چشم می خورد. از دیگر بخش های جالب توجه مجموعه هم می توان به مسیر تندرستی آن، به طول 2500 متر اشاره کرد؛ جاده ای که منظره ای تماشایی به زمین های گلف دارد و اطرافش را درختان بلندقامت فرا گرفته اند.

از دیگر ویژگی های مهم باشگاه انقلاب، فراهم کردن امکان ورزش و تفریح برای تمام گروه های خانواده است؛ شما در این مجموعه می توانید به مجموعه های ورزشی-تفریحی ویژه بانوان، آقایان، کودکان و همچنین سالن ورزشی خانوادگی دسترسی داشته باشید و از امکانات آنها بهره ببرید. البته این تنها گوشه ای از خدمات و امکانات باشگاه انقلاب است و وجود استخرهای ویژه بانوان، استخر کودکان و استخر چهار فصل آقایان در کنار مجتمع فرهنگی، سالن های اسپا، ماساژ، سونا این مجموعه را به گزینه ای ایده آل برای تفریح و ورزش تبدیل کرده است.

باشگاه انقلاب تهران کجا قرار دارد؟

چند استخر در باشگاه انقلاب

مجموعه استخرهای باشگاه انقلاب با داشتن امکانات روز و تجهیزات پیشرفته از بخش‌های پر استقبال و پرطرفدار است و به یکی از بهترین مکان‌های تفریحی تهران تبدیل شده‌اند.

مجموعه بین‌المللی آفتاب اولین باشگاه آبی در ایران است که دارای استخری مجزا جهت آب درمانی و تجهیزات خاص ورزشی در آب است. این مجموعه در سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت یک هکتار با زیر بنای حدود هشت هزار متر مربع راه‌اندازی شد.

مجموعه آفتاب شامل دو قسمت سرپوشیده و روباز است که قسمت سرپوشیده با مساحت چهار هزار متر مربع شامل استخر قهرمانی ۳۳ متر، استخر کودک، استخر آب درمانی و استخر ورزش‌های آبی است. بخش روباز نیز سه هزار متر مربع مساحت دارد و دارای استخر چهارفصل، جکوزی ۱۵ نفره، حوضچه آب سرد و سوناهای خشک و بخار است.

استخر آفتاب همچنین مجهز به مرکز ماساژ و بدن‌سازی، سالن هوازی مشرف به استخرهای سرپوشیده، رستوران و کافی‌شاپ است.

استخر بانوان انقلاب در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و شامل استخر سرریز تعادلی، سالن رختکن و بار شناگر، جکوزی با دو دمای متفاوت، سالن بدن‌سازی، سیستم حمام ترکی، سنتی و هشتی، ماساژ با اتاق‌های مجزا، سوناهای خشک و بخار، استخر روباز چهار فصل و فضای سبز به مساحت هفت هزار متر مربع است.

باشگاه انقلاب تهران کجا قرار دارد؟

استخر چهار فصل آقایان ضلع جنوبی مجموعه قرار دارد و شامل مرکز سلامت و تندرستی،‌ مرکز ماساژ، سالن بدن‌سازی، سالن کراس فیت، فروشگاه ورزشی،‌ جکوزی،‌ سونای خشک و بخار،‌ حوضچه آب سرد،‌ استخر بزرگسالان،‌ استخر کودکان، زمین بسکتبال،‌ والیبال ساحلی، سالن ورزش‌های گروهی،‌ بوفه و رستوران است.

محل قرارگیری باشگاه انقلاب تهران

اگر برای فعالیت خاص ورزشی به باشگاه انقلاب می‌روید می‌توانید دو الی سه ساعت را در یک رشته ورزشی یا در جاده تندرستی برای پیاده‌روی بگذرانید. هزینه مورد نیاز برای بودن در این باشگاه بستگی به رشته ورزشی دارد که می‌خواهید در آن فعالیت کنید.

اگر برای ورزش‌هایی که در فضای باز انجام می‌شوند می‌خواهید به باشگاه انقلاب بروید، بهتر است در فصل تابستان و بهار به این محل بروید. اگر هدف شما انجام ورزش‌هایی است که در سالن‌های مسقف انجام می‌شود در تمام فصول می‌توانید به این مکان مراجعه کنید.

دسترسی با وسیله شخصی: بهترین مسیر دسترسی به این باشگاه از طریق خیابان ولیعصر است. در این خیابان پس از رسیدن به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد بلوار حاشیه‌ای شوید و از اولین خروجی خارج شوید. این مسیر شما را به ورودی غربی باشگاه انقلاب خواهد رساند.

باشگاه انقلاب تهران کجا قرار دارد؟

دسترسی با وسیله نقلیه عمومی: با استفاده از اتوبوس‌های تندرو به‌راحتی می‌توانید به باشگاه انقلاب بروید. با سوار شدن در خط هفت تندرو در طول خیابان ولیعصر، در ایستگاه نیایش پیاده شوید. با گذر از کنار پارک ملت، بعد از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به ورودی باشگاه می‌رسید.

آدرس باشگاه انقلاب: خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید