مدیرعامل شرکت بیمه کوثر تمهیدات و سیاست‌های این شرکت برای ورود به بازر فناوری‌های دیجیتال را تشریح کرد.

بیمه کوثر پر قدرت به فضای فناورانه ورود کرده است

دکتر ابوالفضل آقادادی، در نهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بکارگیری ظرفیت‌ های نوآورانه در صنعت بیمه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، گفت: صنعت بیمه پیچیدگی و ابعاد مختلفی دارد که همین امر مدیران این صنعت را وادار می کند که به طور مداوم در اندیشه نوآوری باشند.

وی با بیان آن که در دوران پس از کرونا، نیاز مشتریان و بیمه گزاران تغییر کرده است تصریح کرد: شرکت بیمه کوثر مصمم است تا نیاز مشتریان را در راستای پتانسیلی که در اختیار دارد به طور کامل پوشش دهد و در این مسیر از ابزارهای فناورانه بهره گرفته است.

مدیر عامل بیمه کوثر، به پتانسیل های این شرکت در بیمه نامه های سایبری اشاره کرد و گفت: نوآوری و هوشمندسازی یک گذار است و ورود به دنیای دیجیتال یک ضرورت محسوب می شود که در تمام فرآیندهای یک شرکت باید در نظر گرفته شود.

وی به ضرورت بکار گیری ابزار نوآورانه در فرآیند پرداخت خسارت اشاره کرد و اظهار داشت: نوآوری در تمامی فرآیندها به خصوص در پروسه پرداخت خسارت توسط شرکت های بیمه باید اعمال گردد تا در تسریع روند امور مشتریان تاثیر گذار باشد.

وی یادآور شد: برای نیل به اهداف تعیین شده علاوه بر استفاده از ابزارهای نوین باید شرایط به گونه ای فراهم شود تا کارکنان یک شرکت بیمه خود را با شرایط نوآورانه تطبیق دهند که این امر در بیمه کوثر به خوبی در حال انجام است.

آقادادی به برگزاری چنین نمایشگاه هایی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه ها که محل ملاقات و دیدارهای مدیران مختلف صنعت بیمه است این امکان را می دهد تا با گفتمان سازی، شرایط برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده هموار گردد.

وی همچنین به ضرورت بهادادن به ایده های خلاق اشاره کرد و تصریح کرد: تمام کارکنان یک شرکت اعم از نمایندگان، شعب و نیروهای ستادی باید در امر بکارگیری آخرین دستاوردهای فناورانه کوشا باشند که این مهم در بیمه کوثر رعایت می شود.

به گفته مدیرعامل بیمه کوثر هر قدمی که در این راه برداشته شود ما را در مسیر نوآوری هدایت خواهد کرد و برگزاری نمایشگاه ها نیز اقدامی مناسب در این راستاست.

وی همچنین به محصول کوثر من اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه از محصول کوثر من رونمایی خواهد شد که این فضا، موجب همدلی تمامی کارکنان بیمه کوثر خواهد گردید چرا که از طریق کوثر من ارتباط مطلوبی در فضای مجازی میان نمایندگان و کارکنان بیمه کوثر پدید می آید که می تواند برای پیشبرد اهداف مفید واقع گردد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید