طی مراسمی که در ساختمان مرکزی شرکت سهامی بیمه ایران و با حضور کشاورز، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران و پرپنجی رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد از خدمات جنگ آرا مدیر کل سابق حراست تقدیر و شریعتی به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست بیمه ایران برگزار شد

کشاورز در این مراسم با تشکر از زحمات مدیر کل سابق و اشاره به سابقه حضور شریعتی در بیمه ایران گفت: تغییر بخشی از رویکرد طبیعی مدیریت است و با توجه به جایگاه خطیر حراست در بیمه ایران به عنوان قدیمی‌ترین شرکت بیمه ای کشور و تنها شرکت دولتی حاضر در صنعت، به دنبال فردی بودیم که هم بیمه ایران را بشناسد و هم تجربه موفقی در حوزه حراست داشته باشد که الحمدلله شریعتی هر دو ویژگی را دارد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به تمدن سازمانی بیمه ایران و فضای رقابتی صنعت افزود: انتظار داریم رویکرد فرهنگی و مثبت و همدلانه در حراست برقرار باشد و تلاش شود که با تذکر به موقع و آموزش لازم، از وقوع اتفاقات جلوگیری گردد.

پرپنجی نیز در این نشست با اشاره به نقش با اهمیت بیمه ایران در صنعت و اقتصاد ملی از همه مدیران بیمه ایران درخواست کرد که همانند گذشته همکاری لازم را برای تحقق ماموریت‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی معمول نمایند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید