سرهنگ‌ مهدی اسدی فرمانده پلیس راه تربت‌حیدریه، از واژگونی اتوبوس مسافربری به دلیل سرعت زیاد و عدم کنترل راننده خبر داد.

حادثه خونین واژگونی اتوبوس در تربت‌حیدریه / حال دو نفر وخیم است

به گزارش سلام نو، رییس مرکز فوریت‌های پزشکی (اورژانس ۱۱۵) دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: حال عمومی ۲ نفر از ۳۲ مجروح پذیرش شده در سانحه واژگونی اتوبوس در محور تربت حیدریه- مشهد وخیم است.

دکتر محمد جواد امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کلیه مصدومان به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شده‌اند و هنوز نمی‌توان از وضعیت حال مصدومان خبر موثقی ارایه کرد.

بر طبق بررسی خبرنگار ایرنا از منابع بیمارستانی، ۱۰ نفر از مصدومان و مجروحان این سانحه بصورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند و بقیه با صدمات گوناگون به نقاط مختلف بدن تحت درمان قرار دارند.

فرمانده پلیس راه تربت‌حیدریه در این باره گفت: تخطی از سرعت مطمئنه و فقدان کنترل وسیله نقلیه توسط راننده اتوبوس به دلیل لغزندگی جاده علت اصلی وقوع حادثه واژگونی این اتوبوس است.

سرهنگ‌ مهدی اسدی افزود: پس از این سانحه گروههای امداد و نجات از پایگاه‌های اورژانس رباط سنگ، سرهنگ، اسدآباد، کدکن، اتوبوس آمبولانس و همچنین تیم نجات هلال‌احمر کامه به محل اعزام و امدادرسانی را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: از بامداد امروز محورهای ارتباطی تربت حیدریه از جمله جاده ترانزیتی به مشهد با کمی دید و لغزندگی ناشی از بارش خفیف برف مواجه است.

به گزارش ایرنا، یک اتوبوس مسافربری که از مبدا بیرجند حرکت کرده بود مقارن ساعت ۵ صبح امروز در محور تربت‌حیدریه - مشهد حوالی رباط سنگ واژگون شد.

تربت حیدریه حلقه اصلی اتصال استانهای شرقی و جنوب شرق کشور به مشهد مقدس محسوب می شود و بطور میانگین حدود ۱۰ هزار خودرو در شبانه روز از این محور تردد می کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید