۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
کد خبر: 55420985

برای آنکه بدانیم چگونه به شهمیرزاد برویم باید در مورد ویژگی های مربوط به جاده این شهر و جاذبه های دیدنی شهر اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

چگونه به شهمیرزاد برویم ؟

سلام نو-سرویس گردشگری: برخی از افراد بر این باور هستند که در سمنان شهر سرسبز وجود ندارد، چرا که سمنان یکی از شهرهای گرمسیری کشور می باشد. شهمیرزاد یکی از مناطق سرسبز و زیبای سمنان می باشد که هر ساله افراد زیادی را جذب می کند. اگر می خواهیم بدانیم که چگونه به شهمیرزاد برویم باید در مورد مسیر این شهر و ویژگی های مسیر اطلاعات بیشتری به دست آورید. شهمیرزاد یکی از شهرهای کوچک استان سمنان به شمار می رود که بسیاری از افراد آن را به عنوان روستا می شناسند. فاصله شهمیرزاد با استان سمنان تنها ۲۸ کیلومتر است. بنابراین اگر خودتان را به سمنان برسانید در کمترین بازه زمانی می توانید وارد شهمیرزاد شوید. تابلوهای شهمیرزاد را در تمامی مسیر می توانید مشاهده کنید، چرا که شهمیرزاد بین شهرهای استان سمنان شهرت زیادی دارد.

روش رسیدن به شهمیرزاد

مسافت شهمیرزاد با تهران حدود ۲۴۲ کیلومتر می باشد. شما برای اینکه به شهمیرزاد برسید باید حدود ۳ ساعت رانندگی نمایید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که فاصله تهران با شهر سمنان زیاد نیست. به همین دلیل بسیاری از افراد از تهران به این شهر می روند. شما می توانید با استفاده از ماشین شخصی و یا با اتوبوس به شهمیرزاد بروید. بر اساس سرعت ماشین تان، زمان رسیدن تان به مقصد تعیین می شود. شهمیرزاد بزرگ ترین باغ های درخت گردو را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل بسیاری از افراد برای خرید گردو به شهمیرزاد می روند.

اگر می خواهیم بدانیم که چگونه به شهمیرزاد برویم باید جاده سمنان را برای رانندگی انتخاب کنیم. بعد از اینکه به شهر سمنان رسیدیم باید به بخش شمالی این شهر برویم تا به شهمیرزاد برسیم. شهمیرزاد به عنوان یکی از آبادترین شهرهای سمنان شناخته می شود. برای اینکه به این منطقه گردشگری بروید بهتر است که وسیله های مورد نیاز را همراه خود ببرید. شما می توانید یک شب در این شهر اقامت داشته باشید و از آب و هوای شهر لذت ببرید. بسیاری از افراد با ماشین شخصی به شهمیرزاد می روند. چرا که سرعت رسیدن شان با ماشین شخصی بیشتر است.

چگونه به شهمیرزاد برویم ؟

مسیر رسیدن به شهمیرزاد

چگونه به شهمیرزاد برویم و چه جاذبه های گردشگری را مشاهده کنیم ؟

بعد از اینکه مسیر تهران به شهمیرزاد را طی کردیم باید از جاذبه های گردشگری این شهر اطلاعات بیشتری به دست آوریم. به طور کلی قبل از سفر به هر یک از شهرهای گردشگری باید جاذب های دیدنی آن شهر را بررسی کنیم تا متوجه زیبایی های آن شهر شویم. کوچه باغ های شهمیرزاد به عنوان دیدنی ترین مکان های گردشگری این شهر به شمار می روند. شما در این کوچه باغ ها می توانید درختان گردو و دیگر درختان را مشاهده کنید که همگی پربار و سرسبز هستند. قلعه های تاریخی زیادی در این شهر وجود دارند که قدمت آنها بسیار زیاد است. در کنار شهمیرزاد می توانید شهر مهدیشهر را مشاهده کنید که این شهر هم جاذبه های گردشگری زیادی دارد.

اکنون که به خوبی متوجه شده ایم چگونه به شهمیرزاد برویم باید در مورد تمامی مکان های دیدنی این شهر آگاهی بیشتری به دست آوریم. درخت های گردوی این شهر زیاد هستند و هر یک از آنها قدمت طولانی دارند. قدمت برخی از درختان به قرن ۱۳ پیش از میلاد باز می گردد. در فهرست آثار معنوی این درختان ثبت شده اند. آبشارهای زیادی را در این شهر مشاهده می کنید که هر یک از به عنوان جاذبه گردشگری شهر معرفی می شوند. هفت چشمه و سرچشمه به عنوان دیگر جاذبه های گردشگری این شهر شناخته می شوند که هر ساله افراد زیادی از آنها بازدید می کنند.

اقامت در شهمیرزاد

پس از طی کردن مسیر تهران به شهمیرزاد باید به فکر اقامت در این شهر باشید. برخی از افراد تنها برای چند ساعت به این شهر می روند و نمی خواهند که یک شب اقامت در این شهر داشته باشند. برخی دیگر از افراد برای اقامت به این شهر می روند و مایل هستند که یک شب در این شهر بمانند. در صورتی که می خواهید به شهمیرزاد بروید می توانید در خانه های اجاره ای این شهر یک شب اقامت داشته باشید. برخی از افراد ترجیح می دهند در مکان بهتری اقامت نمایند. آنها می توانند به مهدیشهر که در نزدیکی شهمیرزاد است بروند و مکان مناسب تری را برای اقامت انتخاب کنند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که شرایط اقامت در این شهر برای مسافرین فراهم شده است. البته مانند دیگر شهرها، شرایط اقامت در این شهر چندان عالی نمی باشد.

چگونه به شهمیرزاد برویم ؟

شهمیرزاد و زیبایی های آن

چگونه به شهمیرزاد برویم و چه وسیله هایی ببریم ؟

اکنون که متوجه شده ایم چگونه به شهمیرزاد برویم باید وسیله های مورد نیاز را همراه خودمان ببریم. آب و هوای این شهر تا حدودی خنک است به همین دلیل لباس گرم با خودتان داشته باشید. اگر می خواهید در کوچه باغ های شهمیرزاد قدم بزنید باید کفش مناسبی همراه خود داشته باشید. کفش های مناسبی را با خودتان به شهمیرزاد ببرید تا مدت زمان زیادی پیاده روی کنید. تمامی وسیله های ایمنی خودرو را با خودتان ببرید تا در صورت به وجود آمدن مشکل بتوانید سریعا ماشین را تعمیر کنید و به مسیرتان ادامه دهید.

کد خبرنگار: ۲۰
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    عکس قشنگیه باغ شخصی که صاحب داره داخلشم نمیشه رفت شرق ایران خشک وبی آب وعلفه. بیشتر غرب ایران سرسبزه از شمال تا جنوب هرکجاش بری سرسبزه تبریز و اردبیل و زنجان قزوین اراک لرستان همدان کرمانشاه کردستان تا اهواز
  • فرهاد ابراهیم پور IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    متاسفانه شهمیرزاد این شهر گردشگری نمونه را خوب معرفی نکردید یا اطلاعات شما قدیمی ست مثلا برای اقامت مهمانسرای بزرگی دارد که با جستجو در گوگل قابل رویت است و مخصوصا برای فرهنگیان بسیار مناسب است چای با آب شهمیرزاد شهره جهانی ست گردو ، لواشک آلوی شهمیرزاد بسیار معروف است ،تابستان ها با هوای خنکی که دارد جمعیت آن چندین برابر می شود به علت نزدیکی به سمنان ،مسافرین از شهر سمنان و سنگسر هم به خوبی بهره مند می شوند و ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید