برای طی کردن فاصله تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه بهتر است که در مورد ویژگی ها و جزئیات جاده آگاهی بیشتری به دست آورید.

فاصله تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه

سلام نو-سرویس گردشگری: جاده فیروزکوه یکی از بهترین جاده هایی می باشد که شما از طریق آن می توانید به شهرهای شمالی و سمنان بروید. فاصله تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه نسبت به دیگر جاده ها کمتر است. افرادی که از تهران می خواهند در کمترین فاصله زمانی به شهرهای شمالی و سمنان بروند جاده فیروزکوه را انتخاب می کنند. در واقع باید بدانید پیچیدگی جاده هراز و چالوس تا حدودی زیاد است. به همین دلیل نمی توانید در این مسیرها رانندگی سریع داشته باشید تا به مقصد برسید. شهر شهمیرزاد یکی از بهترین شهرهای استان سمنان می باشد که زیبایی و جذابیت بی نظیری دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد از تهران به این شهر می روند تا از آن بازدید نمایند.

جزئیات جاده تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه

مسافت تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه تنها ۲۱۰ کیلومتر می باشد. در صورتی که سرعت شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد حدود دو ساعت و ۱۵ دقیقه در مسیر خواهید بود. اگر سرعت تان بالاتر باشد می توانید در عرض دو ساعت به مقصد برسید. البته باید بدانید که در صورت توقف در مسیر مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. تمامی تابلوهایی که در مسیر قرار گرفته اند را باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. این مسئله که هر یک از تابلوها را از نظر مسافت شهرها بررسی کنید بسیار مهم است. در صورت بررسی تابلوهای جاده متوجه می شوید که چقدر طول می کشد تا به مقصد برسید. در مورد این مسئله که در جاده چه امکاناتی وجود دارد باید آگاهی بیشتری به دست آورید. در صورتی که تمامی ویژگی های مسیر و جاده را بدانید با خیال راحت رانندگی می کنید و سفری امن و آسوده خواهید داشت.

شهرها و روستاهای فاصله تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه

برای اینکه فاصله تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه را طی کنید ابتدا باید وارد بزرگراه یاسینی شوید. از طریق این بزرگراه می توانید به جاده فیروزکوه بروید. اگر شهرها و روستاهای بین مسیر را بشناسید با مشاهده آنها مطمئن می شوید که مسیر را به درستی طی کرده اید. این مسئله که تمامی ویژگی های مسیر را از نظر شهرها و روستاها بشناسید بسیار مهم است. زمانی که از تهران خارج می شوید می توانید شهرهایی که زیر نظر تهران هستند را مشاهده کنید. تعداد شهرهای زیر نظر تهران بسیار زیاد می باشند و شما می توانید تابلوهای آنها را در مسیر بررسی کنید.

بعد از اینکه از تهران خارج می شوید در مسیر تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه شهرهای متنوعی را مشاهده می نمایید. شریف آباد یکی از مهمترین شهرهایی است که تا حدودی از تهران فاصله دارد. ایوانکی، گرمسار و سرخه از دیگر مکان هایی هستند که با تهران فاصله زیادی دارند و شما آنها را در مسیر مشاهده می کنید. در صورتی که مایل باشید می توانید از این مکان های بین مسیر بازدید نمایید. دقت داشته باشید که زمان بازدید از این مکان ها باید جاذبه های گردشگری آنها را به خوبی بشناسید.

فاصله تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه

تهران تا شهمیرزاد

سمنان یکی از مهمترین شهرهایی به شمار می رود که در مسیر تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه قرار گرفته است. در سمنان جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد. در صورتی که مایل باشید از این شهر بازدید کنید می توانید چند ساعتی را در این شهر توقف نمایید و از جاذبه های گردشگری شهر بازدید نمایید. بعد از رد کردن سمنان به مهدی شهر می رسید. مهدی شهر فاصله زیادی با شهمیرزاد ندارد. به همین دلیل بعد از مهدی شهر در کمترین بازه زمانی به شهمیرزاد می رسید.

امکانات جاده تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه

در فاصله تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه می توانید امکانات متنوعی را مشاهده کنید که هر یک از آنها برای رفاه حال مسافرین هستند. شما می توانید در مسیر پمپ بنزین های زیادی را مشاهده کنید. در صورتی که باک بنزین خودرو تمام شده است می توانید باک بنزین را در پمپ بنزین ها پر کنید. رستوران ها و کافه های متنوعی در مسیر وجود دارند که برای صرف وعده غذایی و نوشیدنی می توانید در این مکان ها توقف داشته باشید. دکه های اغذیه فروشی و سوپرمارکت ها دیگر امکاناتی هستند که در این جاده مشاهده می شوند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که بیشتر امکانات مورد نیاز که در طول سفر احتیاج دارید را می توانید در این مسیر مشاهده نمایید.

فاصله تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه

شهمیرزاد

فاصله تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه با ماشین و اتوبوس

برای طی کردن فاصله تهران تا شهمیرزاد از جاده فیروزکوه می توانید از ماشین شخصی و اتوبوس استفاده کنید. بسیاری از افراد که به تورهای گردشگری علاقه دارند و می خواهند با تورها مکان های دیدنی را بازدید نمایند باید با اتوبوس به سفر بروند. اتوبوس ها سرعت زیادی ندارند و به همین دلیل طول می کشد تا با اتوبوس به شهمیرزاد برسید. همچنین باید بدانید که اتوبوس ها در مسیر توقف می نمایند و این مسئله موجب می شود که دیرتر به مقصد برسید. ماشین های شخصی سرعت شان بیشتر است. به همین دلیل اگر می خواهید خودتان برای سفرتان برنامه ریزی کنید و با سرعت کنترل شده ای به سفر بروید بهتر است که ماشین شخصی را انتخاب کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید