سبزه نوروز یکی از اجزای اصلی سفره هفت سین می باشد که در شما می توانید در اسفند ماه این سبزه ها را با بذر های مختلف تهیه کنید و برای سفره هفت سین خود آماده کنید ولی بهتر است بدانید که تازیخ و زمان دقیق و مدت خیس خوردن سبزه را بدانید و بعد آن را تهیه کنید.

آموزش کاشت انواع سبزه شب عید | چه موقع باید سبزه شب عید را بکاریم؟

به گزارش سلام نو، شما می توانید سبزه نوروز را داخل انواع شیشه و تنگ قرار دهید و یا می توانید روی کوزه سبزه را تهیه کنید و یک سفره هفت سین ایرانی فوق العاده در ایام نوروز داشته باشید.

سبزه ماش و عدس و نخود یکی از انواع روش های تهیه سبزه هستند که می توانید در عید نورروز به راحتی تهیه کنید برای تهیه این سبزه ها باید زمان دهید تا بذر خیس بخورد و بعد داخل گلدان یا شیشه و تنگ بکارید.

آموزش سبزه ماش و عدس:

سبزه گندم نیز یکی از سبز های می باشد که باید از اوسط اسفند ماه این سبزه را تهیه کنید و چند ساعت قبل خیس کنید و می توانید داخل یک تنگ به همراه کمی سنگ تزیین کنید، شما می توانید در لینک زیر آموزش سبزه گندم را مشاهده کنید.

خاکشیز و خرفه یا همان تخم شربتی یکی از سبزه های تزیینی بسیار زیبا می باشد که شما می توانید روی کلاه یا گلدان بذر را قرار دهید و یک سبزه بی نظیر برای عید نوروز تهیه کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید