۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
کد خبر: 55420366

فاصله تهران تا جنگل ابر به نوع جنگلی بستگی دارد که شما می خواهید به آنجا بروید. برخی از بهترین جنگل های ابر را در این مطلب معرفی می کنیم.

فاصله تهران تا جنگل ابر

سلام نو-سرویس گردشگری: یکی از زیباترین جنگل های شمال که بسیاری از افراد هر ساله از آن بازدید می کنند جنگل ابر می باشد. بسیاری از افراد از تهران به این جنگل می روند تا از جاذبه های گردشگری این جنگل بازدید کنند. فاصله تهران تا جنگل ابر به شهری بستگی دارد که جنگل در آنجا تشکیل شده است. جنگل ابر به جنگلی می گویند که پوشیده از توده های ابر می باشد و همین ویژگی زیبایی آن را چندین برابر می کند. در واقع باید بدانید که جنگل ابر در شهرهای شمالی تشکیل می شود. تعداد جنگل های ابر زیاد است و شهرهای متنوع جنگل ابر زیبایی دارند. برای اینکه از جنگل های ابر بازدید کنید و فاصله آنها را با تهران تخمین بزنید در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت نمایید.

انواع جنگل ابر شمال کشور فاصله تهران تا جنگل ابر

جنگل های ابر شمال کشور تعدادشان زیاد است. به دلیل پایین بودن درجه هوا و رطوبت زیاد، این جنگل ها سرشار از توده ابر می شوند و زیبایی بی نظیری به دست می آورند. فاصله تهران تا جنگل ابر در شهرهای متنوع را باید بررسی کنید تا بتوانید از آنها در بازه زمانی مناسب بازدید نمایید. برخی از مهمترین جنگل های ابر شمال کشور عبارت هستند از :

۱. فیلبند

یکی از زیباترین جنگل های ابر که در مازندران می باشد، جنگل فیلبند است. روستای فیلبند حدود ۲۳۰۰ متر با دریا ارتفاع دارد و همین مسئله موجب شده که اقیانوس ابر در این جنگل به وجود آید. فیلبند را به عنوان آخرین روستای چلاو به شمار می آورند. مسیر تهران تا جنگل ابر فیلبند حدود ۱۶۰ کیلومتر می باشد. در صورتی که شما با ماشین شخصی تان این مسیر را بخواهید طی کنید حدود یک ساعت و نیم در مسیر خواهید بود. برای اقامت می توانید در این روستا کمپ بزنید و از آب و هوای جنگل لذت ببرید. اقامتگاه های روستایی زیادی در این جنگل قرار گرفته اند که می توانید هر یک از آنها را برای یک الی دو شب اقامت اجاره کنید.

۲. اولسبلنگاه

جنگل ابر اولسبلنگاه یکی دیگر از جنگل های زیبایی می باشد که در استان گیلان است. هر ساله افراد زیادی برای بازدید از این جنگل به استان گیلان می روند. مسافت تهران تا جنگل ابر اولسبلنگاه حدود ۳۹۷ کیلومتر می باشد. شما حدود ۴ ساعت طول می کشد تا به این جنگل برسید. زیبایی هایی که این جنگل دارد نظر هر بیننده ای را جلب می کند. به طور کلی باید بدانید که بافت روستای اولسبلنگاه بسیار خاص و دوست داشتنی است و همین ویژگی موجب شده که افراد زیادی به این روستا علاقه داشته باشند. برای رفتن به این روستا باید ابتدا وارد ماسال شوید و سپس مسیرتان را ادامه دهید تا به جاده کوهستانی اولسبلنگاه برسید.

چیزهایی که درباره جنگل ابر نمی‌دانید | وبلاگ اسنپ تریپ

جنگل ابر تا تهران

۳. فاصله تهران تا جنگل ابر اشکورات

یکی دیگر از جنگل های زیبایی که در شهرستان رودسر می باشد، جنگل اشکورات است. مسیر تهران تا جنگل ابر حدود ۲۶۸ کیلومتر می باشد. اگر می خواهید این مسیر را طی کنید باید حدود ۳ ساعت و نیم رانندگی کنید. این جنگل را به عنوان جنوبی ترین بخش شهرستان رودسر می شناسند. جاده های این منطقه به قدری زیبا هستند که هر فردی جذب این جاده ها می شود. به دلیل پیچیدگی های جاده این منطقه باید به آرامی رانندگی کنید تا خطری برایتان به وجود نیاید. جاذبه های گردشگری دیگری را در این منطقه مشاهده می کنید که بسیار زیبا می باشند.

۴. سوباتان

سوباتان یکی دیگر از جنگل های زیبای استان گیلان می باشد. فاصله تهران تا جنگل ابر سوباتان ۴۶۰ کیلومتر است. این جنگل حدود ۳۰ کیلومتر با شهرستان تالش فاصله دارد. ارتفاع جنگل تا دریا ۱۹۰۰ متر می باشد. هوای مطبوعی که از این جنگل دریافت می شود موجب شده که هر ساله گردشگران زیادی به جنگل زیبای سوباتان بروند. شما از نیمه اردیبهشت ماه می توانید به این جنگل بروید تا توده های ابر زیبا را در جنگل مشاهده کنید. از طریق جاده هشت پر می توانید وارد این جنگل شوید و در صورتی که مایل باشید می توانید در جنگل کمپ بزنید.

۵. فاصله تهران تا جنگل ابر جواهرده

یکی دیگر از جنگل های زیبای استان گیلان، جنگل جواهرده می باشد. این جنگل حدود ۲۰۰۰ متر با سطح دریا فاصله دارد. به دلیل بالا بودن ارتفاع این جنگل می توانید توده های ابر زیبایی را در این جنگل مشاهده کنید. چشمه ها و آبشارهای زیبایی که در این جنگل هستند نظر هر بیننده ای را جلب می کنند. بسیاری از اقامتگاه های گردشگری که در این منطقه وجود دارند اجاره داده می شوند. شما خودتان می توانید در جنگل جواهرده کمپ بزنید و اوقات خوشی را در کنار با خانواده و دوستان تان باشید.

فاصله تهران تا جنگل ابر

جنگل ابر شمال

۶. داماش

داماش یکی دیگر از جنگل های ابر می باشد که در نزدیکی شهرستان رودبار است. فاصله تهران تا جنگل ابر داماش ۲۸۶ کیلومتر است. در اواخر بهار به این جنگل بروید تا زیبایی ها و جذابیت های آن را از نزدیک مشاهده کنید. آب و هوای این جنگل بسیار عالی است. حدود ۳ ساعت و نیم طول می کشد تا به این جنگل برسید.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید