خرید حضوری کتاب با کیفیت فضای کتابفروشی جذابیت پیدا می‌کند، در این میان با ما همراه باشید تا بدانیم بزرگ‌ترین کتابفروشی تهران کجاست.

بزرگ‌ترین کتابفروشی تهران کجاست؟

سلام نو_ سرویس گردشگری: باغ کتاب بزرگترین کتابفروشی ایران محسوب میشود که در اغلب اوقات میزبان رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری می باشد. در این مجموعه بیش از ۴۰۰ هزار عنوان کتاب قرار دارد و یکی از مکان های جذاب برای کودکان و نوجوانان محسوب میشود. با وجود باغ های علم کودک، نوجوانان و باشگاه رباتیک، ربات نقاش و ... مکان مناسبی برای تفریح و آموزش کودکان محسوب میشود. معماری باغ کتاب هم اکنون موفق شده دو جایزه مهم را از آن خود کند. در کنار جاذبه هایی مانند باغ موزه دفاع مقدس، باغ هنر، کتابخانه ملی و...قرار دارد. در کنار خرید کتاب میتوانید سری به پردیس سینمایی باغ کتاب بزنید و فیلم های بروز و با کیفیت تماشا کنید.

تجربه حضور در بزرگ‌ترین کتابفروشی تهران

چیزی که در نگاه اول در زمان ورود به باغ کتاب توجه شما را به خود جلب می کند، بزرگی فضای داخلی و بیرونی آن است. زمانی که وارد اینجا می شوید، حس می کنید به یک کتابخانه با استانداردهای روز دنیا قدم گذاشته اید نه یک کتابفروشی.

بزرگ‌ترین کتابفروشی تهران کجاست؟

معماری خاص، نحوه قفسه بندی کتاب ها، بزرگی فضا و امکانات مناسبی که در گوشه گوشه باغ کتاب به چشم می خورد توجه تان را به خود جلب می کند. حال اگر برای خرید کتاب برای خودتان آمده باشید، یا برای فرزندان تان، یا اینکه اصلا به قصد تماشای تئاتر یا فیلم در پردیس سینمایی باغ کتاب راهی اینجا شده باشید می توانید از بخش های مختلفی که به این کار اختصاص داده شده است کمک بگیرید.

اینجا که هستید نگران گذر زمان و چشم های فروشنده که دنبال شما می گردد تا کتابی انتخاب کنید و هزینه اش را بپردازید، نباشید. با خیال راحت در میان قفسه ها بگردید، کتاب مورد علاقه تان را پیدا کنید، سر فرصت صفحاتش ورق بزنید و اگر دوستش داشتید آن را بخرید.

اگر هم در زمان خرید و گشت و گذار خسته شدید و به استراحت نیاز داشتید می توانید به قسمت غربی طبقه همکف باغ کتاب بروید و از فضای جذابی که برای نشستن اینجا به وجود آمده استفاده کنید. جایی که به نام لمکده شناخته می شود و طرفداران بسیاری دارد.

بزرگ‌ترین کتابفروشی تهران کجاست؟

مسیر دسترسی به باغ کتاب تهران

باغ کتاب تهران از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران در منطقه گردشگری عباس آباد است؛ ولی با توجه به وسعت آن از چند مسیر می‌توان به این مجموعه فرهنگی رسید.

آدرس اول: میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب ‏تهران

آدرس دوم: بزرگراه شهید همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزرگراه حقانی، خروجی باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب تهران

آدرس سوم: ایستگاه متروی حقانی، ۱۰ دقیقه پیاده روی از باغ موزه دفاع مقدس، بعد از پل، باغ کتاب تهران (مسیر مستقیم)

دسترسی با مترو

برای رسیدن به باغ کتاب تهران با مترو، می‌توانید از خط یک یعنی خط تجریش - کهریزک استفاده کنید. ایستگاه‌های مترو شهید همت و شهید حقانی، در فاصله‌ای برابر از باغ کتاب تهران قرار دارند. بعد از اینکه از مترو پیاده شدید، دو راه برای رسیدن به باغ کتاب وجود دارد.

بزرگ‌ترین کتابفروشی تهران کجاست؟

می‌توانید شاتل‌های برقی که در نزدیکی مترو حضور دارند را سوار شوید و به باغ کتاب برسید یا این مسیر را پیاده طی کنید؛ با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی و تعقیب علائم، می‌توانید به باغ کتاب برسید.

دسترسی با تاکسی

روبه‌روی درب اصلی باغ کتاب یک ایستگاه وَن قرار دارد که بازدیدکنندگان را به متروی حقانی، متروی همت و پایانه تاکسی و اتوبوس می‌رساند.

پارکینگ خودروهای شخصی

اگر می‌خواهید با ماشین خودتان به این مجموعه بروید، می‌توانید از پارکینگ طبقاتی مترو شهید حقانی برای پارک کردن خودرو استفاده کنید و سپس بقیه مسیر را با شاتل‌های برقی یا پیاده طی کنید. اگر در روزهای شلوغ از این مجموعه بازدید نمی‌کنید، امکان پارک خودرو در برخی قسمت‌های بلوار کتابخانه ملی نیز وجود دارد.

همچنین پارکینگ ۴۰ هزار مترمربعی عباس آباد در ضلع شرقی و حد فاصل کتابخانه ملی و فرهنگستان جمهوری اسلامی قرار دارد که در دست ساخت است. این پارکینگ بعد از پایان ساخت، پنج طبقه با گنجایش سه هزار خودرو خواهد داشت که در نزدیک‌ترین فاصله به باغ کتاب قرار دارد و بعد از افتتاح، آسان‌ترین مسیر دسترسی به باغ کتاب خواهد بود.

بزرگ‌ترین کتابفروشی تهران کجاست؟

ساعت کاری باغ کتاب تهران

این مجموعه در نیمه نخست سال از ساعت ۹ تا ۲۳ و در روزهای پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۲۴ پذیرای عموم است. در نیمه دوم سال، ساعات فعالیت باغ کتاب به ۹ تا ۲۱ تغییر می کند و در تعطیلات آخر هفته نیز تا ساعت ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان می باشد. باغ کتاب حتی در مناسبت های خاصی تعطیل است که این مناسبت ها را در تقویم سایت رسمی باغ کتاب می توان مشاهده کرد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید