در سقوط خودروی ساینا به دره در محور عباس آباد - کلاردشت به داخل رودخانه یک نفر فوتی و سه نفر دیگر مجروح شدند.

سقوط مرگبار خودروی ساینا به دره در شمال کشور

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرماندار عباس آباد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این حادثه افزود : این حادثه بامداد امروز در محدوده کلاردشت رخ داد که متاسفانه یک بانوی ۲۳ ساله در حین انتقال به بیمارستان جان باخت و سه نفر دیگر از سرنشینان خودرو هم مجروح شدند.

جواد اصلانی اظهار کرد : طبق گزارش ها نیروهای هلال احمر، اورژانس، منابع طبیعی و کافه داران در نجات سرنشینان این خودرو همراهی داشتند.

فرماندار عباس آباد از جزئیات دقیق این حادثه اظهار بی اطلاعی کرد.

جاده عباس آباد - کلاردشت حدود ۳۵ کیلومتر طول دارد و این مسیر ارتباطی که از داخل جنگل می‌گذرد بسیاری از مسافران و گردشگران که مقصد آنها غرب مازندران و حتی استان گیلان است برای رهایی از معضل ترافیک این مسیر را برمی گزینند.

این مسیر به علت گذر در میان جنگل های خزری در هر فصلی حتی زمستان از زیبای های خاصی برخوردار است و به همین خاطر در این ایام هم خیلی از مسافران و گردشگران از این جاده تردد می کنند. منتهی بنا به گفته خیلی از مسافران و حتی مسئولان دست اندرکار با گذشت سال ها از زمان ساخت آن، هنوز امکانات و تجهیزات راهداری و امداد و نجات جاده ای در این محور برفگیر به اندازه کافی فراهم نشده به همین خاطر گذر از این محور در طول سال خصوصا در فصل زمستان با نگرانی های همراه است.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شینا IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    دختر دوست پدرم بودند محدثه جان روحت شاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید