عضو هیات مدیره استقلال نسبت به شایعه جدایی فتح الله زاده واکنش نشان داد.

واکنش مومنی به زمزمه جدایی فتح‌الله‌زاده از استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال در خصوص شایعات جدایی فتح الله زاده گفت: آقای فتح‌الله‌زاده از جنس فوتبال است و همیشه در فوتبال بوده و پیشنهاداتی به باشگاه‌ها و فوتبال می‌دادند. الان هم ایشان در رأس کار باشگاه استقلال، مسبوق به سابقه هستند و حتما به کار خودشان ادامه می‌دهند. ایشان به هر جهت یک مدیر باسابقه و دارای مدارج خیلی خوبی هستند. احساس من این است که آقای فتح‌الله‌زاده با توجه به رفتار مناسبی که با آقای ساپینتو داشته و ارتباط دوطرفه‌ای که برقرار شده، یک دوستی بین همه اتفاق افتاده که می‌تواند ادامه‌دار باشد و در پایان فصل ما را با نتایج درخشان‌تر و عملکرد بهتری مواجه کند. آقای فتح‌الله‌زاده در مسند کار خودشان هستند و حواشی‌ای که برای ایشان درست می‌شود، به خاطر این است که به استقلال آسیب بزنند، نه به آقای فتح‌الله‌زاده.

به دنبال راهکار برای پرداخت بدهی استراماچونی هستیم

دیروز یک جلسه داشتیم که در مورد راهکارهای مختلف درآمدزایی برای پرداخت مطالبات آقای استراماچونی با یکدیگر هم‌فکری کردیم و به راهکار مناسبی رسیدیم که انشالله مدیریت محترم بتواند این مشکل را حل کند. البته ما کماکان خدمت آقای فتح‌الله‌زاده هستیم و هر جایی که برنامه‌ای باشد، کنارشان حضور داریم تا با پرداخت طلب آقای استراماچونی، با تمام قوا حاشیه‌هایی را که پیرامون مدیرعامل و هیئت مدیره هست، خنثی کنیم؛ اگرچه این روزها خیلی برای استقلال حاشیه‌سازی می‌شود.

مسئولان کمک کنند تا این معضل حل شود

ما تلاش خودمان را می‌کنیم و وظیفه‌مان است که نسبت به طلب آقای استراماچونی اقدام عاجل کنیم و این اتفاق خواهد افتاد. ما نه دوست داریم برای کسی حاشیه درست کنیم و نه دوست داریم کسی برای ما حاشیه درست کنیم. اجتماع ما در حال حاضر نیاز به آرامش دارد و نباید استرس بدهیم. خواهش می‌کنم کسانی که درباره استقلال صحبت می‌کنند، طوری صحبت کنند که به این‌ جامعه‌ای که این میزان رنج و زحمت می‌کشد، استرس وارد نکنند. ما تلاش خودمان را می‌کنیم و حتما مسئولانی که در راس هستند، به ما پاسخ مثبت خواهند داد تا معضل مطالبات آقای استراماچونی حل شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید