فیبروز و میکروبلیدینگ از جدیدترین روش ها برای آرایش نیمه دائم ابرو است. در این مطلب به معرفی بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران و همچنین بررسی فیبروز ابرو پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران  کجاست؟

فیبروز ابرو از روش های بسیار متداول در جهان است. با اینکه در این روش بهترین مرکز فیبروز در تهران  باید توانایی تشخیص نوع صورت فرد و ابروی که برای او مناسب است را داشته باشد و همچنین فیبروز کار باید به صورت دستی فیبروز ابرو را اجرا ‌کند،  با این حال باز هم این روش مورد توجه بسیاری افراد در جهان است. می‌توان نتیجه گرفت در صورتی که بهترین فیبروزکار به کار خود مسلط باشد می‌تواند بدون کمک گرفتن از فرد نوع ابرو را انتخاب نماید و رضایت مشتری را جلب کند.
 

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو روشی است برای از بین بردن ایرادات و نقایص ابرو. در صورتی که از فرم ابروی خود به دلیل کم پشت بودن، باریک بودن و داشتن اثرات شکستگی ناراضی هستید کافی است بهبهترین  مرکز فیبروز ابرو مراجعه نمایید.
البته بهتر است قبل مراجعه درباره فیبروز کار و مرکز فیبروز به صورت کامل تحقیق کنید و بهترین مرکز فیبروز  ابرو در تهران را برای کار خود انتخاب نمایید. در این روش مزایای هست که می‌تواند آن را مورد پسند مردم جهان نماید. ماندگاری پایین این روش خود از مهمترین مزایای این روش است. در صورتی که به هر دلیلی از کار فیروز کار ابروی خود ناراضی بودید و یا مد روز تغییر کرد و شما مدل ابروی خود را دیگر نمی‌پسندیدید، نگران نباشید این روش مانند تاتو سنتی نیست که مجبور به تحمل ابروی خود باشید به راحتی می‌توانی خطوط ابرو را پاک کنید و یا منتظر بمانید کم رنگ شوند تا مدل جدید را طراحی و اجرا نمایید. از دیگر مزایای این مدل علمی بودن آن است به عبارت بهتر فیبروز کار ابرو به کمک نسبت‌های طلایی صورت شما مناسب‌ترین ابرو را برای شما طراحی می‌کند و ابروهایی کاملا قرینه خواهید داشت.
 

بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران  کجاست؟

فیبروز کار کیست؟

در روش انجام فیبروز ابرو هیچگونه دستگاه برقی نقش ندارد و این فیبروزکار ابرو است که به کمک قلم و با دست خطوط هاشور را روی ابروی شما اجرا می‌نماید. در صورتی که از فیبروز ابروی خود راضی هستید در واقع از هنر دست فیبروز کار خود راضی هستید. بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران فردی است که در دوره های آموزشی آکادمی فی و یا در نهایت دوره های آموزشی سازمان فنی وحرفه‌ای شرکت نموده است و نمرات بالایی کسب نموده است.



بهترین مرکز فیبروز ابرو تهران 
 

یک فیبروز کار باید به اصول بهداشتی به صورت کامل پایبند باشد. در کار خود دقت کافی داشته و تمرکز کامل روی کار خود داشته باشد. باید به جزئیات دقت داشته باشد. در روش فیبروز 4 الگو اصلی وجود دارد که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت؛ اما انتخاب یکی از آنها برای هر فرد وظیفه‌ی فیبروز کار ابرو است. او باید با توجه به فرم صورت شخص یکی از این 4 مدل را برای او انتخاب و اجرا نماید. فیبروز کار باید بعد از اجرای فیبروز ابرو مراقبت‌های بعد از اجرای فیبروز را به متقاضی آموزش دهد. در یک کلام فیبروز کار ابرو نقش اصلی را روش فیبروز ابرو بازی می‌کند و هرچه باتجربه‌تر باشد کار بهتری ارائه خواهد داد. به فیبروز کار ابرو در اصطلاح تاتو کار می‌گویند.

چه کسانی بهتر است فیبروز انجام ندهند؟


تمام افراد نمی توانند که میکروبلیدینگ فیبرو را انجام دهند. افرادی که بهتر است میکروبلیدینگ فیبروز انجام ندهند و یا با پزشک خود مشورت کنند:

· خانم های باردار

· ماردران در دوران شیردهی

· بیماران سرطانی، صرع، اختلالات خود ایمنی

· افراد دارای مشکلات گردش خونی و اختلالات خونی

· دارای بیماری های پوستی

· افراد با شکستگی ابرو

· افراد با آفتاب سوختگی شدید

· پس از اپیلاسیون (تا 3روز)

· پس از لایه برداری شیمیایی (تا 2 هفته)

بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران  کجاست؟

مراقبت های پیش از میکروبلیدینگ فیبروز

افراد مبتلا به بیماری های خاص، دارای مشکلات پوستی و آثار باقی مانده تاتو ابرو بر روی پوست باید قبل از انجام میکروبلیدینگ فیبروز با میکروکار مشورت کنند. تمام افرادی که قصد انجام میکروبلیدینگ فیبروز دارند باید از انجام برخی کارها خودداری کنند. این نکات عبارتند از:

· پرهیز از نوشیدن قهوه، الکل و نوشیدنی های انرژی زا در روز انجام کار

· عدم مصرف آسپرین، نیاسین، ویتامین E یا ایبوپروفن از 24 ساعت قبل انجام کار

· عدم مصرف امگا3 از یک هفته قبل کار

· قرار نگرفتن در معرض آفتاب شدید 3 روز قبل کار

· انجام ندادن وکس (اپیلاسیون) صورت 3 روز قبل کار

· انجام ندادن لایه برداری شیمیایی و لیزر موهای زائد 2 هفته قبل از کار

· دوش گرفتن و اصلاح موهای سر قبل از کار (زیرا تا چند روز پس از کار نمی توان این اعمال را انجام داد.)

بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران  کجاست؟

معایب فیبروز ابرو

فیبروز ابرو با وجود داشتن مزایای زیاد اما معایبی هم دارد. این روش هاشور نیمه دائمی ابرو برای خانم هایی که قبلا تاتو ابرو انجام داده اند ، قابل کار کردن نیست. همچنین با توجه به اینکه فیبروز کار با اعمال فشار بر روی دستگاه میکروبلیدینگ ، مراحل فیبروز را انجام می دهد و با گذشت زمان مچ دست خسته شده و در آخرهای کار از میزان فشار کاسته می شود که این موضوع می تواند بر کیفیت کار انجام شده تاثیر گذار باشد.
 

مقایسه میکروبلیدینگ ابرو با فیبروز ابرو

از هر دو روش میکروبلیدینگ و فیبروز برای رفع نواقص ابرو مثل کم حجمی ، باریکی و عدم قرینگی آنها استفاده می شود. همچنین در هر دو روش از یک قلم و سوزن های مخصوص کار گرفته می شود.

بی حس کردن ابروها در هر دو روش میکروبلیدینگ و فیبروز به یک شکل است و مدت زمان ماندگاری هر دوی آنها حداقل 6 ماه و حداکثر یک سال می باشد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید