۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
کد خبر: 55416979

مبلمان یکی از وسیله های مهم در هر خانه ای به حساب می آید. انتخاب بهترین میز جلو مبلی متناسب با دکوراسیون بسیار حائز اهمیت است.

بهترین میز جلو مبلی

داشتن خانه‌ای شیک و زیبا که باعث آرامش شود، تقریبا آرزوی قلبی هرشخصی می‌تواند باشد و تنها با دکوراسیون اصولی است که این آرزو حقیقت می یابد. یکی از مهمترین فضاهایی که لازم است حتما به صورت ویژه به چیدمان آن توجه کرد، سالن پذیرایی است، زیرا از پر رفت‌وآمدترین قسمت‌های خانه و همچنین میزبان مهمانان شما به حساب می‌آید. علاوه بر نحوه صحیح چیدمان باید در انتخاب وسایلی مانند: مبلمان، فرش، پرده، میزجلو مبلی و سایر لوازم و وسایل موجود در این قسمت خانه دقت کرد. در بین لوازم و وسایل موجود در پذیرایی یکی از این وسایلی که معمولا کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، میز جلو مبلی است که ما در این مقاله سعی داریم  شما را در موضوع انتخاب بهترین میز جلو مبلی راهنمایی کنیم تا انتخاب ایده آل و مناسب تری داشته باشید. پس تا انتها همراه ما باشید. 

بهترین میز جلو مبلی

 کاربردهای میز جلو مبلی

در وهله اول باید بگوییم فکر اینکه از خرید میز جلو مبلی صرف نظر کنید را از سرتان بیرون کنید، مگر اینکه قصد دارید خانه خود را به زمین فوتبال تبدیل کنید! اگر می‌خواهید حسی خوشایند در منزل شما جاری شود حتما باید از یک میز مناسب استفاده کنید تا تاثیرش را مشاهده کنید. شاید برایتان سوال شود که کاربرد میز جلو مبلی چیست؟ در جواب شما باید بگوییم مهمترین دلیل خرید آن، روح دادن به سالن پذیرایی است اما علاوه بر این نکته، برای قرار دادن وسایل پذیرایی و همچنین مجله و یا سایر لوازم خود می‌توانید از آن استفاده نمایید. هنگامی که میز جلو مبلی ندارید شاید وجود آن را خیلی ضروری ندانید، اما به محض خریدن متوجه خواهید شد که یکی از کاربردی‌ترین وسایل منزل بوده و وجود آن در هر خانه‌ای نیاز است. 

مدل‌های مختلف میز جلو مبلی

در حال حاضر مدل‌های مختلف میزهای جلو مبلی در بازار یافت می‌شود که شاید انتخاب شما را سخت کند، اما تنوع بالای میزهای جلو مبلی باعث خرید راحت برای هر سبک و سلیقه‌ای و صد البته برای خانه هایی با متراژهای متنوع است. مدل های مختلف میز جلو مبلی عبارت است از:

  • شیشه ای

این مدل از میز ها به علت انعکاس نور از خود یک حجم نامرئی به خود میگیرند. منتها به این موضوع توجه کنید که این مدل از میزها از ظرافت خاصی برخوردارند و احتمال شکستن آنها زیاد می باشد.

  • فلزی

این مدل از میزها تلفیقی از فلز ، چوب ، سنگ و یا شیشه می باشد که امروزه طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است.

  • چوبی

این میزها در دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد این جنس از میز ها به خانه شما اصالت و وقار را میبخشند

ویژگی های میز جلو مبلی

میزهای جلو مبلی در ابعاد و طرح های مختلف و گوناگونی عرضه می شوند و شما میتوانید هرکدام را که بیشتر به دکوراسیون خانه خود می آید انتخاب کنید. بعضی از میزهای جلو مبلی به همراه میز عسلی می باشند. شما میتوانید وسایل مورد نظر ضروری خود را نیز بر روی این میز قرار دهید تا دسترسی آن برای شما راحت تر شود.

بهترین میز جلو مبلی

چگونه یک میز جلو مبلی زیبا انتخاب کنیم ؟

زمانی که میخواهید برای خانه خود میز جلو مبلی تهیه کنید بایستی به این نکته توجه کنید میزی را تهیه کنید که با مبل های شما ست باشد و تضادی با یکدیگر نداشته باشند.

رنگ میز جلو مبلی 

یکی از دغدغه‌هایی که هنگام خرید میز جلو مبلی شما را سردرگم می‌کند، رنگ آن است. توجه داشته باشید، در گام اول جنس میز خود را با توجه به سبک منزلتان مشخص کنید. در مرحله بعد رنگی که با مبلمان و تم اصلی خانه شما هماهنگ است را انتخاب کنید تا فضایی یکدست و مرتب داشته باشید.

نکات خرید میز جلو مبلی مناسب

زمانی که برای خرید میز جلو مبلی یافت اباد راهی بازار می‌شوید خوب است نکاتی را بدانید و با رعایت کردن آن‌ها بهترین و مناسب ترین میز جلو مبلی و عسلی وکیوم را خریداری کنید.

  • به سبک مبلمان توجه کنید و متناسب با آن میز جلو مبلی خریداری کنید. یعنی اگر مبلمان کلاسیک دارید، میز جلو مبلی کلاسیک خریداری کنید.
  • جنس میز عسلی کلاسیک را هماهنگ با دیگر مبلمان فضا انتخاب کنید. یعنی اگر مبلمانی کلاسیک دارید که دارای پایه‌های چوبی است پس میز جلو مبلی چوبی کلاسیک را انتخاب کنید.
  • به رنگ آن مانند جنس توجه کنید. اگر خانه ای کوچک دارید رنگ‌های روشن بهترین انتخاب هستند.
  • اگر در فضای نشیمن یا پذیرایی که مبلمان آن در وجود دارد فرم دایره ندارید میز جلو مبلی با فرمی دایره انتخاب نکنید. سعی کنید فرمی را انتخاب کنید که با دیگر مبلمان منزل شما هماهنگ باشد.
  • در هنگام خرید به ارتفاع میز توجه کنید. میزی بلندتر از ارتفاع نشیمنگاه مبلمان خریداری نکنید که در زمان استفاده اذیت شوید.
  • به متراژ فضا دقت کنید. اگر فضای کوچکی دارید سعی کنید از میزهای کم جا و کوچک استفاده کنید.
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید