۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: 55416228

در سفر به کرمان طبیعت خیره کننده و شگفت انگیز، انتظار شما را می‌کشد. این شهر سرشار از جاذبه‌های گردشگری منحصر بفرد می‌باشد.

سفر به کرمان طبیعت

سلام نو-سرویس گردشگری: در راهنمای سفر به کرمان طبیعت شگفت انگیز آن، خودنمایی می‌کند. کرمان با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری فوق العاده، یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح و گردش، شناخته شده است. این استان نه تنها در داخل شهر از جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی برخوردار است، بلکه در اطراف آن نیز می‌توان شاهد بسیاری از مناطق محصور کننده و جذاب نیز بود.

شرایط اقلیمی و گردشگری در سفر به کرمان طبیعت حیرت انگیزی را پیش روی شما قرار می‌دهد. با در نظر گرفتن این موضوع که شهر کرمان از نظر وسعت به عنوان دومین شهر در کشور ایران شناخته شده است، می‌توان شاهد افزایش جاذبه‌های گردشگری در آن بود. از جاذبه‌های طبیعی در داخل و اطراف این شهر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سفر به کرمان طبیعت اطراف آن:

با سفر به کرمان طبیعت اطراف آن می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب نماید. همانطور که ذکر کردیم، علاوه بر جاهای گردشگری در داخل شهر کرمان، می‌توان شاهد بسیاری از جاهای دیدنی در اطراف آن نیز بود. در اطراف کرمان می‌توان شاهد بسیاری از روستاها و دهکده‌های توریستی بود که هر کدام از زیبایی خیره کننده و چشم نوازی برخوردار هستند. در این شهر می‌توان با طبیعت گردی خارق العاده، ساعات خوشی را برای خود و خانواده، خلق نمود. از طبیعت گردی منحصر بفرد در اطراف این شهر، می‌توان به:

  • غارها
  • جنگل‌ها
  • چشمه‌ها
  • کویر
  • کوه‌ها

و ... اشاره نمود. سالانه بسیاری از گردشگران سفر به کرمان را در لیست گردشگری خود، قرار می‌دهند. همچنین می‌توان شاهد بسیاری از تورهای گردشگری پرطرفدار و جذاب نیز بود که سالانه برای بازدید از این شهر، برگزار می‌شوند. با ما همراه شوید تا از این جاذبه‌ها و طبیعت بکر، بیشتر بدانید:

سفر به کرمان طبیعت

آبشارهای سیمک در کرمان

آبشار سیمک در سفر به کرمان طبیعت گردی:

با سفر به کرمان طبیعت‌های چشم نوازی مانند آبشارهای سیمک روح شما را جلا خواهند داد. این آبشارها از جمله جاذبه‌های گردشگری بسیار محبوب و پرطرفدار در استان کرمان شناخته شده‌اند. زمانی که برای بازدید از این آبشار اقدام می‌کنید، می‌توانید شاهد ۱۳ آبشار در کنار یکدیگر باشید که چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب می‌کند. سالانه بسیاری از صخره نوردان و کوهنوردان برای صخره نوردی، این مکان را انتخاب می‌کنند. زیبایی خیره کننده و جذاب این آبشار، هرگز در سخن نمی‌گنجد.

برای بازدید از این آبشارها در سفر به کرمان، کافیست ۳۵ کیلومتر از شهر به سمت شمال کرمان، خارج شوید. این آبشارها در منطقه‌ی کوهپایه‌ای قرار گرفتند که جذابیت تکرار نشدنی را به همراه خواهند داشت. این آبشارها در یک دره با نام سیمک قرار گرفته‌اند. با پیاده روی در این دره، می‌توانید از بین این آبشارها عبور کرده و از زیبایی آنها، لذت ببرید.

سفر به کرمان طبیعت

جنگل پردیسان کرمان

جنگل پردیسان قائم در کرمان:

در سفر به کرمان طبیعت بکر و خیره کننده‌ی جنگل پردیسان قائم، نظر شما را به سمت خود جلب خواهد کرد. این جنگل به صورت دست کاشت پدید آمده که به عنوان بزرگترین جنگل‌ها در این شهر، شناخته شده است. این جنگل از متراژی برابر با ۲۳۰ هکتار برخوردار است. در این جنگل می‌توان شاهد انواع درختان سر به فلک کشیده، مانند: نارون، کاج، سرو و ... بود. از این مکان با عنوان بام کرمان نیز یاد می‌شود.

جذابیت فوق العاده‌ی این جنگل موجب شده است که هرگز نباید در سفر به این شهر، بازدید از آن را از دست دهید. این جنگل در کنار زیبایی خیره کننده و بی‌نظیر، از امکانات رفاهی بسیار زیادی نیز برخوردار است. بنابراین با طبیعت گردی در این جنگل، خاطرات بی‌نظیر و تکرار نشدنی را برای خود خلق کنید.

سفر به کرمان طبیعت

کویر شهداد در کرمان

کویر شهداد:

از دیگر جاهای دیدنی در سفر به کرمان، می‌توان به کویر شهداد اشاره نمود. آیا شما نیز طرفدار کویر نوردی هستید؟ در این صورت بهترین انتخاب برای صرف اوقات دلنشین و جذاب، طبیعت گردی در کویر شهداد است. این مکان شهر افسانه‌ای و جذاب کلوت‌ها را در خود جای داده است. این مکان به عنوان خطرناک‌ترین و رمزآلودترین مکان‌ها شناخته شده است. اگر از هیجان در سفر لذت می‌برید، قطعا انتخاب بازدید از این مکان برای شما بسیار جذاب و دلنشین خواهد بود.

در کنار جذابیت تکرار نشدنی این کویر در طول روز، می‌توان به شب‌های بی‌نظیر و خیره کننده‌ی آن نیز اشاره کرد. این مکان یکی از خارق العاده‌ترین مکان‌ها برای تماشای آسمان در شب هنگام، به شمار می‌رود. برای دسترسی به این کویر، باید به سمت شمال حرکت کرده و ۸۷ کیلومتر از شهر خارج شوید.

سفر به کرمان طبیعت

تنگ کرو از طبیعت‌های بکر در کرمان

سفر به کرمان طبیعت بکر و دست نخورده:

با سفر به کرمان طبیعت‌های بکر و خیره کننده، شگفتی شما را بر می‌انگیزند. یکی از این جاذبه‌های خیره کننده، بکر و جذاب، تنگ کرو در رابر است. این منطقه با در بر داشتن بسیاری از آبشارهای خروشان، طبیعت خیره کننده و حوضچه‌های مختلف، یکی از خارق العاده‌ترین مناطق به شمار می‌رود. این طبیعت جذاب با هر قدم، شما را غافلگیر می‌کند. اگر به دنبال صرف زمان در خاص‌ترین لوکیشن‌ها هستید، این منطقه یک انتخاب هوشمندانه برای شما به شمار می‌رود. با قدم زدن در تنگ کرو هر چه به سمت جلو حرکت کنید، شگفت زده‌تر خواهید شد. در برخی از مکان‌ها، در آب‌های باریک و باورنکردنی قدم خواهید زد. در این سفر طبیعت خیره کننده، هر لحظه شگفتی خاصی را برای شما به همراه خواهد داشت. در این سفر می‌توانید با اعجاب انگیزترین اتفاقات مواجه شوید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید