رستوران‌های کرمانشاه یکی از دیگری بهتر است، به همین جهت با ما همراه باشید و درباره محبوب‌ترین رستوران‌های کرمانشاه بدانید.

محبوب‌ترین رستوران‌های کرمانشاه

سلام نو _ سرویس گردشگری: نام کرمانشاه با خورش خلال و البته کباب دنده گره خورده است. نگاهی داریم به چند رستوران در کرمانشاه که میان گردشگران و اهالی شهر محبوب هستند.

رستوران‌هایی با محبوبیت ویژه در کرمانشاه

رستوران ارگ

رستوران ارگ در میدان مصدق و مجتمع تجاری ارگ قرار گرفته و مکانی زیبا با غذاهای عالی دارد. ارگ یکی از رستوران های تازه ساز، لوکس و مدرن شهر کرمانشاه بوده که در طبقه آخر مجتمع تجاری ارگ قرار دارد و منظره ای زیبا را به هنگام صرف ناهار و شام برای شما به نمایش می گذارد. شما می توانید به همراه خانواده و یا دوستان پس از تفریح و خرید به رستوران ارگ کرمانشاه سری زده و از طعم بی نظیر غذاهای آن لذت ببرید.

علاوه بر پخت و سرو غذاهای بین الملل، بهترین و خوش طعم ترین خورشت خلال کرمانشاهی در این رستوران ارائه می شود که از بهترین مواد اولیه تهیه شده است. ارگ دارای سالاد بار و بخش مجزایی برای دسر و نوشیدنی بوده که داشتن همین بخش، وجه تمایز آن از سایر رستوران های کرمانشاه به شمار می آید.

محبوب‌ترین رستوران‌های کرمانشاه

اگر در تدارک میهمانی یا دورهمی خانوادگی هستید یا به عنوان گردشگر به این منطقه قدم گذاشته اید، پیشنهاد می کنیم که رستوران ارگ را با پرسنل مجرب و کارآزموده فراموش نکنید.

رستوران پاییزان

رستوران پاییزان کرمانشاه، رستورانی سنتی هست که با ارائه غذاهای محلی و کباب در سال های اخیر به محبوبیت ویژه ای در بین گردشگران داخلی و خارجی دست یافته است. این رستوران با فضای دنج و آرامی که دارد، برای دورهمی و میمهان های خانوادگی یا دوستانه مناسب هست. رستوران سنتی پاییزان به خاطر چیدمان و دکوراسیون داخلی و همچنین قرار داشتن تخت ها در محوطه، فضایی زیبا و بی نظیر برای گردشگران فراهم می کند. به همراه خانواده می توانید به این رستوران بروید و از طعم کباب های ایرانی بهره مند شوید.

رستوران پاییزان شهر کرمانشاه در دو وعده ناهار و شام میزبان مشتریان خود هست و با ارائه کباب های خوشمزه به همراه دوغ، ماست محلی و ترشی های خانگی از آن ها به گرمی پذیرایی می کند. کارکنان پاییزان که یکی از معروف ترین رستوران ها در کرمانشاه بوده، همگی آموزش دیده هستند و با سرعت و دقت به امور مشتریان خود رسیدگی می کنند.

محبوب‌ترین رستوران‌های کرمانشاه

تجربه لذت‌بخش دنده کباب در رستوران‌های محبوب کرمانشاه

کبابی حیدری

کبابی حیدری یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه در زمینه تهیه و سرو دنده کباب هست. این رستوران با مدیریت فوق العاده خود و همچنین محیط ساده و آرامی که دارد، روزانه در وعده ناهار و شام میزبان گردشگران و اهالی شهر بوده و گاهی اوقات، رستوران حیدری آنقدر شلوغ می شود که جای سوزن انداختن نیست، پس به همین خاطر سعی کنید که قبل از شروع به کار رستوران در محل حاضر باشید تا بتوانید از طعم فوق العاده دنده کباب بهره ببرید.

سطح قیمت کبابی حیدری متوسط بوده و از امکانات ویژه آن می توان به خدمات پرداخت الکترونیک و جایگاه هایی برای نشستن و غذا خوردن اشاره کرد. رستوران حیدری با فضای باز مجزایی که دارد، لذت خوردن کباب را برای مشتریانش دو چندان می کند. در فضای باز آن تخت هایی قرار گرفته که فضایی کاملا سنتی را بدان می بخشند و خانواده ها می توانند از بودن در محوطه ای طبیعی لذت ببرند. کبابی حیدری در شهر کرمانشاه برای میهمانی های خانوادگی مناسب هست و کباب های آن را در هیچ جای دیگر کرمانشاه نمی توان پیدا کرد.

محبوب‌ترین رستوران‌های کرمانشاه

رستوران سنتی طربستان

رستوران سنتی طربستان رستورانی شیک و زیباست که با ورود به آن آدمی حس می کند که وارد دنیای کهن شده است. این رستوران برای میهمانی های خانوادگی و رسمی مناسب بوده و در دو وعده ناهار و شام میزبان مشتریان دائمی خود و همچنین گردشگران داخلی و خارجی هست. نکته جالب توجه درباره طربستان این است که ظهرها سرویس دیزی و شب ها سالاد و دسرهای متنوع ارائه می دهد.

در زمان حضور در رستوران طربستان می توانید از موسیقی زنده ای که اجرا می شود، بهره برده و همین امر یکی از برتری های آن نسبت به سایر رستوران هاست. رستوران سنتی طربستان دارای پارکینگ و خدمات پرداخت الکترونیک بوده و برای جشن تولد، عروسی و همچنین مراسم سوگواری پیشنهاد می شود. سرآشپز رستوران سنتی طربستان بهترین غذاها را در بالاترین حد کیفیت آماده می کند و مشتریانش تا به حال ناراضی از درب این رستوران شهر کرمانشاه خارج نشده اند.

محبوب‌ترین رستوران‌های کرمانشاه

رستوران دنده کباب رضایی

رستوران دنده کباب رضایی یکی از رستوران های معروف شهر کرمانشاه واقع در طاق بستان بوده که در سال های گذشته به دلیل ارائه دنده کباب که از معروف ترین غذاهای محلی این شهر به حساب می آید، طرفداران بسیاری بدست آورده است. در رستوران دنده کباب رضایی که از لحاظ قیمت در میان رستوران های گران کرمانشاه جای دارد، دنده کباب به همراه سبزی تازه و سس مخصوص که البته به صورت جداگانه هم روی میزها بوده، ارائه می شود.

دکوراسیون داخلی رستوران با دارا بودن تخت های چوبی به سبک سنتی بوده و ماست و ترشی را در کوزه های سفالین به مشتریانش ارائه می دهد. دنده کباب رضایی کرمانشاه علاوه بر سبک سنتی، مدرن بودن خود را هم حفظ کرده و صندلی و میز برای مراسم رسمی نیز دارد. این رستوران در دو وعده ناهار و شام پذیرای میهمانان هست و زیبایی منحصر بفرد معماری آن به همراه ارائه غذاهای سنتی کرمانشاه بر محبوبیتش افزوده است.

محبوب‌ترین رستوران‌های کرمانشاه

دنده کباب رضایی دارای پارکینگ مجزا و خدمات پرداخت اینترنتی بوده که همین امر سبب رضایت هرچه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی می شود. فراموش نکنید که این رستوران جمعه و ایام تعطیل سال شلوغ هست، به صورتی که جای سوزن انداختن نیست. برای اینکه بتوانید از طعم لذیذ غذاهای رستوران رضایی لذت ببرید و با شلوغی مواجه نشوید، می توانید از سیستم رزرو تلفنی بهره ببرید. کارکنان رستوران از آغاز ساعت کاری پاسخگوی شما خواهند بود و سرویس دهی به مشتریان با دقت و سرعت صورت می گیرد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید