سفر به کرمانشاه جذاب و هیجان‌انگیز است و با وجود غذاهای خوشمزه آن بسیاری جویا می‌شوند بهترین رستوران‌های کرمانشاه کجاست.

بهترین رستوران‌های کرمانشاه کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: وقتی کرمانشاه و شکم‌گردی را کنار هم می‌گذارید، چه به ذهنتان می‌آید؟ مسلما دنده کباب و انواع غذاهای گوشتی. واقعیت این است که مردم کرمانشاه بیشتر از اکثر شهرهای ایران کباب می‌خورند. برای همین هم وقتی برای گردش و دیدن کوهستان‌ها و دیدنی‌های تاریخی به این استان سفر می‌کنید، نباید از بهترین رستوران های کرمانشاه غافل شوید.

رستوران‌های بهتر در کرمانشاه

رستوران بامگاه عمارت

تصور کنید به کرمانشاه رفته‌اید و می‌خواهید جاهای تاریخی و دیدنی شهر را ببینید. البته باید به فکر اقامت و غذای خود هم باشید. بهترین گزینه برای شما این است که جایی را پیدا کنید که بتوانید همه این‌ها را با هم داشته باشید. رستوران بامگاه عمارت یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه است که در عین حال یک اقامت‌گاه بوم‌گردی تاریخی هم محسوب می‌شود.

عمارت این اقامت‌گاه در دوران قاجار ساخته شده و ظرفیت ۲۶ میهمان را دارد. البته کافه و رستوران بامگاه عمارت هم آماده سرو غذا به این میهمانان، مسافران و شهروندان است. محیط این رستوران کاملا تاریخی است. حتی می‌توان گفت بامگاه عمارت همان حال‌وهوای قجری خود را حفظ کرده است.

بهترین رستوران‌های کرمانشاه کجاست؟

غذاهایی که در بامگاه عمارت سرو می‌شوند، همگی غذاهای ایرانی هستند. انواع کباب‌ها و البته دنده کباب از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران بوده اما کنار آن زرشک پلو و خورشت خلال هم مشتریان خاص خود را دارد. بعد از غذا هم می‌توانید در کنار سماور قدیمی بنشینید و چای خوشمزه ذغالی نوش جان کنید. چه از این بهتر؟

آدرس رستوران بامگاه عمارت: کرمانشاه جلوخان، روبه‌روی مسجد جامع، کوچه شهید انتظاری، پلاک ۵۲

شماره تلفن رستوران بامگاه عمارت: ۰۸۳۳۷۲۱۳۷۹۴

رستوران عالیجناب

رستوران عالیجناب کرمانشاه دو کاربرد را با هم به خوبی ترکیب کرده است. این مکان به این دلیل یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه است که هم رستوران است و هم سالن مجالس. در واقع دکوراسیون شیک و سالن بزرگ این رستوران این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که با جمع بزرگی از دوستان و خانواده برای برگزاری جشن تولد یا عقد خود عالیجناب را انتخاب کنید.

درباره منوی رستوران عالیجناب کرمانشاه به هیچ عنوان شک نکنید که یکی از بهترین منوهای شهر است. آشپز خوش سلیقه این رستوران انواع خلاقانه‌ای از کباب را سرو می‌کند که احتمالا تا به حال نچشیده‌اید.

بهترین رستوران‌های کرمانشاه کجاست؟

برای مثال کباب مصری رستوران عالیجناب کرمانشاه یک لایه برنج زعفرانی دارد که به صورت مستطیل غالب گرفته، یک لایه کباب گوشت قرمز رول شده، و یک لایه هم خلال بادام کباب شده دارد. ترکیبی که اگر امتحان کنید احتمالا به این زودی‌ها طعم آن را از خاطر نخواهید برد.

آدرس رستوران عالیجناب کرمانشاه: خیابان شریعتی،جنب بانک صادرات

شماره تلفن رستوران عالیجناب کرمانشاه:‌ ۰۹۱۸۷۳۴۴۰۰۵

تجربه رستوران‌گردی در بهترین رستوران های کرمانشاه

رستوران ارگ

کرمانشاه رستوران‌های بی‌شماری دارد که غذاهای خوشمزه‌ای، پیش روی مشتریان قرار می‌دهند. با این حال، کمتر رستورانی را در کرمانشاه سراغ داریم که نمایی تماشایی به اطراف این شهر زیبا داشته باشد. رستوران ارگ در طبقه یازدهم مجتمع تجاری ارگ، بنا شده است.

به همین دلیل انصافاً باید گفت نام ارگ برازنده این رستوران است. در این رستوران از غذاهای خوشمزه بین‌المللی گرفته تا خوراکی‌های محلی کرمانشاهی به مشتریان عرضه می‌شود. رستوران ارگ به‌لحاظ مسافت نیز به بسیاری از مراکز خرید کرمانشاه نزدیک است. به‌لطف این فاصله کم می‌توانید در کنار پاساژگردی، غذای اشرافی رستوران ارگ کرمانشاه را هم نوش جان کنید.

آدرس: کرمانشاه، میدان مصدق (کاشانی)، طبقه یازدهم مجتمع تجاری ارگ.

تلفن: ۰۸۳۳۷۲۹۹۴۱۰

بهترین رستوران‌های کرمانشاه کجاست؟

رستوران اسلامی

اگر به‌دنبال رستورانی می‌گردید که با فضایی خودمانی و غذاهای خوشمزه، پذیرای شما باشد، رستوران اسلامی کرمانشاه، بهترین انتخاب برای شماست. این رستوران در یکی از محله‌های قدیمی کرمانشاه واقع شده است. به همین دلیل، شرایطی مهیا می‌شود تا گشت‌وگذاری جانانه در محله‌های قدیمی کرمانشاه بزنید. سرآشپز رستوران اسلامی، ید طولایی در پخت خورشت خلال و کباب‌ کوبیده دارد. به‌لحاظ حجم غذا نیز، رستوران اسلامی خوراکی بیشتری پیش روی گردشگران قرار می‌دهد تا کسی از این رستوران گرسنه بیرون نیاید.

آدرس: کرمانشاه، خیابان جوانشیر، کوچه لک‌ها.

تلفن: ۰۸۳۳۸۲۴۶۹۰۲

رستوران بهارستان کرمانشاه

کرمانشاهی‌ها غذای خوشمزه‌ای با نام خورشت خلال دارند. این خوراکی در بیشتر رستوران‌های این دیار طبخ می‌شود. با این حال، هیچ‌کدام از این رستوران‌ها غذایی به خوشمزگی خورشت خلال رستوران بهارستان کرمانشاه نمی‌پزند. سرآشپز این رستوران در کنار خورشت‌های خوشمزه، کباب و دنده‌های محلی لذیذی می‌پزد. از ما به شما نصیحت که در حین صرف غذا در رستوران بهارستان کرمانشاه، مواظب انگشتانتان باشید.

آدرس:‌ کرمانشاه، طاق بستان، میدان طاق بستان.

تلفن: ۰۹۳۸۷۹۳۷۰۸۰

رستوران چلچله کرمانشاه

بعید می‌دانیم در بین تمامی رستوران های کرمانشاه، منوی غذایی با تنوع رستوران چلچله پیدا کنید.

بهترین رستوران‌های کرمانشاه کجاست؟

خورشت خلال، شاه میگوی پفکی، قزل‌آلا، کباب سلطانی و بختیاری به همراه جوجه با برنج ایرانی از غذاهای اصلی رستوران چلچله به حساب می‌آید. این غذاهای خوشمزه، آوازه رستوران چلچله را بر سر زبان گردشگران انداخته است. به همین دلیل رستوران چلچله در فصل‌های پرگردشگر همیشه شلوغ است.

آدرس: کرمانشاه، خیابان برق، روبه‌روی بلوار گلسرخ.

تلفن:‌ ۰۸۳۳۸۲۲۰۲۱۲

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید