کرمانشاه از مقاصد پرطرفدار ایران به شمار می‌آید، به همین دلیل با ما همراه باشید و درباره بهترین هتل‌ها در کرمانشاه بیشتر بدانید.

بهترین هتل‌ها در کرمانشاه

سلام نو _ سرویس گردشگری: هتل‌های زیادی در شهرهای پر گردشگر مانند کرمانشاه وجود دارند اما سفر و گردشگری زمانی لذت بخش خواهد بود که محل اقامت مناسب با امکانات کافی و همراه با آرامش داشته باشید. به همین دلیل شناخت بهترین هتل‌ها اهمیت خاصی دارد و بدون شک انتخاب یک فضای مناسب و بهتر برای اقامت بسیار مهم است. در ادامه به تعدادی از بهترین هتل‌ها در کرمانشاه می‌پردازیم.

هتل‌های سه ستاره و با کیفیت در کرمانشاه

هتل ارم پاوه

شاید نام بردن از هتل ارم پاوه در لیست بهترین هتل های کرمانشاه کمی عجیب باشد ولی پاوه یکی از شهرهای دیدنی استان کرمانشاه است که در سفر به شهر کرمانشاه باید آن را در برنامه سفرتان بگنجانید. هتل ارم با هشت طبقه و ۳۳ واحد اقامتی روی ارتفاعات شهر زیبای پاوه قرار گرفته و رستوران آن در بالاترین طبقه، چشم اندازی بی نظیر دارد. دسترسی آسان به بازارچه مرزی شهر، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری نظیر روستای خانقاه (۱۴ دقیقه)، روستای شمشیر (۲۴ دقیقه)، غار قوری قلعه (۳۸ دقیقه)، غار سنگی حسین کوه کن (۳۱ دقیقه) و سد داریان (۳۹ دقیقه) از ویژگی‌های این هتل سه ستاره است.

بهترین هتل‌ها در کرمانشاه

آدرس هتل ارم پاوه

پاوه، سه راه ارشاد، خیابان آرامگاه

هتل رسالت کرمانشاه

هتل رسالت یکی از بهترین هتل های کرمانشاه است که در میدان فردوسی این شهر قرار دارد. این هتل که در سال ۱۳۵۰ ساخته شد با پنج طبقه و هتل سه ستاره رسالت در میدان فردوسی کرمانشاه قرار دارد.

با داشتن ۶۰ واحد اقامتی مجهز و تمیز و فاصله کم با مناطق گردشگری و تفریحی کرمانشاه، هتل رسالت مورد استقبال گردشگران در سفر به کرمانشاه است. فاصله کم از فرودگاه، طاق بستان، کتیبه بیستون و مرکز شهر هم باعث متمایز شدن این هتل است.

آدرس هتل رسالت کرمانشاه

کرمانشاه، میدان فردوسی

بهترین هتل‌های 4 ستاره در کرمانشاه

هتل آزادگان کرمانشاه

در صورتی که دوست داشته باشید به شکارگاه خسرو پرویز که تنها شکارگاه باقی مانده از دوران ساسانیان است، به راحتی دسترسی داشته باشید، هتل آزادگان کرمانشاه را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل قدیمی یکی از بهترین هتل های کرمانشاه است که در سال ۱۳۶۷ احداث شد و در سال‌های اخیر در دست بازسازی قرار دارد.

بهترین هتل‌ها در کرمانشاه

هتل آزادگان ۱۱۱ اتاق با امکانات رفاهی کامل را در سه طبقه جای داده است. در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای میهمانان سرو می‌شود. سالن کنفرانس و سالن جلسات هتل با امکاناتی مناسب، انتخاب خوبی برای مراسم‌ها و رویدادهای تشریفاتی و کاری در کرمانشاه است.

هتل جمشید کرمانشاه

هتل جمشید کرمانشاه یک هتل چهار ستاره با معماری جذاب و باشکوه است که در یکی از مناطق زیبا و خوش‌ آب و هوای کرمانشاه یعنی طاق بستان قرار دارد و نزدیکی آن به پارک کوهستان و طاق بستان موقعیت خوبی برای پیاده‌روی و قدم زدن در اطراف هتل ایجاد کرده است. در عین حال این هتل فاصله کمی از مکان‌های دیدنی کرمانشاه مانند بیستون و غار قوری قلعه دارد.

این هتل چهار ستاره از امکانات مطلوبی چون رستوران، کافی‌شاپ، سالن همایش و کنفرانس، فضای سبز، پارکینگ، نمازخانه، اینترنت، کافی‌نت، سیستم اعلام حریق، پارکینگ، لابی، خشکشویی، تاکسی‌سرویس، صندوق‌ امانات و سالن ورزشی برخوردار است.

هتل‌های 5 ستاره کرمانشاه، بهترین هتل‌های ممکن

هتل لاله بیستون

هتل لاله بیستون کرمانشاه یکی دیگر از هتل های پنج ستاره کرمانشاه و هتلی سنتی و کاروانسرایی است که به عنوان یک هتل سنتی بهترین هتل کرمانشاه به شمار می‌رود.

بهترین هتل‌ها در کرمانشاه

این هتل بی‌نظیر با قرار گرفتن در دامنه کوه بیستون از یک طرف طبیعت کوهستان و از طرف دیگر کوه بیستون فرهادتراش را به دیدگان مهمانان خود عرضه می‌کند. در عین حال مهمانان و گردشگران از این هتل دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه همچون کتیبه بیستون، پل کهنه، کاخ نیمه‌تمام ساسانی، پل کاروانسرای صفوی، طاق بستان، پل خسرو، غار شکارچیان، پرستشگاه پارتی و مجسمه هرکول دارند.

هتل لاله بیستون از امکاناتی چون رستوران سنتی و تابستانی، کافی‌شاپ، روم‌سرویس ۲۴ ‌ساعته، لم‌کده، سالن همایش، اجرای موسیقی زنده، فروشگاه‌، اینترنت پرسرعت، تجهیزات حفاظتی حرفه‌ای و… برخوردار است و اقامت در آن می‌تواند تجربه زندگی اعیانی زمان صفوی باشد.

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان کرمانشاه یکی از هتل های پنج ستاره کرمانشاه و از مجموعه هتل‌های پارسیان ایران است. هتل پارسیان بهترین هتل کرمانشاه و یکی از مجلل‌ترین هتل‌ها در غرب ایران محسوب می‌شود. هتل پارسیان در بلوار شهید کشوری، جنب پل ولایت قرار داشته و به خاطر داشتن فاصله کم از فرودگاه و قرار داشتن در منطقه خوش آب و هوای طاق بستان، چه برای سفرهای کاری و چه سفرهای تفریحی اقامتگاهی ایده‌آل به شمار می‌رود.

بهترین هتل‌ها در کرمانشاه

یکی از جذابیت‌های هتل پارسیان، یکی از رستوران‌های آن است که با چشم‌اندازی فوق العاده در طبقه آخر هتل قرار دارد. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به دو رستوران دیگر، کافی‌شاپ، چند سالن همایش، سالن بدن‌سازی، استخر، سونا، سالن‌ ماساژ، جکوزی، بیلیارد، فروشگاه‌های صنایع‌دستی، قنادی، روم‌سرویس، سالن آمفی‌تئاتر و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید