۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۰
کد خبر: 55414467

کرمان دیاری متحیرکننده است و اقامت در آن هیجان‌انگیز، به همین دلیل با ما همراه باشید و درباره محبوب‌ترین هتل‌های کرمان بدانید.

محبوب‌ترین هتل‌های کرمان

سلام نو _ سرویس گردشگری: کرمان هم دارای جذابیت گردشگری و تاریخی است و هم ارزش بالای اقتصادی و استراتژیک دارد. در میان شهرهای مختلف ایران، سفر به کرمان و اقامت در هتلهای آن از گذشته همیشه مورد توجه بوده است. کرمان شهری مهم در ایران محسوب می‌شود که اقوام مختلفی را از دیرباز تا به حال در کنار هم جای داده؛ این حقیقت از گوناگونی هتل های کرمان پیداست. در ادامه به تعدادی از هتل های محبوب در کرمان می‌پردازیم.

هتل‌های محبوب و چند ستاره در کرمان

هتل پارس

هتل پنج ستاره پارس معروف‌ترین و لوکس‌ترین هتل کرمان است که در سال ۱۳۸۱ در بلوار اصلی کرمان افتتاح شده است. سطح امکانات این هتل بسیار بالا است و مناسب کسانی است که در این شهر به دنبال هتل لوکس می‌گردند. از امتیازات هتل پارس می‌توان به رستوران سرباز در محوطه سرسبز آن اشاره کرد. این هتل همچنین مناسب گردشگران و مسافرانی است که به قصد خرید به کرمان آمده‌اند، زیرا دسترسی مناسبی به بازار کرمان دارد. اگر خیلی خوش‌شانس باشید، می‌توانید از موسیقی زنده‌ای که هر از چندگاهی در لابی هتل اجرا می‌شود، لذت ببرید.

محبوب‌ترین هتل‌های کرمان

امکانات هتل: سالن کنفرانس، آسانسور، سالن همایش، اتاق ویژه معلولین، نمازخانه، خشکشویی، لابی، اینترنت، کافی شاپ ۲۴ ساعته، جکوزی، سالن بیلیارد، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، سرویس بهداشتی مخصوص معلولین، صرافی، سونا، پارکینگ، اتاق عروس و داماد، سالن بدنسازی، کافی‌شاپ تابستانه، رستوران، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سالن ورزشی، رمپ جهت ویلچر معلولین، زمین تنیس، غذای دریایی، سالن اجتماعات، فست‌فود، روم سرویس ۲۴ ساعته، استخر، ماساژ، آژانس مسافرتی، تالار پذیرایی، فضای سبز، اتاق چمدان

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهار راه فرهنگیان

هتل جهانگردی

هتل سه ستاره جهانگردی یکی دیگر از هتل‌های مجموعه جهانگردی ایران است که کیفیت مناسبی دارد و خدمات خوبی به مسافران خود ارائه می‌دهد. موقعیت خوب این هتل، دسترسی به نقاط دیدنی کرمان از جمله بازار، حمام، آب‌انبار حاج‌آقا علی و آرامگاه مشتاقیه را به‌راحتی ممکن ساخته است. فروشگاهی نیز در محوطه هتل برای میهمانان تعبیه شده است تا بتوانند به راحتی بدون خارج شدن از هتل، وسایل مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنند.

امکانات هتل: سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری، سالن همایش، نمازخانه، آسانسور، خشکشویی، اینترنت، لابی، سیستم تهویه مطبوع، رستوران فضای باز، روم‌سرویس ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، سالن بیلیارد، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، پارکینگ، فست‌فود، سالن بدنسازی، زمین تنیس، رستوران، تاکسی سرویس، آلاچیق، صندوق امانات، سالن ورزشی، ماساژ، غذای دریایی، سالن اجتماعات، سرو غذاهای رژیمی و گیاهی، جعبه کمک‌های اولیه، آژانس مسافرتی، کافی‌شاپ تابستانه، رمپ جهت ویلچر معلولین، تالار پذیرایی، فضای سبز، اتاق چمدان

محبوب‌ترین هتل‌های کرمان

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهارراه شفا

هتل گواشیر

هتل سه ستاره گواشیر یکی از هتل‌های خوب و مناسب کرمان است. این هتل تنها هشت کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و مناسب کسانی است که برای سفر کاری به کرمان سفر کرده‌اند. هتل گواشیر با معماری جذاب، امکانات خوب و قیمت مناسب، همیشه یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها میان مسافران شهر کرمان است.

امکانات هتل: رستوران، لابی، سالن ورزشی مجهز، آسانسور، پارکینگ، خشکشویی، اینترنت

آدرس: کرمان، بزرگراه امام، نبش بلوار امام‌حسین

هتل هزار

هتل سه ستاره هزار یک هتل میان‌رده و مطلوب در شهر کرمان است که در سال ۱۳۷۲ ساخته و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. این هتل دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری نظیر مجموعه گنجعلی‌خان، مسجد جامع کرمان، بازار اختیاری و باغ شازده ماهان دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، رستوران، سیستم اعلام حریق، نمازخانه، پارکینگ، اینترنت

آدرس: کرمان، خیابان سعدی، کوچه شماره پنج

هتل‌های سنتی کرمان، محبوب و درجه یک

هتل سنتی متولی باشی کرمان

باغ تاریخی متولی‌باشی که در زمان حکومت محمد شاه قاجار ساخته شد، یکی دیگر از اماکن تاریخی کرمان می‌باشد که در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

محبوب‌ترین هتل‌های کرمان

این باغ تاریخی در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت و با ۸ واحد اقامتی به عنوان هتل سنتی فعالیت خود را آغاز نمود. از مزایای این اقامتگاه سنتی داشتن چشم‌انداز زیبا به آستانه حضرت شاه ولی و باغی سرسبز محسوب می‌شود. امکانات هتل سنتی متولی‌باشی کرمان شامل رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، تالار پذیرایی، اینترنت و … می‌باشد.

آدرس هتل سنتی متولی باشی: کرمان، خیابان ولیعصر، چهار راه متولی باشی.

هتل سنتی ایوان کرمان

این هتل سنتی در ماهان و ۳۸ کیلومتری جنوب شرقی کرمان قرار دارد و قدمت ساختمان آن به دوران قاجار باز می‌گردد. طی سالیان مختلف در دوران پهلوی و چندین سال اخیر بنای تاریخی هتل سنتی ایوان ماهان مورد بازسازی قرار گرفته است و از سال ۹۶ با خدمات بهتر و امکانات کامل‌تر با ۱۵ اتاق و سوئیت فعالیت خود را آغاز نمود.

دکوراسیون و طراحی سنتی و امکانات و تجهیزات رفاهی کامل واحدهای اقامتی این هتل سنتی و همچنین دسترسی راحت به اماکن دیدنی مانند باغ شازده، مقبره شاه نعمت الله ولی و خانه شترگلو موجب شده است هتل سنتی ایوان کرمان میزبان مسافران زیادی باشد.

آدرس هتل سنتی ایوان: کرمان، ماهان، خیابان امام، جنب آستانه شاه نعمت الله ولی.

محبوب‌ترین هتل‌های کرمان

هتل شهباز کرمان

یکی از هتل‌های بومگردی کرمان اقامتگاه سنتی شهباز می‌باشد که در خانه‌ای تاریخی با قدمتی مربوط به دوران قاجار قرار دارد و در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نموده است. هتل شهباز کرمان سنتی دارای حیاطی زیبا و فضای دلنشینی می‌باشد و اتاق‌های آن به صورت سنتی طراحی و تجهیز شده‌اند. هتل شهباز کرمان دسترسی خوبی به اماکن دیدنی از جمله بازار بزرگ، حمام گنجعلی خان، کاروانسرای وکیل و باغ هرندی دارد.

از مهمترین امکانات این اقامتگاه می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره نمود.

آدرس هتل شهباز: کرمان، بلوار فردوسی، کوچه شماره ۷.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید