۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
کد خبر: 55413612

گرگان هتل‌های خوب زیاد دارد در این میان با ما همراه باشید و درباره بهترین هتل‌های گرگان بیشتر بدانید.

بهترین هتل‌های گرگان

سلام نو _ سرویس گردشگری: شهر گرگان در قدیم به نام‌های ورکان، هیرکانیا، استرآباد و جرجان معروف بوده است. بهترین زمان برای سفر به شهر گرگان فصل بهار و پاییز است؛ زیرا در تابستان هوا گرم و شرجی است و زمستان هوا سرد و برفی است. اگر فصل بهار و ایام نوروز را برای سفر به گرگان انتخاب کردید حتما برای رزرو بهترین هتل در گرگان از قبل برنامه‌ریزی کنید.

هتل های چهار ستاره گرگان، یک انتخاب خوب

هتل شهاب ناهارخوران گرگان

هتل شهاب ناهارخوران از زیباترین هتل های استان گلستان واقع در گرگان یکی از مناطق زیبای گردشگری ایران می باشد . هوای پاک ، آسمان آبی ، آبشار و گردشگا های جنگلی دلپذیر و متنوع تنها بخشی از مواهب طبیعی این منطقه است که در همان نگاه اول دل رهگذران را خواهد ربود . معماری منحصر به فرداین هتل بادکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریف جدیدی از سفر را در ذهن متبادر می سازد. هتل شهاب با چشم اندازی گسترده و فرح بخش رو به جنکل با امکانات مطلوب و استاندارد ، سفری به یادماندی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت .

بهترین هتل‌های گرگان

اتاق های هتل شهاب ناهار خوران گرگان: اتاق دونفره هتل با متراژ ۳۰ متر دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه بزرگ، سیستم الکترونیکی یکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق و امکان اتصال به اینترنت پرسرعت می باشد. اتاق سه نفره معمولی با متراژ ۳۵ متر، امکاناتی مانند اتاق دو تخته دارد. ظرفیت استاندارد این اتاق ۲ نفر می باشد و چشم اندازی زیبا از باغ های سرسبز گرگان دارد. اتاق سه نفره مخصوص نیز از دیگر اتاق های هتل شهاب ناهار خوران گرگان است. در های این اتاق مجهز به قفل الکترونیکی هستند و علاوه بر آن هر اتاق دارای سیستم الکترونیکی یکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق می باشند.

از سوئیت های زیبای این هتل می توان از سوئیت رویال نام برد. این سوئیت با متراژ ۷۵ متر و حداکثر ظرفیت ۸ نفر دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه بزرگ، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت، قفل الکترونیکی، سیستم الکترونیکی یکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق می باشد. سونا مجهز به سونای خشک ، سونای بخار ، جکوزی از امکانات خاص این سوئیت هستند. سوئیت رویال همچنین دارای بالکنی با نمای جنگل های سرسبز شهر گرگان است.

بهترین هتل‌های گرگان

امکانات هتل شهاب ناهار خوران گرگان: تلویزیون، اعلام حریق، دستگاه واکس کفش، فضای سبز، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات باربری، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، رستوران ایرانی، وسایل بدنساز، زمین ورزشی، اجاره ماشین، سالن بیلیارد، گشت نیم روزی، خدمات نگه داری کودک، ترانسفر از هتل به فرودگاه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی، سالن صبحانه خوری، خشکشویی، سالن همایش، روزنامه رایگان، اتاق تلفن (اپراتور)، گیم نت، پارک کودک، آرایشگاه و فروسگاه از امکانات هتل شهاب ناهار خوران گرگان هستند.

هتل آذین

هتل آذین یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره شهرستان زیبای گرگان است. این هتل در منطقه سرسبز و زیبای شهر و در مسیر اتوبان تهران به گرگان قرار دارد. هتل آذین دارای چشم‌اندازی رو به کوه و جنگل است. هتل آذین در سال ۱۳۸۲ بنا شده و در سال ۱۳۹۳ آخرین بازسازی روی آن انجام شد و دارای ۳۲ اتاق جهت پذیرایی گردشگران است. رستوران آذین با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی با ظرفیت ۷۰ نفر آماده ارائه خدمات است.

بهترین هتل‌های گرگان

امکانات: رستوران، فضای سبز، لابی، آسانسور، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، اعلام حریق، خشکشویی، نمازخانه، پارکینگ، کافی‌نت، فروشگاه، اینترنت در قسمت لابی، تاکسی سرویس

آدرس: گرگان، جاده ساری

فاصله تا میدان بسیج گرگان: ۴ دقیقه با ماشین

فاصله تا راه‌آهن گرگان: ۷ دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری گرگان: ۸ دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه گرگان: ۱۵ دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک جنگلی النگدره: ۲۷ دقیقه با ماشین

فاصله تا جنگل کبودوال: ۵۴ دقیقه با ماشین

بهترین هتل آپارتمان‌های گرگان

هتل آپارتمان گل نرگس

به گردشگرانی که می‌خواهند اقامت در یکی از جدیدترین هتل های گرگان را تجربه کنند، هتل آپارتمان گل نرگس را پیشنهاد می‌کنیم. هتل آپارتمان گل نرگس یکی از تازه‌سازترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. این هتل آپارتمان محیطی آرام و اتاق‌هایی دلباز دارد. به‌لحاظ مسافت نیز هتل آپارتمان گل نرگس در یکی از میدان‌های اصلی گرگان ساخته شده است.

بهترین هتل‌های گرگان

به‌لطف این شرایط، فاصله کمی با دیگر جاهای دیدنی گرگان دارید. هتل آپارتمان گل نرگس فقط ۱۵ دقیقه از فرودگاه دورتر است. به همین دلیل اگر با خرید بلیط هواپیما گرگان راهی این شهر شده‌اید، کافی است سوار تاکسی فرودگاه شوید و در کمترین زمان به هتل آپارتمان گل نرگس برسید. جالب است بدانید این هتل با دیگر جاهای دیدنی گرگان مانند پارک جنگلی النگدره فاصله بسیار کمی دارد.

هتل آپارتمان شایسته

همان گونه که از نام این هتل آپارتمان پیداست، امکانات شایسته‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. هتل آپارتمان شایسته با چیزی حدود ۴ اتاق، پذیرای طیف گسترده‌ای از گردشگران است. در این هتل آپارتمان خدمات رفاهی مانند اینترنت در لابی، رستوران، پذیرش ۲۴ساعته و پارکینگ رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بیشتر اتاق‌های این هتل آپارتمان، یخچال، مینی‌بار، تهویه مطبوع و حمام دارند. به‌لطف این امکانات اگر به‌دنبال یکی از ارزان ترین هتل های گرگان می‌گردید، هتل آپارتمان شایسته انتخاب مناسبی برای شماست. این هتل آپارتمان با حدود ۱۲.۵ کیلومتر فاصله از پارک النگدره، هتلی خوش‌مسیر به جاهای دیدنی گرگان به حساب می‌آید.

بهترین هتل‌های گرگان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید