با توجه به اوضاع نا بسامان اقتصادی کشور، افرادی که به دنبال شغل مناسب می‌گردند، با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. برخی از افراد که سرمایه‌های کمی در دست دارند، دائم معلق می‌مانند و رمق کار در شرکت‌های دیگر را ندارند. شاید یک تولید یا بسته بندی کوچک بتواند گره کار این افراد را باز کند.

دستگاه بسته بندی ساخت شرکت نوآوران ماشین

آیا شما تا به حال به دستگاه‌های بسته بندی مختلف فکر کرده‌اید و سرمایه مورد نیاز و سود آنها را سنجیده‌اید؟ با توجه به اینکه صنعت بسته بندی در تولیدات امروزی بسیار مهم است، می‌توان به این روش تمرکز داشت. در این مطلب می‌خواهیم به انواع دستگاه بسته ‌بندی اشاره کنیم تا شما بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

اهمیت دستگاه بسته‌ بندی در دنیای مدرن

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های محصولات امروزی و قدیمی، بسته‌بندی آنها است. همه می‌دانیم که تبلیغات اولین گام در پیشرفت یک کسب‌وکار است و هر فردی برای پیشرفت باید تبلیغات خاص خود را انجام دهد. در بسیاری از مواقع مشتری زمانی که در دوراهی قرار می‌گیرد محصولی را که بسته بندی مناسبی دارد، انتخاب می‌کند.

به این ترتیب مشخص می‌شود که کیفیت بسته‌بندی در میزان فروش تاثیر بسزایی دارد. اگر بخواهیم از دید دیگری به این مسئله نگاه کنیم، نوعی ایجاد شغل برای افراد مختلف است. کسانی که در شروع بسته‌بندی یک محصول دچار تردید هستند، بهتر است به بازار کار آن توجه بیشتری داشته باشند.

شرکت‌های بزرگ خودشان این کار را انجام می‌دهند اما بسیاری از شرکت‌های کوچک دائم به دنبال مجموعه‌های دیگری هستند تا کار بسته بندی را برای آنها انجام دهند. شما می‌توانید با تحقیق میدانی در یک موضوع مشخص کسب‌وکار مناسبی راه بیندازید. در ادامه در مورد انواع دستگاه‌های بسته بندی صحبت خواهیم کرد.

انواع دستگاه بسته بندی

برخی افراد تعداد این دستگاه‌ها را انگشت شمار می‌دانند و همین مسئله باعث می‌شود تا به پیشرفت در این زمینه فکر نکنند. اگر بخواهیم توصیف مناسبی از انواع دستگاه بسته بندی داشته باشیم، می‌توانیم بگوییم که به تعداد محصولات متنوع در بازار می‌توان دستگاه‌های مختلف نیز در نظر گرفت.

شرکت‌های بزرگ تولید مواد غذایی، مواد شیمیایی، قطعات خودرو و... دستگاه‌های منحصربه‌فرد برای خود سفارش می‌دهند. به این معنا که امکان سفارشی‌سازی دستگاه نیز وجود دارد. شما نیز باید در این زمینه ایده‌های جذابی در ذهن داشته باشید تا بتوانید به کمک آن ایده‌ها بسته‌بندی‌های جذابی انجام دهید؛ تا اکثر صنایع به سمت شما سوق پیدا کنند. در ادامه به چند نوع بسیار کاربردی اشاره می‌کنیم.

دستگاه بسته بندی خشکبار

یکی از زمینه‌هایی که نوع بسته‌ بندی در آن بسیار مهم است و می‌توان مانور زیادی داد، آجیل و خشکبار می‌باشد. دستگاه بسته بندی خشکبار را می‌توان به طور کلی به دو دسته صنعتی و خانگی تقسیم‌بندی کرد. تنوع در هر دو دسته از محصولات بسیار زیاد است و می‌توان آنها را براساس وزن بسته‌بندی کردن آنها، در دسته‌های مختلفی قرار داد.

از ویژگی‌های بارز این دستگاه‌ها می‌توان به دقت وزن کردنشان اشاره کرد. درصد خطای بسیار کم، از مزایای آنها محسوب می‌شود که با توجه به قیمت بالای آجیل و... یک مورد بسیار مهم است. قطعا خود شما با دیدن بسته‌های انجیر خشک، توت خشک، بادام هندی و... بیشتر وسوسه می‌شوید تا خرید خود را انجام دهید. با شناخت یک مرجع معتبر می‌توانید مدل خاصی از این دستگاه‌ها را برای کسب‌وکار خود سفارش دهید.

دستگاه بسته بندی ساخت شرکت نوآوران ماشین

دستگاه بسته بندی حبوبات

با افزایش تعداد تعاونی‌ها در شهرهای مختلف برای اینکه خریدارها معطل نشوند و از کیفیت محصولات مطمئن باشند، حبوبات در بسته‌های بهداشتی عرضه می‌شوند. در دوران کرونا این موضوع بیشتر قابل لمس بود که بسته بندی حبوبات بسیار مهم است.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات نیز در بازار موجود است و اگر شما در خریدوفروش حبوبات تجربه دارید، می‌توانید با یک بسته بندی فوق العاده هم محصولات خود را به‌راحتی بفروشید و هم آنها را با یک ایده عالی با قیمتی مناسب به فروش برسانید. هر چه دست دلالان کمتر شود، محصولات با قیمت‌های بسیار مناسبی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

در بسیاری از کشورها تمام حبوبات نظیر جو، نخود، لوبیا و... در بسته‌های شیک به فروش می‌رسند. در ایران نیز این موضوع کاملا جا افتاده و شاید در آینده همه به این نوع حبوبات را تهیه کنند.

دستگاه بسته بندی ساخت شرکت نوآوران ماشین

دستگاه بسته بندی ساشه

لازم می‌دانیم تا قبل از شرح دستگاه، لغت فرانسوی ساشه را برای شما توصیف کنیم. منظور از ساشه کیسه‌های کوچک یکبار مصرفی است که موادی مانند نمک، شکر، فلفل، دارو، شامپو و... پر می‌شود. شاید تا به حال به این نوع بسته بندی فکر نکرده بودید در حالی که دائم با آنها سروکار دارید.

دستگاه بسته بندی تک نفره را می‌توان در دو نوع نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در نظر گرفت. هر کدام از آنها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که هر فرد با توجه به سلیقه خود می‌تواند محصول خود را در نوعی از دستگاه بسته بندی کند.

به طور کلی، دستگاه بسته بندی ساشه را می‌توان در سه نوع مدادی، 4 طرف دوخت و 3 طرف دوخت در نظر گرفت. البته دسته‌های دیگری مانند دستگاه بسته بندی ساشه مایعات، پودری، گرانولی و... نیز در بازار موجود است.

دستگاه بسته بندی ساخت شرکت نوآوران ماشین

دستگاه پر کن

یکی دیگر از دستگاه‌هایی که در دنیای مدرن بسیار کاربردی است، دستگاه پرکن بسته بندی است. شاید شما هم با دستگاه کیسه پر کن که بسیار معروف است، آشنا هستید و قصد تهیه آن را دارید. اگر شما به این دستگاه‌ها نیاز دارید، ابتدا لازم است تا انواع مختلف آن را بشناسید.

از انواع این دستگاه‌ها می‌توان به دستگاه پر کن پودری، مایعات، گرانولی و... اشاره کرد. هر کدام از این تجهیزات در صنایع خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال هنگامی که سس تک نفره به شما می‌دهند، باید شما را به یاد نمونه‌ای از این دستگاه‌ها بیندازند.

این روزها دستگاه پر کن مایعات و دستگاه پر کن گرانولی نیز طرفداران زیادی به خود جذب کرده که با یافتن یک مرجع معتبر می‌توان نمونه‌های خاصی از آنها را سفارش داد تا بهترین بسته بندی‌ها را انجام دهید.

دستگاه بسته بندی ساخت شرکت نوآوران ماشین

مرجعی معتبر برای خرید دستگاه بسته بندی

خوشبختانه در داخل کشور نیز انواع دستگاه‌های بسته بندی تولید و در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد. قطعا می‌دانید که این محصولات با کیفیت‌های مختلفی ساخته می‌شوند که باید با تحقیق و بررسی برند مناسبی برای خرید انتخاب کرد.

یکی از شرکت‌های مطرح در کشور که دستگاه‌های باکیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کند، شرکت نوآوران ماشین است. شرکت نوآوران ماشین سازنده دستگاه های بسته بندی صنایع مختلف و همچنین راه‌اندازی صفر تا صد خطوط تولید است که شما می‌توانید دستگاه بسته بندی توزین دار یا نمونه‌های دیگر را با توجه به نیاز از این مرجع سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

جمع بندی

یکی از مهم‌ترین صنایع حال حاضر در جهان، صنعت بسته بندی است که روزبه‌روز پیشرفت می‌کند و افراد زیادی در این زمینه مشغول کار می‌شوند. در داخل کشور نیز این روزها به این موضوع اهمیت زیادی داده می‌شود و شاید شما نیز بارها و بارها به راه‌اندازی یک خط تولید و بسته بندی فکر کرده‌اید.

در این مطلب شما را با انواع دستگاه بسته بندی آشنا کردیم تا در صورت نیاز بتوانید راه مناسبی برای پیشرفت کسب‌وکار خود پیدا کنید. یکی از برترین شرکت‌ها در تولید این دستگاه‌ها، شرکت نوآوران ماشین است که مسئولین آن با مشاوره کامل می‌تواند شما را در راه‌اندازی خط تولید نیز راهنمایی کنند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید