لاهیجان پر از هیاهو و شور زندگی است، اگر به دنبال فضایی برای آرامش و ماندن در آن هستید با ما همراه باشید تا بدانیم در لاهیجان کجا اقامت کنیم.

در لاهیجان کجا اقامت کنیم؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: شاید شما نیز جزو دسته افرادی باشید که ترجیح می‌دهید حتی در سفری کوتاه به شمال کشور نیز داخل هتل‌های پنج ستاره اقامت کنید و سفری لوکس را تجربه نمایید. یا شاید مایل هستید که هم امنیت خود را با اقامت در هتلی معتبر تامین کنید و هم سفری مقرون به صرفه داشته باشید. شاید هم به دنبال گزینه‌ای مطلوب با هزینه‌ای متوسط می‌گردید. خوشبختانه باید بدانید که هتل های لاهیجان تنوع بسیار زیادی دارند و بین گزینه‌های مختلف حق انتخاب خواهید داشت. بوم گردی‌ها نیز از جمله فضاهایی است که می‌توان برای اقامت در لاهیجان به آن‌ها مراجعه کنیم، در ادامه به تعدادی هتل، هتل آپارتمان و اقامتگاه بوم‌گردی برای ماندن در لاهیجان می‌پردازیم.

هتل‌هایی در لاهیجان برای اقامت راحت

هتل رسپینا لاهیجان

هتل رسپینا یکی از تازه تاسیس‌ترین هتل های لاهیجان محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. این هتل پنج ستاره بوده و می‌توانید خدماتی لاکچری را در آن دریافت کنید. هتل رسپینا دارای چهار طبقه و مجموعا ۲۰ اتاق است و در نزدیکی مرکز شهر لاهیجان قرار دارد.

در لاهیجان کجا اقامت کنیم؟

شما می‌توانید به راحتی خود را از هتل رسپینا به مراکز تفریحی و توریستی مشهور لاهیجان همانند تله کابین و استخر بزرگ آن برسانید. همچنین نکته قابل توجه در مورد هتل رسپینا، قرارگیری آن در نزدیکی کوه است. این یعنی شما می‌توانید همواره از آب و هوای کوهستانی لذت ببرید و مناظر بسیار خیره کننده‌ای را تماشا کنید. این هتل دارای انواع اتاق یک تخته، دو تخته و سوییت است. پس شما می‌توانید بر اساس نیاز و بودجه خود، یکی از آنها را انتخاب نمایید. همچنین این هتل دارای امکاناتی همچون پارکینگ و اینترنت رایگان است.

آدرس هتل رسپینا لاهیجان: لاهیجان، کیلومتر سه جاده لنگرود

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۳۶۸۰۰۱

هتل ابریشمی لاهیجان

هتل چهار ستاره ابریشمی لاهیجان در تابستان ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل دارای ۲۹ اتاق است که با عناوین خاصی همچون اتاق توئین و سوییت در شش طبقه قرار گرفته اند. استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ و اجاره خودرو بدون راننده از مهم‌ترین امکاناتی است که توسط این هتل ارائه می‌شود. در رستوران این هتل انواع غذای سنتی و ایرانی به صورت انتخابی سرو می‌شود.

این هتل در مجاورت دریاچه مصنوعی لاهیجان قرار دارد. نزدیک بودن به مراکز گردشگری از جمله شیطان کوه، حمام قدیمی گلشن، تالاب سوستان، موزه تاریخی چای، آرامگاه کاشف السلطنه و تله کابین لاهیجان از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که این هتل را در بین مسافران محبوب کرده است.

آدرس: لاهیجان، میدان بسیج.

در لاهیجان کجا اقامت کنیم؟

هتل آپارتمان و اقتصادی برای اقامت در لاهیجان

هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان

بسیاری از مسافران، مخصوصا کسانی که پر جمعیت سفر می‌کنند، به دنبال اقامت در هتل آپارتمان می‌گردند. اگر شما نیز به جای هتل های لاهیجان به دنبال یک هتل آپارتمان شیک و زیبا می‌گردید، باید سری به هتل آپارتمان تعطیلات بزنید. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده و جزء هتل‌های با کیفیت و شیک محسوب می‌شود. هتل آپارتمان تعطیلات در چهار طبقه احداث شده است و مجموعا ۱۲ باب آپارتمان را در اختیار مسافران عزیز قرار می‌دهد. پرسنل این هتل بسیار مجرب و آموزش دیده هستند و می‌توانند اقامتی خاطره انگیز را برای شما رقم بزنند. همچنین باید بدانید که موقعیت قرارگیری این هتل آپارتمان به حدی عالی است که می‌توانید به سادگی خودتان را به جاذبه‌های گردشگری معروف این شهر، من جمله شیطان کوه، تله کابین احراز، بقعه شیخ زاهد گیلانی، آرامگاه کاشف السلطنه، استخر لاهیجان و باغ ملی برسانید.

آدرس هتل آپارتمان تعطیلات: لاهیجان، میدان کاشف السلطنه، جاده کوه بیجار، نبش سعدی ۱۳

شماره تماس: ۰۱۳۴۱۲۱۱۴۴۶

در لاهیجان کجا اقامت کنیم؟

هتل جهانگردی لاهیجان

اگر اهل ایران‌گردی باشید، حتما با برند هتل‌های زنجیره‌ای جهانگردی آشنایی دارید. این برند تقریبا در تمامی شهرهای ایران شعب مختلفی دارد و جزء هتل‌های مقرون به صرفه اما با کیفیت محسوب می‌شود. اگر به دنبال اقامتی آرام، خاطره‌انگیز، با امنیت اما اقتصادی هستید، حتما باید سری به هتل جهانگردی لاهیجان بزنید. این هتل جزء قدیمی‌ترین هتل های لاهیجان به شمار می‌آید و در سال ۱۳۵۲ افتتاح شده است. اما باید بدانید هتل جهانگردی در سال ۱۳۹۴ به صورت کامل بازسازی شده و در حال حاضر جزء هتل‌های مدرن است. هتل جهانگردی در منطقه‌ای منتهی به دامنه‌های البرز قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی، جزء بهترین هتل های لاهیجان به شمار می‌آید. هتل جهان گردی با ۲۳ اتاق و پرسنلی کاملا حرفه‌ای آماده پذیرایی از شما عزیزان است. این هتل به صورت کلی دارای چهار نوع اتاق مختلف است که شما عزیزان با توجه به شرایط و بودجه خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

آدرس هتل جهانگردی لاهیجان: لاهیجان، میدان سپاه، جنب استخر

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۲۳۳۰۵۱

در لاهیجان کجا اقامت کنیم؟

اقامتگاه بومگردی برای اقامتی خوب در لاهیجان

اقامتگاه بوم گردی شاه ماهی

اقامتگاه زیبا و دلنشین شاه ماهی در گیلان، شهر لاهیجان، چهار کیلومتری جاده سیاهکل، روستای سوخته کوه واقعا شده است و آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران عزیز می باشد. این اقامتگاه دارای 2 باب اتاق 18 متری به ظرفیت 6 نفر می باشد و در مجموع امکان اسکان و پذیرایی از 12 گردشگر را دارد.

تمامی اتاق های اقامتگاه شاه ماهی ،دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی می باشد. لازم به ذکر است مسافرین محترم می توانند از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) که داخل محوطه قرار دارد به صورت مشترک استفاده نمایند. فضای اقامتگاه شاه ماهی لاهیجان، بکر و آرام با محیطی متفاوت می باشد تا مسافران بدور از فضای شهر نشینی بتوانند برای خود لحاظات خاطره انگیزی را رقم بزنند.

ضمنا در اقامتگاه زیبای شاه ماهی انواع غذاهای سنتی و خوشمزه لاهیجان نظیر مرغ و آلو، خورشت سبزی فسنجان، شیش انداز، میرزا قاسمی، ترش واش، کوکوی مرغ، سیر قلیه، انار بیج، باقالاقاتق و... طبخ می شود که مسافران عزیز می توانند با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه غذای مورد نظر خود را سفارش داهند و از طعم بی نظیر آن لذت ببرند.

در لاهیجان کجا اقامت کنیم؟

نشانی دقیق اقامتگاه بوم گردی شاه ماهی در روستای زیبای سوخته کوه در فاصله 10 کیلومتری لاهیجان و در فاصله 48 کیلومتری مرکز استان (رشت) واقع شده است و این منطقه به سبب داشتن آب و هوایی خنک در فصل تابستان پذیرای گردشگران زیادی می باشد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید