رفتن به لاهیجان و اقامت در آن هیجان‌انگیز و خاص است، به همین دلیل با ما همراه باشید تا بدانیم بهترین هتل‌های لاهیجان کجاست.

بهترین هتل‌های لاهیجان کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: در سفر به استان گیلان با اقامت در بهترین هتل لاهیجان می‌توانید سفری ماندگار و خاطره‌انگیز را تجربه نمایید. لاهیجان که به عنوان عروس شهرهای گیلان شناخته می‌شود، همیشه یکی از مقاصد اصلی گردشگران در شمال ایران محسوب می‌گردد و هرساله مسافران زیادی به این شهر زیبا سفر می‌کنند؛ از این رو هتل‌های مختلفی با امکانات متنوع در لاهیجان برای رفاه حال مسافران وجود دارند. اگر به دنبال اقامتی لوکس و راحت در سفر خود به استان گیلان و لاهیجان هستید باید به سراغ تنهاترین و بهترین هتل پنج ستاره لاهیجان بروید. از آنجایی که هر سال در ایام مختلف مسافران زیادی به عروس شهرهای گیلان، لاهیجان، سفر می‌کنند هتل‌های متنوع و لوکسی در این شهر برای رفاه حال گردشگران ساخته شده‌اند که یک هتل پنج ستاره و چند هتل ۴ ستاره می‌توانند اقامتی ماندگار را فراهم کنند.

هتل ۵ ستاره در لاهیجان

هتل رسپینا لاهیجان

هتل رسپینا لاهیجان که در زمینی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع در سال ۱۳۹۷ در لاهیجان ساخته شده است، به عنوان بهترین هتل در لاهیجان محسوب می‌شود. این هتل دارای ۵ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی لوکس می‌باشد که از تمامی امکانات رفاهی بهره می‌برد. اتاق‌های هتل رسپینا در دو چشم‌انداز رو به کوه و رو به محوطه می‌باشند و اقامت در آنها با تماشای مناظر زیبا و سرسبز می‌تواند بسیار لذت بخش باشد.

رسپینا به عنوان بهترین هتل لاهیجان موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و فاصله آن با دریای خزر حدود ۲۰ کیلومتر است. از امکانات هتل ۵ ستاره رسپینا لاهیجان می‌توان مجموعه آبی، سالن ورزشی و بدنسازی، رستوران ایرانی و فرنگی، رستوران روف گاردن، کافی شاپ، کافه باغ، سالن پذیرایی و مراسمات، روم سرویس ۲۴ ساعته و … را نام برد.

آدرس: لاهیجان، کیلومتر سه جاده لنگرود.

بهترین هتل‌های لاهیجان کجاست؟

هتل‌های چهار ستاره از بهترین هتل‌های لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان

هتل چهار ستاره ابریشمی لاهیجان در تابستان ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل در مجاورت دریاچه مصنوعی لاهیجان قرار دارد. نزدیک بودن به مراکز گردشگری از جمله شیطان کوه، حمام قدیمی گلشن، تالاب سوستان، موزه تاریخی چای، آرمگاه کاشف السلطنه و تله کابین لاهیجان از جمله مهم ترین ویژگی های این هتل از حیث دسترسی به حساب می آیند.

این هتل دارای ۲۹ اتاق است که با عناوین خاصی همچون اتاق توئین و سوییت در شش طبقه قرار گرفته اند. استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ و اجاره خودرو بدون راننده از مهم ترین امکاناتی است که توسط این هتل ارائه می شود. در رستوران این هتل انواع غذای سنتی و ایرانی به صورت انتخابی سرو می گردد.

آدرس هتل ابریشمی لاهیجان : لاهیجان، میدان بسیج

ساعات تحویل و تخلیه اتاق: اتاق ها در ساعت ۱۴ تحویل داده می شوند و باید در ساعت ۱۲ تخلیه شوند.

بهترین هتل‌های لاهیجان کجاست؟

هتل شهرزاد لاهیجان

هتل ۴ ستاره شهرزاد که جزو بهترین هتل‌های لاهیجان محسوب می‌شود در سال ۱۳۹۷ در لوکیشنی زیبا تاسیس شد. این هتل ۵ طبقه دارای ۴۸ اتاق و سوئیت می‌باشد که هر کدام از آنها یکی از چشم‌اندازهای غروب، طلوع، جنگل و شالیزار را دارند و می‌توان با اقامت در آنها لحظاتی خوش را تجربه نمود.

به دلیل موقعیت مکانی مناسب هتل شهرزاد لاهیجان، مهمانان این هتل دسترسی خوبی به اماکن دیدنی مختلفی از جمله بام سبز، شیطان کوه، تالاب سوستان، پل خشتی، پارک جنگلی میرصفا خواهند داشت. رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، خدمات CIP، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت نامحدود از مهمترین امکانات و خدمات این هتل به شمار می‌روند.

آدرس: لاهیجان، جاده لنگرود، بعد از هتل فجر.

بهترین هتل‌های لاهیجان کجاست؟

هتل دهدار لاهیجان

هتل چهار ستاره دهدار لاهیجان در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است، اما در سال ۱۳۹۷ بازسازی کاملی بر روی آن صورت گرفت. هتل دهدار در یک منطقه خوش آب و هوا و بین کوه و دریا قرار دارد. به صورت دقیق تر این هتل بین شهرهای آستانه اشرفیه و سیاهکل قرار گرفته است و از زیباترین هتل‌ های شمال کشور به شمار می‌ رود.

نزدیک بودن به برخی از اماکن توریستی شمال کشور از جمله شیطان کوه و استخر، تله کابین، تالاب سوستان و بقعه چهار پادشاه مهم ترین ویژگی های این هتل از حیث دسترسی هستند. اقامت در این هتل در ایام نوروز و از تاریخ ۲۸ اسفندماه صرفا با رزرو اتاق با حداقل دو شب امکان پذیر است.

این هتل در پنج طبقه ساخته شده است و دارای ۲۶ اتاق توئین و سوییت های تک نفره الی چهار نفره است. این هتل بسیاری از امکانات ضروری جهت اقامت در هتل ها را با کیفیت مطلوب ارائه می کند، اما اغلب امکانات مورد نظر به امکانات اقامتی در داخل اتاق ها محدود شده و امکانات عمومی چندانی را ارائه نمی کند.

همچنین هتل دهدار دارای یک رستوران شیک و مجلل است که انواع غذاهای ایرانی و سنتی را به صورت انتخابی سرو می کند.

آدرس هتل دهدار لاهیجان: لاهیجان، کیلومتر یک جاده لاهیجان، جنب ایران خودرو

ساعات تحویل و تخلیه اتاق: اتاق ها در ساعت ۱۴ تحویل داده می شوند و باید در ساعت ۱۲ تخلیه شوند.

بهترین هتل‌های لاهیجان کجاست؟

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید