۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۸
کد خبر: 55412373

آب و هوای ماسال اولسبلنگاه، نسبت به دیگر ییلاقات شهر مناسب تر می باشد. به همین دلیل اقامت لذت بخشی در این ییلاق تجربه می کنید.

آب و هوای ماسال اولسبلنگاه

سلام نو-سرویس گردشگری: یکی از زیباترین و جذاب ترین ییلاقات شهر ماسال، ییلاق اولسبلنگاه می باشد. آب و هوای ماسال اولسبلنگاه نسبت به دیگر ییلاقات بهتر است. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به ماسال می روند، ییلاق اولسبلنگاه را برای اقامت خود انتخاب می کنند. سفر به طبیعت و دور بودن از آلودگی برای تمامی افراد لذت بخش می باشد. بسیاری از افراد مایل هستند که ساعتی را در طبیعت بدون سر و صدا زندگی کنند و صدایی جز آب و حرکت باد نشنوند. به همین دلیل به دنبال بهترین زمان سفر به شهرهای شمالی هستند. شهرهای شمالی به طور معمول رطوبت زیادی دارند و شاید این مسئله برای افراد خوشایند نباشد. به همین دلیل باید به دنبال بهترین شهر که رطوبت کمتری دارد باشید. ییلاق اولسبلنگاه را می توانیم برای اقامتی لذت بخش به شما پیشنهاد دهیم.

ماسال و زیبایی های اولسبلنگاه

یکی از مهمترین بخش های کشور ایران که مسافرین زیادی دارد، شمال کشور می باشد. شما می توانید به دلیل بی نظیر بودن آب و هوای ییلاق اولسبلنگاه، به این ییلاق ماسال بروید. این ییلاق، آب و هوای بی نظیری دارد، چرا که در ارتفاعات قرار گرفته است و به دور از آلودگی و سر و صدا می باشد. ییلاق اولسبلنگاه را می توانیم به عنوان بکرترین و رویایی ترین ییلاق این شهر معرفی کنیم. گرمای ییلاق اولسبلنگاه در فصل تابستان چندان زیاد نیست. همچنین رطوبت زیادی را در این ییلاق احساس نمی کنید. ساخت و ساز در این ییلاق انجام نمی شود و تمامی خانه ها با چوب ساخته می شوند.

در صورتی که می خواهید از آب و هوای ییلاق اولسبلنگاه لذت ببرید، اقامت در کلبه های چوبی ییلاق را به شما پیشنهاد می دهیم. ییلاق اولسبلنگاه با شهر ماسال ۲۵ کیلومتر فاصله دارد و از آنجایی که جنگل های انبوه در این ییلاق قرار گرفته، منظره آن زیبا و خاص می باشد. لبنیاتی که مردم ییلاق اولسبلنگاه تولید می کنند، بی نظیر هستند. شما می توانید محصولات لبنی این ییلاق را بخرید و در دل طبیعت جهت صرف صبحانه آنها را میل نمایید. در صورتی که آب و هوای ییلاق مساعد باشد می توانید در ارتفاعات چادر بزنید و با دوستان خود اوقات خوشی داشته باشید.

آب و هوای ماسال اولسبلنگاه

زیبایی های اولسبلنگاه

آب و هوای ماسال اولسبلنگاه در فصل زمستان

آب و هوای ماسال اولسبلنگاه در فصل زمستان سرد است. به همین دلیل اگر شما علاقه دارید در فصل زمستان به این شهر و ییلاق اولسبلنگاه بروید باید با خودتان تمامی تجهیزات ضروری را ببرید. دقت داشته باشید که در این فصل نمی توانید در ارتفاعات اولسبلنگاه چادر بزنید. لباس گرم و کفش مناسب با خودتان ببرید تا بتوانید اقامت و گردشگری لذت بخشی در ییلاق داشته باشید. در صورتی که می خواهید در فصل زمستان کوهنوردی کنید باید تمامی تجهیزات مربوط به کوهنوردی را همراه خودتان به ماسال ببرید. همچنین اگر با ماشین شخصی تان در فصل زمستان به ماسال می روید باید تمامی وسیله های ایمنی خودرو را همراه خود ببرید.

بهترین زمان برای سفر به اولسبلنگاه

اگر می خواهید بهترین زمان سفر به اولسبلنگاه را بشناسید باید به خوبی با آب و هوای ییلاق اولسبلنگاه در هر فصل آشنا باشید. در اوایل فصل بهار هوا خنک می باشد و در برخی از موارد شاهد بارش برف در این فصل بوده ایم. اواسط اردیبهشت به عنوان بهترین زمان برای سفر به این ییلاق شناخته می شود. آب و هوای ییلاق اولسبلنگاه در ماه اردیبهشت بسیار عالی می باشد و درختان زیبایی بی نظیری دارند. هوای شهر ماسال و ییلاق اولسبلنگاه در فصل تابستان هم مطبوع و دلپذیر می باشد. البته باید بدانید که در ماه تیر و مرداد شاید هوای ییلاق تا حدودی گرم باشد. به همین دلیل می توانید ماه شهریور را برای سفر خود انتخاب کنید. در ماه مهر هم می توانید از طبیعت بی نظیر ییلاق لذت ببرید و اوقات خوشی داشته باشید.

آب و هوای ماسال اولسبلنگاه

سفر به ییلاق اولسبلنگاه

آب و هوای ماسال اولسبلنگاه و تور گردشگری به ییلاق

از آنجایی که آب و هوای ماسال اولسبلنگاه، بسیار عالی است بیشتر افراد در تورهای گردشگری این ییلاق شرکت می کنند. در واقع باید بدانید که این ییلاق در ارتفاعات قرار گرفته و آب و هوای آن کوهپایه ای و کوهستانی می باشد. در صورتی که می خواهید به ییلاق اولسبلنگاه بروید باید بدانید که اینترنت در اختیار نخواهید داشت. بنابراین چند روزی می توانید به دور از موبایل و فضای مجازی از گردش در این ییلاق لذت ببرید. تورهای گردشگری زیادی هستند که در تمامی فصل ها گردشگری ییلاق اولسبلنگاه را انجام می دهند. بعد از اینکه شما بهترین زمان سفر به ییلاق اولسبلنگاه را انتخاب کردید می توانید با تورهای گردشگری به این شهر بروید.

آیا در ماسال رطوبت حس می شود ؟

از آنجایی که شهر ماسال تقریبا با دریا فاصله زیادی دارد، برخی از افراد بر این باور هستند که در این شهر رطوبت زیادی را حس نمی کنند. ولی باید بدانید که به دلیل جنگل های مرطوب این شهر، رطوبت را در برخی از ماه های سال حس می کنید. با اینکه ماسال با دریا فاصله زیادی دارد، در ماه تیر، مرداد و خرداد شدت گرما و رطوبت شهر ماسال تا حدودی افزایش پیدا می کند.

کد خبرنگار: ۲۰
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    3 0
    من امسال تابستان به ماسال وییلاقات ماسال مسافرت کردم خیلی زیبا بود واقعا لذت بردم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید