۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 55412292

وسایل سفر به شمال در پاییز شامل موارد مختلفی می‌شوند که در این مطلب به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما باشید.

وسایل سفر به شمال در پاییز

سلام نو-سرویس گردشگری: سفر به شمال در هر فصلی می‌تواند جذابیت‌های خودش را داشته باشد. شمال در فصل پاییز بسیار دیدنی است. برای اینکه بتوانید سفر بدون چالشی را آغاز کنید، نیاز است با لوازم مورد نیاز آشنایی پیدا کنید. وسایل سفر به شمال در پاییز شامل موارد مختلفی می‌شوند و هر کدام از آن‌ها بسیار ضروری هستند. هر چند انتخاب برخی وسیله‌ها بستگی به مدت اقامت و نحوه سفر شما دارد؛ اما بااین‌وجود در ادامه قصد داریم اساسی‌ترین لوازم را با شما به اشتراک بگذاریم؛ پس ما را همراهی کنید.

لباس و کفش مناسب؛ از ضروری‌ترین لوازم سفر به شمال در پاییز

زمانی که تصمیم می‌گیرید در فصل پاییز به شمال سفر کنید، قطعاً باید انتظار آب‌وهوای سرد و بارانی را داشته باشید؛ به همین علت باید مناسب‌ترین لباس‌ها را برای خود تهیه کنید. این لباس‌ها باید بتوانند به‌اندازه کافی شما را گرم نگه دارند و از سرما خوردن شما نهایت جلوگیری را به عمل بیاورند. از مناسب‌ترین لباس‌ها که تهیه آن‌ها را نباید فراموش کنید می‌توانیم به تیشرت، شلوار، ژاکت، هودی، شال‌گردن و جوراب گرم اشاره کنیم. کفش مناسب نیز به‌هیچ‌عنوان نباید فراموش شود. ازآنجایی‌که هوا بارانی است، پس باید از کفش‌هایی استفاده کنید که از ورود آب جلوگیری کنند. همچنین انتخاب کفش ایده‌آل برای پیاده‌روی را از یاد نبرید.

کوله و کیف مناسب

از وسایل سفر به شمال در پاییز می‌توانیم به کوله و کیف اشاره کنیم. کیفی که انتخاب می‌کنید باید بتواند تمامی وسایل مورد نیاز شما را در خود جای دهد. بهتر است کوله‌ شما دارای چندین جای جداگانه باشد و از این طریق بتوانید هر وسیله را در جای مخصوصی قرار دهید تا پیدا کردن آن‌ها برایتان سخت نباشد. همچنین ازآنجایی‌که سفر شما در هوای بارانی آغاز می‌شود، به شما توصیه می‌کنیم حتماً از کوله ضد آب استفاده کنید.

وسایل سفر به شمال در پاییز

انتخاب کوله و کیف برای سفر به شمال

پاور بانک؛ از دیگر وسایل سفر به شمال در پاییز

شمال در پاییز بسیار زیبا است؛ به همین علت فرصت‌های زیادی برای عکاسی خواهید داشت. ازآنجایی‌که ممکن است باتری گوشی شما تمام شود، پیشنهاد می‌کنیم حتماً یک پاور بانک با خود به همراه داشته باشید. علاوه‌برآن ممکن است بخواهید از چراغ‌قوه و سایر امکانات تلفن خود استفاده کنید؛ به همین دلیل داشتن یک پاور بانک ضروری خواهد بود و می‌تواند مانند باتری دوم برای تلفن شما عمل کند.

جعبه کمک‌های اولیه

در رتبه بعدی ضروری‌ترین لوازم سفر به شمال در پاییز جعبه کمک‌های اولیه جای می‌گیرد. بعد از تهیه این جعبه باید آن را از لوازم ضروری پر کنید که شامل انواع داروها، پمادها، لوازم پانسمان، چسب‌زخم و... می‌شوند. ازآنجایی‌که حادثه خبر نمی‌کند حمل کردن این وسایل به شما کمک خواهد کرد تا حد امکان از بروز آسیب‌های بیشتر جلوگیری کنید.

چتر مقاوم؛ از ضروری‌ترین لوازم سفر به شمال در پاییز

حالا نوبت یکی دیگر از وسایل سفر به شمال در پاییز می‌رسد. ازآنجایی‌که در فصل پاییز هوا بارانی و بادی است، پس داشتن یک چتر می‌تواند به کمک شما بیاید. البته فراموش نکنید چتر شما باید به‌اندازه کافی مقاومت داشته باشد تا در برابر باد و باران آسیب نبیند؛ پس اگر می‌خواهید چتری خریداری کنید، حتماً به دنبال باکیفیت‌ترین گزینه‌ها باشید و از انتخاب چترهای ارزان‌قیمت تا جایی که می‌توانید دست بکشید.

وسایل سفر به شمال در پاییز

تهیه چتر مقاوم را فراموش نکنید

چادر مسافرتی، کیسه‌خواب و پتو فراموش نشود

اگر با ماشین شخصی خود به مسافرت می‌روید، حتماً با خود چادر مسافرتی داشته باشید. چادر مسافرتی به شما کمک خواهد کرد در زمان دلخواه استراحت کنید. اندازه چادر مسافرتی شما بستگی به تعداد نفرات دارد. به‌عنوان‌مثال هر چقدر تعداد شما بیشتر باشد، باید چادر بزرگ‌تری فراهم کنید. همچنین چادر شما باید ضد آب باشد تا از نفوذ باران و برف جلوگیری به عمل بیاورد. همچنین کیسه‌خواب به شما کمک خواهد کرد تا از سرما در امان باشید. اگر توانایی تهیه کیسه‌خواب ندارید، می‌توانید از پتو نیز استفاده کنید. پتوها در انواع مختلفی وجود دارند. اگر به دنبال گزینه‌ای هستید که حمل آن آسان باشد، به شما پتوی مسافرتی را پیشنهاد می‌کنیم.

به آشپزی نیاز پیدا خواهید کرد؟

دیگر وسایل سفر به شمال در پاییز شامل لوازم آشپزی می‌شوند. در واقع قبل از اینکه نسبت به تهیه این لوازم اقدام کنید، باید به برنامه‌های خود نگاهی بیندازید. اگر می‌خواهید در هتل اقامت داشته باشید، حمل کردن وسایل آشپزی کاملاً بیهوده خواهد بود؛ اما اگر می‌خواهید در چادر بمانید، حتماً باید لیستی از ضروری‌ترین لوازم را تهیه کنید. از جمله این لوازم می‌توانیم به سیخ، منقل، لیوان، قاشق، چنگال، چاقو و... اشاره کنیم. لازم به ذکر است بهتر است از لوازم یکبار مصرف استفاده کنید تا دیگر دغدغه شستشو نداشته باشید.

وسایل سفر به شمال در پاییز

لوازم مهم آشپزی برای پیک‌نیک

سخن آخر درباره وسایل سفر به شمال در پاییز

اگر قصد دارید در پاییز به شمال سفر کنید، نیازمند تهیه لوازم مختلفی هستید. در این مطلب سعی کردیم شما را با مهم‌ترین وسایل سفر به شمال در پاییز آشنا کنیم. در پاییز هوا سرد و بارانی خواهد بود؛ به همین دلیل تهیه لباس گرم، چتر مقاوم و همچنین چادر مسافرتی اهمیت خواهد داشت. همچنین اگر قرار است شب‌های خود را در چادر بگذرانید، تهیه لوازم آشپزی را از یاد نبرید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید