شاید از خود بپرسید که این دریافت خدمات تعمیر دستگاه اسپرسوساز دقیقا چیست؟ در حال حاضر، ما قصد داریم نگاهی گذرا به چند مورد داشته باشیم که می‌ توانید هنگام رفتن و تعمیر دستگاه اسپرسوساز از آنها لذت ببرید.

تکنیک های طلایی تعمیر اسپرسوساز از زبان کالابازرگان

آیا شما فردی هستید که دستگاه اسپرسوساز دارید؟ اگر یکی دارید، پس مطمئناً می ‌دانید که داشتن آن واقعاً فوق‌العاده است. با آموزش تعمیر دستگاه اسپرسوساز می توانید هر زمان که بخواهید اسپرسوی خود را درست کنید!

 به همین دلیل است که داشتن دستگاه اسپرسوساز باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شما می شود، زیرا دیگر لازم نیست برای تهیه اسپرسو برای خود به کافی شاپ ها بروید. مزایای بسیار زیادی وجود دارد که می توانید با داشتن دستگاه اسپرسوساز خود از آنها لذت ببرید. دستگاه اسپرسوساز به گونه ای ساخته شده است که قوی باشد و برای مدت طولانی دوام بیاورد. با این حال، پس از استفاده زیاد، ممکن است متوجه شوید که مشکلی در دستگاه اسپرسوساز شما وجود دارد. وقتی متوجه شدید که مشکلی وجود دارد، باید سریعا مراجعه کنید. وقتی این کار را انجام دهید، متوجه خواهید شد که مزایای زیادی وجود دارد که از آنها لذت خواهید برد. شاید از خود بپرسید که این دریافت خدمات تعمیر دستگاه اسپرسوساز دقیقا چیست؟ در حال حاضر، ما قصد داریم نگاهی گذرا به چند مورد داشته باشیم که می‌ توانید هنگام رفتن و تعمیر دستگاه اسپرسوساز از آنها لذت ببرید.

تعمیر اسپرسوساز

وقتی می‌ روید و خدمات دستگاه اسپرسوساز را دریافت می‌ کنید، می‌توانید از این واقعیت لذت ببرید که اسپرسوساز شما به حالت اولیه باز می‌ گردد! چیزی که باید از آن آگاه باشید این است که دستگاه های اسپرسوساز ماشین های پیچیده ای هستند. و اگر خودتان سعی کنید آن را تعمیر کنید، متوجه خواهید شد که این واقعاً کار بسیار سختی است. و ممکن است وقتی می خواهید اسپرسوساز خود را تعمیر کنید، هیچ کاری انجام ندهید. بدتر از آن، حتی ممکن است وقتی خودتان می‌ خواهید دستگاه اسپرسوسازتان را تعمیر کنید، آسیب بیشتری وارد کنید. به همین دلیل است که به جای آن باید آن را به نزد متخصصان ببرید. وقتی این کار را انجام می دهید، متوجه می شوید که آنها همه چیز هایی را که در مورد تعمیر ماشین اسپرسوساز باید بدانند، می دانند و در کمترین زمان ممکن تعمیر شما را انجام می دهند.

اگر ایده ای از نحوه کار دستگاه های اسپرسوساز دارید، باز هم بهتر است این کار را به حرفه ای ها بسپارید. دلیل این امر این است که تعمیر خود ممکن است زمان و انرژی زیادی از شما بگیرد. برای صرفه جویی در زمان و انرژی، به جای آن باید خدمات تعمیر دستگاه اسپرسوساز را دریافت کنید.

تکنیک های طلایی تعمیر اسپرسوساز از زبان کالابازرگان

نکات نگهداری از دستگاه اسپرسو

شات های آهسته، نازل بخار معیوب، آبی که داغ نمی شود، همه این مشکلات را می توان به راحتی برطرف کرد، زمانی که بدانید چگونه به درستی از دستگاه اسپرسوساز مراقبت و تمیز کنید.

تمام چیزی که دستگاه اسپرسوساز شما واقعاً نیاز دارد، نگهداری روزانه و کمی TLC است. یادگیری نحوه افزایش طول عمر دستگاه از بروز خرابی در وهله اول جلوگیری می کند.

تعمیرات دستگاه اسپرسوساز شامل فلاشینگ پشت می باشد

نکته ۱: رعایت این نکته تعمیر و نگهداری و انجام مداوم آن باعث می شود دستگاه اسپرسوساز شما به آرامی کار کند و شات های عالی را بکشد. اگر می خواهید فقط یک نکته را از این راهنمای تعمیر دستگاه اسپرسوساز بردارید، آن را دوباره فلاش کنید. چگونه بک فلاش را به روش درست انجام می دهید؟ پورتافیلتر خود را خالی بگذارید. آب داغ را داخل دستگاه خود بریزید و آن را طوری اجرا کنید که انگار در حال تهیه اسپرسو هستید. این به پاک کردن هر گونه باقی مانده کمک می کند. هر بار که از دستگاه خود استفاده می کنید، پشت را با آب گرم شستشو دهید. حداقل یک بار در هفته پشت را با پودر تمیز کننده اسپرسو در پورتافیلتر شستشو دهید.

نکته ۲: آب خوب را در دستگاه اسپرسوساز خود بریزید. اگر می خواهید دستگاه اسپرسوسازتان دوام بیاورد، آب خوبی در آن بریزید. چه چیزی به عنوان آب خوب واجد شرایط است؟ آب سرد، نرم و صاف شده. آب لوله کشی می تواند به مرور زمان دستگاه اسپرسوساز شما را خراب کند. اگر آب لوله کشی پر از مواد شیمیایی را در دستگاه خود قرار دهید و گرما و فشار را اضافه کنید، دستور العمل مناسبی برای تعمیرات زنگ زدگی و اسپرسوساز دارید.

تکنیک های طلایی تعمیر اسپرسوساز از زبان کالابازرگان

نکات اصلی نگهداری از اسپرسو ساز

برخی از دستگاه های اسپرسوساز دارای فیلتر داخلی و نرم کننده آب هستند. اگر دستگاه شما ندارد، یک فیلتر آب برای شیر خود تهیه کنید. اگر از آب بطری و معدنی استفاده می کنید، از مارک هایی که می گویند «آب چشمه» دوری کنید. آب چشمه فیلتر نشده است و مانند آب لوله کشی به دستگاه شما آسیب می رساند.

نکته ۳: آشپزخانه خود را تمیز نگه دارید.

اگر آشپزخانه شما به هم ریخته و پر از خرده های باقی مانده باشد، ممکن است دستگاه شما آسیب ببیند. چرا؟ حشرات کوچک، سوسک‌ ها و حتی موش‌ ها می‌ توانند به دنبال بقایای باقی مانده در دستگاه شما بگردند. آسیب‌ هایی که می‌ تواند به دستگاه اسپرسوساز شما وارد کند، فرسودگی و پارگی طبیعی نیست، بلکه برای شما بسیارهزینه خواهد داشت.

نکته ۴: اگر می‌خواهید روی یک دستگاه اسپرسوساز خانگی سرمایه‌گذاری کنید، حتماً دفترچه راهنما را بخوانید و با تمام قطعات آن آشنا شوید. شما می خواهید در نحوه استفاده از دستگاه اسپرسوساز حرفه ای شوید. دانستن نحوه مراقبت صحیح از دستگاه اسپرسوساز در وهله اول از بروز خرابی جلوگیری می کند.

نکته ۵: قبل از بردن دستگاه خود به تعمیرگاه یا دور انداختن آن و خرید یک دستگاه کاملاً نو، نحوه عیب یابی را یاد بگیرید. برای یادگیری نحوه عیب یابی رایج ترین تعمیرات اسپرسوساز، خبر خوب این است که می توانید بیشتر آنها را خودتان تعمیر کنید.

عدم عبور آب از دستگاه

آب از دستگاه اسپرسوساز عبور نمی کند: اگر آب از دستگاه اسپرسوساز عبور نمی کند، احتمالاً بخار قفل شده است. هوای گرم شده در دیگ می تواند به پمپ فشار وارد کند و قفل ایجاد کند. این باعث می شود که آب از آن سخت عبور کند. در اینجا نحوه عیب یابی آمده است:

بگذارید دستگاه اسپرسوساز خنک شود. دستگاه را خاموش کنید و بگذارید ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بماند.

مطمئن شوید که صفحه هد گروپ تمیز و رو به صاف باشد. همچنین شیلنگ آب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در شیلنگ باقی مانده یا چین خوردگی وجود ندارد.

مخزن آب را با آب تازه، سرد و صاف شده پر کنید.

فنجان ها را هم زیر سر دم و هم زیر نازل بخار قرار دهید.

کلید پاور را روشن کرده و دستگیره نازل بخار را باز کنید. بگذارید حدود دو دقیقه بماند.

پس از دو دقیقه، دکمه دم کردن را روشن کنید و اجازه دهید به مدت دو دقیقه در حالی که بخش بخار هنوز روشن است، دم بکشد.

دکمه دم کردن را پس از شستشوی برگشتی خاموش کنید، اما اجازه دهید نازل بخار برای دو دقیقه دیگر کار کند. دستگاه را خاموش کنید.

پس از ۲-۴ دقیقه، آب باید دوباره از دستگاه اسپرسوساز شروع به جریان کند. پس از عبور حدود یک فنجان آب از سر دم و نازل بخار، قفل بخار ثابت می شود. اگر بعد از شش دقیقه هنوز آب جاری نشد، دستگاه خود را خاموش کنید و بگذارید دوباره خنک شود. سپس کل فرآیند را تکرار کنید. ممکن است چند بار طول بکشد تا قفل بخار شکسته شود.

و در اخر برای خدمات تخصصی تعمیر اسپرسوساز با شماره پشتیبانی ۳۳۵۰۹۰۲۳-۰۲۱ سایت رسمی کالابازرگان تماس حاصل فرمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید