خیابان رویایی بهشت از دیگر مکان‌های گردشگری هونان است که بازدید آن به همراه زیبایی‌های اطرافش بسیار جالب و جذاب برای گردشگران و حتی مردم محلی است. این خیابان جذاب با نام جاده‌ دروازه بزرگ نیز شناخته می‌شود

خیابان رویایی بهشت

سلام نو-سرویس گردشگری: کشور پهناور چین دارای تاریخ و فرهنگ غنی است که آشنایی با آن‌ها شما را با شگفتی‌های گذشته چین روبرو می‌کند. شهرهای متعدد کشور چین نیز از این قائده مستثنی نیست و تمام شهرهای آن دارای جاذبه‌های گردشگری، اماکن تاریخی و دیدنی بسیاری است که بازدید از آن‌ها گذشته، آداب و رسوم و حتی سبک زندگی اهالی منطقه را برایتان به نمایش می‌گذارد. استان هوآن یا هونان یکی از استان‌های جنوب شرقی این کشور است که با نام شیان نیز شناخته می‌شود. مرکز هونان شهری به نام چانگشا بوده و بالغ بر شصت و هفت میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند. در ادامه همراه ما با مکان‌های گردشگری هونان آشنا شوید.

پل لاکی نات هونان

مکان‌های گردشگری هونان + عکس

پل لاکی نات یکی از هیجان‌انگیزترین مکان‌های گردشگری هونان کشور چین، به منظور استفاده عابران پیاده طراحی شده و از جنس فولاد است. این پل با ۱۸۵ متر طول و ۲۴ متر ارتفاع، از مجموعه پل‌های غیرعادی و عجیبی است که توسط گروه معماری معروف نکست ساخته شده‌اند. ظاهر چشمگیر پل قرمز رنگ لاکی نات به هنر گره‌بافی تزیینی چینی‌ها اشاره دارد که بر اساس باور محلی، با خوش‌شانسی همراه است. از نکات جالب معماری و دیدنی پل آن است که نقطه‌های آغاز و پایان آن به راحتی برای عابران قابل تشخیص نیست. بازدید رایگان از این پل خوش رنگ عجیب را به هیچ وجه از ندهید که فرصت سفر به هونان چین شاید یکبار اتفاق بیافتد.

خیابان به سوی بهشت استان هونان

مکان‌های گردشگری هونان + عکس

خیابان رویایی بهشت از دیگر مکان‌های گردشگری هونان است که بازدید آن به همراه زیبایی‌های اطرافش بسیار جالب و جذاب برای گردشگران و حتی مردم محلی است. این خیابان جذاب با نام جاده‌ دروازه بزرگ نیز شناخته می‌شود. جاده‌ دروازه بزرگ در کوهستان تیان‌من در استان هونان چین، در لیست خطرناک‌ترین جاده‌های جهان قرار دارد. خیابان بهشت جاده‌ای مارپیچ است که از ۲۰۰ متر زیر سطح دریا تا ۱۳۰۰ متر ارتفاع بالاتر از سطح دریا ادامه دارد و در مجموع تا انتهای مسیر شامل ۹۹ پیچ تند و خطرناک می‌شود. ساخت این جاده در سال ۱۹۹۸ میلادی آغاز شد و به دلیل معماری سخت و پیچ‌های تند بسیار هشت سال به طول انجامید. بازدید از این جاذبه‌ی هیجان‌انگیز استان هونان رایگان بوده و می‌توانید توسط یک وسیله نقلیه تمام مسیر آن را طی کنید، بترسید و لذت ببرید.

مسیر اژدهای چنبر زده

مکان‌های گردشگری هونان + عکس

مسیر اژدهای چنبر زده از دیگر مسیرهای خطرناک و هیجان‌انگیز است که به یکی از مکان‌های گردشگری هونان تبدیل شده است. مسیر پیاده‌روی شیشه‌ای اژدهای چنبر زده در کوه تیاتمن، در ارتفاع بسیار زیادی از زمین قرار دارد و حین قدم زدن بر روی آن می‌توانید زیر پای خود را با ترس و لرز مشاهده کنید. شیشه‌های به کار رفته در تمام سازه ضد نشکن بوده و هیچ‌گونه فشار و ضربه‌ای باعث شکستن آن نمی‌شود. از دیگر جذابیت‌های این مسیر پیچ و خم‌های بسیاری است که در طول مسیر باعث سرگیجه عابران می‌شود. با توجه به حفظ تمام نکات ایمنی، بازدید توریست‌ها از این پیاده‌رو شامل امنیت بسیاری است و از آن‌ها خواسته می‌شود تا از کاور کفش در حین پیاده‌روی نیز استفاده کنند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید