کدام فروشنده و تاجر است که علاقه‌ای به محصولات ارزان قیمت چینی نداشته باشد! اگر دارای یک کسب و کار فیزیکی یا آنلاین هستید به احتمال زیاد می‌توانید خودتان به صورت مستقیم محصولات مورد نیازتان را از چین وارد کنید.

چگونه با کمترین هزینه از چین خرید کنیم؟

خرید از چین با اینکه ممکن است چالش‌برانگیز به نظر برسد، اما در صورت آشنایی با راه و روش اصولی آن به راحتی برای هر شخصی امکانپذیر است.

در ادامه با راهنمای قدم به قدم خرید از چین با کمترین هزینه با شما هستیم.

چرا محصولات چینی ارزان هستند؟

وقتی صحبت از محصولات ارزان قیمت می‌شود، هیچ کس نمی‌تواند چین را در تولید آن شکست دهد! از میان کل بازار تجاری ۲۲۴۸ میلیارد دلاری، چین ۴۶۲ میلیارد دلار، یعنی تقریبا ۲۱ درصد سهم دارد.

۴ عامل اصلی وجود دارد که باعث ارزانی کالای چینی می‌شود:

  1. نیروی کار ارزان
  2. نیروی کار ماهر و آموزش دیده
  3. حمایت دولت
  4. مواد اولیه فراوان و ارزان

بنابراین، واردات محصولات ارزان قیمت از چین یک استراتژی رایج میان تمام بازرگانان جهان است که توسط اکثر فروشندگان خرد و آنلاین نیز استفاده می‌شود. در ادامه نحوه خرید اجناس ارزان از چین را معرفی خواهیم کرد.

نحوه خرید مستقیم از چین با کمترین هزینه

اگر مسیر را درست بروید، خرید از چین می‌تواند برایتان بسیار ارزان تمام شود. علاوه بر این، خرید مستقیم از تأمین‌کننده کالا می‌تواند به ایجاد رابطه قوی‌تری با آن و ادامه همکاری در آینده منجر شود.

این فرآیند هنگام شروع می‌تواند پیچیده و گیج‌کننده به نظر برسد. اما چندین سال است که با ورود شرکت‌های بازرگانی و حمل و نقل بین المللی دیگر لازم نیست خودتان زحمت سفر به چین را بکشید و به دنبال فروشنده ارزان قیمت بگردید!

یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه واردات و خرید از چین، شرکت بازرگانی irdelivery می‌باشد. این شرکت در حال حاضر یکی از بهترین شرکت‌های بازرگانی موجود است که می‌توانید برای خرید تکی یا عمده از چین از آن استفاده کنید.

چگونه با کمترین هزینه از چین خرید کنیم؟

با استفاده از این روش صفر تا صد تجارت برایتان انجام شده و کالاهای شما در ایران به شما تحویل داده خواهد شد. با این حال اگر قصد دارید که شخصا مراحل واردات از چین را انجام دهید، در ادامه مراحل خرید از چین را به ترتیب برایتان شرح داده‌ایم.

  • یک تامین‌کننده در چین پیدا کنید

اولین و مهمترین قدم این است که یک عمده فروش مناسب را در چین پیدا کنید. راه‌های زیادی برای این کار وجود دارد. جستجوی آنلاین می‌تواند برای شروع مناسب باشد.

می‌توانید نظرات مشتریان را به صورت آنلاین مطالعه کنید تا به شما ‌ایده بدهد و اعتبار تأمین‌کنندگان را بررسی کنید.

یکی از بهترین پلتفرم‌هایی که اکثر بازرگانان از آن برای پیدا کردن عمده فروش چینی استفاده می‌کنند، سایت Alibaba است! شما می‌توانید از طریق شرکت بازرگانی Irdelivery با کلیه فروشندگان و تولیدکنندگان علی بابا مستقیما ارتباط برقرار کنید.

همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره در زمینه پیدا کردن تأمین‌کننده معتبر نیز با این شرکت در تماس باشید.

بهتر است که دو یا سه تأمین‌کننده خوب و مناسب را پیدا کنید، سپس قبل از تصمیم‌گیری نهایی آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

  • با تأمین‌کنندگان انتخابی خود تماس بگیرید

هنگامی که تأمین‌کنندگان خود را پیدا کردید و در فهرست نهایی قرار دادید، باید با آن‌ها تماس بگیرید. می‌توانید در ابتدا از طریق ‌ایمیل اقدام کنید و در صورت تمایل، تماس‌های ویدیویی بعدی را انجام دهید.

تماس اولیه با فروشنده یا تولیدکننده چینی مهم است. باید تلاش کنید در همان تماس اولیه نظر فروشنده را به خود جلب کنید تا بتوانید در آینده راحتتر تجارت خود را با آن ادامه دهید.

  • درخواست نمونه محصول

قبل از ثبت سفارش نهایی، درخواست نمونه از عمده فروش بسیار مهم است. این به شما امکان می‌کند ظاهر و کیفیت محصول را بررسی کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد که فروشنده و معتبر بودن آن را بیشتر ارزیابی کنید.

ممکن است تأمین‌کنندگان به جای نمونه، عکس و سایر جزئیات را ارائه دهند. این به شما بستگی دارد که قبول کنید یا خیر، اما در بسیاری از موارد، بررسی محصول واقعی بهترین راه برای آزمایش کیفیت است.

زمان ارسال برای دریافت نمونه‌ها را در نظر داشته باشید. البته این امر در سفارشات بعدی نیز فاکتور مهمی است. ممکن است مجبور باشید برای نمونه‌ها هزینه بپردازید یا تأمین‌کننده ممکن است آن‌ها را به صورت رایگان برای شما ارسال کند. همیشه قبل از هر چیزی کلیه این موارد را از فروشنده سوال کنید.

  • تأمین‌کننده نهایی را انتخاب کنید و نیازهای محصول خود را مشخص کنید

پس از بررسی و ارزیابی شرکت و کیفیت محصول، باید تأمین‌کننده نهایی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هنگام سفارش دادن، باید کاملا واضح و روشن در مورد آنچه می‌خواهید صحبت کنید. بسیار مهم است که به وضوح تمام جزئیات از جمله اصلاحات، اندازه‌ها و مقادیر را مشخص کنید. این به شما کمک می‌کند که در صورت بروز مشکل در آینده، بتوانید از بروز خسارات احتمالی جلوگیری کنید.

مطمئن شوید که به سایر تأمین‌کنندگان نیز اطلاع دهید که آن‌ها را انتخاب نخواهید کرد. فراموش نکنید که همیشه یک رابطه خوب را با دیگر فروشنده‌ها حفظ کنید چون ممکن است در آینده مجددا به آنها نیاز پیدا کنید.

  • در مورد قیمت‌ها و شرایط پرداخت مذاکره کنید

هنگام انتخاب تأمین‌کننده و ثبت سفارش، قیمت یکی از نکات مهم است.

هنگام ثبت سفارش، حداقل مقدار سفارش را در نظر داشته باشید. تأمین‌کنندگان ممکن است محدودیت‌هایی را برای قیمت‌های خاص تعیین کنند. به طور کلی، هر چه سفارشتان بیشتر باشد، قیمت هم کاهش می‌یابد. محاسبه مقدار دقیق سفارشتان می‌تواند حاشیه سودتان را افزایش دهد.

مطمئن شوید که شرایط پرداخت به وضوح مشخص و مستند شده باشد. این شامل قیمت، مقادیر، زمان تحویل و بازه زمانی پرداخت می‌شود. همچنین ممکن است مجبور شوید قبل از ارسال توسط فروشنده، یک پرداخت جزئی (پیش پرداخت) انجام دهید.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا اختلاف در آینده، همین مستندات می‌توانند به شما در حل اختلاف کمک کنند.

چگونه با کمترین هزینه از چین خرید کنیم؟

  • حمل و نقل از چین

چندین گزینه برای حمل و نقل از چین وجود دارد. این می‌تواند توسط خودتان، تأمین‌کننده یا یک شرکت شخص ثالث انجام شود.

بهترین روش حمل و نقل که می‌تواند در کاهش هزینه‌های شما بسیار موثر باشد، استفاده از خدمات حمل و نقل شرکت بازرگانیIrdelivery  است.

انتخاب روش حمل و نقل به بودجه شما بستگی دارد و برای انواع کالاها و سرعت ارسال آنها متفاوت است.

گزینه‌های حمل و نقل از چین عبارتند از:

حمل و نقل هوایی: محموله هوایی سریع‌ترین زمان حمل و نقل را را دارد اما هزینه آن نیز بالاتر است. این روش بیشتر برای محموله‌های تکی و کم حجم مناسب است.

حمل و نقل دریایی: این روش کندتر (حدود ۳۰ روز) اما مقرون به صرفه‌تر است. هیچ محدودیتی برای حجم و تعداد محموله شما برای ارسال با این روش وجود ندارد.

خرید از چین با ارزانترین قیمت

امروزه خرید از چین دردسرهای سابق را ندارد و به راحتی می‌توان آن را انجام داد. با این حال، همکاری و مشاوره گرفتن با شرکت‌های بازرگانی معتبر و با تجربه می‌تواند در کاهش هزینه نهایی شما تاثیر بگذارد.

این شرکت‌ها مسیرهای کم هزینه را به واسطه تجربه خود می‌شناسند و با بهترین عمده فروشان چینی نیز در ارتباط هستند.

در هر صورت اگر قصد کسب بیشترین سود را از تجارت خود دارید، مشاوره گرفتن از افراد باتجربه می‌تواند موفقیت شما را تضمین کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید