هتل‌های چهار ستاره به واسطه خدماتی که ارائه می‌دهند برای مسافران مطلوب هستند، با ما همراه باشید و درباره محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره مازندران بیشتر بدانید.

محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره مازندران

سلام نو _ سرویس گردشگری: امکانات اتاق‌ها، پذیرایی، چیدمان و زیبایی در هتل‌های ۴ ستاره بالاتر و برتر از هتل‌های ۱، ۲ و ۳ ستاره است. علاوه بر این در هتل‌های ۴ ستاره ﺗخت‌هایی ﺑﺎ اﻧﺪازه‌های ﺑﺰرﮔﺘﺮ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺳـﺎﯾﺰ ﮐﯿﻨـﮓ و ﮐـﻮﺋﯿﻦ وجود دارد. تشک‌های این تخت‌ها نیز باید با کیفیت خیلی خوب قابل توصیف باشند. در ادامه به دو هتل ۴ ستاره که در مازندران محبوب هستند می‌پردازیم.

هتل لیلیوم متل قو، با چشم‌اندازهای بی‌نظیر

یکی از بهترین هتل هایی که در سفر به شهر زیبای ساحلی و پرگردشگر متل قو یا همان سلمان شهر می توان اقامت داشت، هتل لیلیوم متل قو است. این هتل چهار ستاره با فراهم کردن امکانات متنوع و مناسب سعی در تأمین اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. هتل لیلیوم متل قو (Lilium Hotel)، در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و با چشم اندازهای زیبا از دریای خزر و جنگل های بکر و سرسبز، در دامنه های شمالی البرز قرار گرفته است و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی متل قو یا سلمان شهر دارد.. این مناظر زیبایی که مقابل هتل قرار دارند، برای مهمانان بسیار خوشایند و لذت بخس هستند. رفتار محترمانه و گرم پرسنل نیز باعث می شود مهمانان با اطمینان خاطر و دلگرمی در این هتل اقامت کنند.

محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره مازندران

مهمانان می توانند انواع اتاق ها با امکانات مختلف در این هتل رزرو کنند. در هفت طبقه این هتل ۲۲ باب اتاق وجود دارند و داخل آن ها در کل ۳۲ تخت تعبیه شده اند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته دبل استاندارد فولبرد، اتاق سه نفره ویژه فولبرد، سوئیت یکخوابه سه نفره جونیور فولبرد و اتاق دو خوابه چهار نفره خانواده فولبرد هستند. وضعیت دید اتاق ها را چشم اندازهای زیبای دریا، ساحل، جنگل، خیابان، کوچه، دشت، کوه و رود تشکیل می دهد و حس دلنشین و رویایی به اتاق ها می بخشند.

در تمام اتاق ها امکانات رفاهی مناسب از قبیل مبلمان، میز، تخت خواب، یخچال، پاور سوئیچ، دراور، آباژور، میز تحریر، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (داخلی، آزاد)، مینی بار (رایگان)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت)، تلویزیون ال ای دی با کانال های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) فراهم گشته اند.

محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره مازندران

نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار خوب و رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه به همه اتاق ها ارائه می گردد. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند که در صورت تقاضا از طرف مهمانان اتاق های بالکن دار ارائه می شوند. تمام طبقات دارای پله های اضطراری هستند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴:۰ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲:۰ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سالی که از سرویس اضافه استفاده نمی کنند، رایگان است و برای کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

هتل میزبان بابلسر، میزبان آرامش در مازندران

هتل میزبان (چهار ستاره) بابلسر یکی از برترین هتل های شهر ساحلی بابلسر به حساب می آید، با طیف گسترده ای از امکانات و خدمات، اقامتی آسوده را برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل ۶ رستوران و کافه مختلف دارد و امکانات ورزشی و سلامتی مثل استخر، سونا، حمام سنتی، سالن ورزشی و تراسی بزرگ را در اختیار مهمانان می گذارد. از تراس عمومی هتل چشم انداز زیبایی از شالیزار پیداست و می توان آنجا ساعت ها به تماشای منظره سرسبز و غروب خورشید نشست و یا حتی برای هم نشینی و میل نوشیدنی به آنجا رفت. هتل میزبان بابلسر فضای بزرگی را برای پارک خودرو مهمانان اختصاص داده که قسمتی از آن به صورت مسقف و بقیه به صورت غیرمسقف و رایگان ارائه می شوند.

محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره مازندران

هتل میزبان ۴ ستاره که ساختمان قدیمی تری نسبت به هتل میزبان ۵ ستاره دارد، واحدهای اقامتی خود را در ۳ طبقه به مهمانان ارائه می کند. این واحدها در قالب اتاق و سوئیت هستند و مجموع آن ها به ۵۶ باب می رسد. برخی از سوئیت ها و اتاق ها دارای تراس هستند که نمایی به شالیزار، خیابان یا فضای سبز هتل دارند. در این ساختمان هم واحدهای لوکسی مثل سوئیت های پرزیدنتال ارائه می شوند و دست مهمانان در انتخاب اتاق باز است. چای ساز، یخچال، کمد، اینترنت رایگان، تلویزیون، سشوار، مبلمان، میز آرایش، سرویس فرنگی و مینی بار غیررایگان از جمله امکاناتی هستند که در این اتاق ها گنجانده شده اند. ضمنا تمامی واحدها به صورت کف پوش موکت هستند و رسیدگی به امور نظافتی در آن ها به طور مرتب انجام می شود.

با اقامت در هتل میزبان بابلسر می توانید انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی را به صورت بوفه یا انتخابی میل کنید، آن هم در رستوران های متنوعی که هر کدام طراحی و فضای مختلفی دارند و چشم اندازهایی از دماوند و شالیزار از آن ها پیداست. اگر می خواهید هنگام میل غذا گوش به موسیقی زنده بسپارید، به رستوران یاس بروید. رستوران سلف سرویس هم برای صرف صبحانه های سالم و مقوی و انواع غذاهای محلی و فرنگی گزینه ایده آلی است. اگر هوس فست فود کرده اید به رستوران ایتالیای اتکا بروید یا اگر فضای سنتی را به دیگر رستوران ها ترجیح می دهید، رستوران محلی میزبان، انواع غذاهای محلی را همراه با موسیقی اصیل مازندرانی برای شما آماده کرده است.

محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره مازندران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید