امروزه کاشت ناخن بسیار در بین بانوان پرطرفدار شده است. در این مطلب به شما خواهیم آموخت که در بین ناخن کاران بسیار زیادی که امروزه وجود دارند، چگونه بهترین سالن ناخن تهران و بهترین ناخن کار را انتخاب کنید.

بهترین سالن ناخن تهران کجاست؟ + بهترین ناخن کار تهران

به گزارش سلام نو، شناسایی و یافتن بهترین سالن کاشت ناخن تهران با توجه به گستردگی شهر تهران و وجود تعداد بالای سالن زیبایی و ناخنکاران شاید امری محال باشد . البته کسانی که در حیطه ناخن کار می کنند معمولا استاد خود را بهترین می دانند . البته لزوم داشتن مدارک مختلف از شرکتهای بزرگ هم تضمینی بر بهترین بودن نیست و تنها فاکتوری که می تواند کمک کننده باشد همان نمونه کار های ناخن کار است و دیگری میزان رضایت مشتری هاست.

کاشت ناخن

اصطلاح کاشت ناخن، به معنی اضافه کردن یک ناخن مصنوعی بر روی ناخنهای طبیعی هست تا بشه از این طریق، ظاهری بلندتر و یکدست‌تر برای ناخن ها به وجود آورد و از این طریق زیبایی و جذابیت ناخنها و دستها رو افزایش داد.

معمولا برای افزایش مقاومت این ناخن مصنوعی، از نوعی پودر و مایع مخصوص یا ژل استفاده میشه و بعد از طی کردن مراحل مختلف مانیکور، سوهان کشی و یکسان کردن اندازه ناخنها، کار کاشت ناخن انجام میگیره و شما بعد از طی کردن این پروسه، میتونید از داشتن ناخن های فوق العاده زیبا، بلند و جذاب، لذت ببرید.

روش های مختلف کاشت ناخن 

در ادامه اسم انواع کاشت ناخن با عکس را میبینیم

کاشت ناخن با روش پودری​

در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می‌شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن باسوهان کشی برقی به ناخن شکل می‌دهند.

انواع مدل و روش های کاشت ناخن | عکس، مزایا و معایب

کاشت ناخن با استفاده از ژل

مواد ژل به صورت آماده قابل خریداری است. آن را بعد از مواد ضدقارچ روی ناخن می‌گذارند و در دستگاه یووی قرار می‌دهند تا خشک شود. این نوع کاشت شبیه همان کاشت پودر است و فقط مواد آن‌ها با هم فرق می‌کند و نیازمند ترمیم ناخن است. 

انواع مدل و روش های کاشت ناخن | عکس، مزایا و معایب

چگونه بهترین سالن ناخن تهران را انتخاب کنیم؟

خدمات ناخن که شامل مانیکور ، پدیکور و … است امروزه در تهران بسیار گسترش یافته است و تقریبا در اکثر سالن های زیبایی یک یا چند نفر به عنوان ناخن کار این خدمات را ارائه می دهند. برای خانم هایی که دوست دارند ناخن هایی زیبا و ظریف داشته باشند ، انتخاب بهترین سالن کاشت ناخت تهران و ناخن کار  بسیار مهم است. کسی که خدمات تخصصی کاشت ناخن را ارائه می دهد ، باید نمونه کارهای زیادی داشته باشد تا مراجعه کننده با دیدن این نمونه کار ها از کیفیت خدمات مطمئن شود.

بنابراین یک راه برای شناخت بهترین ناخن کار ، دیدن نمونه کارهای قبلی اوست. ناخن کار باید دقت و ظرافت کافی را در کاشت ناخن داشته باشد تا به صدف ناخن شما آسیبی نرسد. موادی که ناخن کار استفاده می کند نیز بسیار مهم است و نامرغوب بودن آنها باعث آسیب هایی به ناخن شما مثل قارچ ناخن و … می شود.

تمیزی وسایل و لوازمی که ناخن کار استفاده می کند را نیز حتما باید در نظر داشته باشید. برای کاشت مواد بر روی ناخن باید لایه نازکی برداشته شود تا شکل ناخن زشت و برآمده نشود. زیرا هر چقدر که ناخن کاشته شده برجستگی کمتری داشته باشد ، زیباتر و طبیعی تر جلوه خواهد کرد و علاوه بر ظرافت ، استحکام و ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت.
 

خصوصیات دیگر بهترین ناخنکار تهران

از ویژگی های دیگر می شود به نوع برخورد با مشتری ها اشاره کرد. یک ناخنکار حرفه ای غرور حاصل از تجربه و مهارت کارش را در کارش نشان می دهد و نه در برخورد با مشتری. بنابراین ناخنکار هر چقدر حرفه ای تر، صبورتر. وقت شناسی دیگر مولفه ای  برای انتخاب بهترین ناخنکار است . به روز بودن ناخنکار از دیگر مولفه های یک ناخنکار حرفه ای است . اینکه ناخنکار دایم خودش را با دیدن جدیدترین فیلمهای کاشت ناخن بروز کند.

آشنایی با ابزار آلات جدید که ممکن است توسط شرکت ها و کمپانی های بزرگ ناخن رونمایی شوند .داشتن خلاقیت در کار و نقش افرینی در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

مهمترین ویژگی برای هر فردی مسئولیت پذیری او بوده بنابراین سعی کنید ناخنکاری انتخاب کنید که مشتری مدار باشد و مشتریان او با لبخند و رضایت سالن را ترک کند. یک ناخن کار خوب اگر رضایت مشتری برایش اهمیت داشته باشد به هیچ عنوان از مواد غیر اصل برای کاشت ناخن استفاده نمی کند چرا که میداند این موضوع سبب هوا گرفتگی ناخن و بروز عفونت های بسیار در پوست و ناخن فرد می شود.

علت ترک خوردن ناخن کاشته شده چیست؟

ترک خورد ناخن کاشته شده

نتایج روش کاشت ژله‌ای معمولا در مکان‌های خشک ترک می‌خورند.
در روش کاشت پودری اگر کمتر از حد معمول از مواد استفاده شده باشد امکان ترک خوردن وجود دارد.
سوهان‌کشی بیش از حد یکی از عوامل است که موجب ترک خوردن ناخن‌ها می‌شود.
ممکن است به مرور زمان مواد مورد استفاده نازک شوند که این مورد هم می‌تواند ناشی از مرغوب نبودن مواد پودر مورد استفاده باشد و یا قلموی‌ کار خوب به لیکویید آغشته نشده که در نهایت پودر به خوبی خیس شده و جذب صدف شود.

سخن پایانی 

کاشت ناخن یکی از محبوب‌ترین روش ها برای افزایش زیبایی و استحکام ناخن هست که میتونید در مدت زمان کوتاهی، بلندی ناخنهاتون رو به هر اندازه که دوست دارید افزایش بدید و ظاهری یکدست، مرتب و زیبا رو برای ناخن به وجود بیارید. خوشبختانه این روشها و متدهای خیلی زیادی برای کاشت ناخن وجود داره که میتونید متناسب با هزینه‌ای که برای اینکار در نظر دارید و همچنین سلیقه و نظر خودتون، بهترین روش رو انتخاب کنید و از داشتن ناخنهایی فوق العاده زیبا و جذاب لذت ببرید و از این طریق اعتماد به نفس بیشتری هم پیدا کنید. 

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید