در آرایشگاه‌های مردانه خدمات متنوعی انجام می‌شود از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین آرایشگاه های تهران مردانه بدانید.

بهترین آرایشگاه های تهران مردانه

سلام نو پلاس: بهترین آرایشگاه مردانه تهران کجاست؟ بهترین آرایشگاه مردانه در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟ اگر از افراد دهه شصتی و متولدین دهه هفتاد از آرایشگاه‌های زمان نوجوانی‌شان بپرسید، احتمالاً این جواب را دریافت می‌کنید که معمولاً آرایشگرها، 2 الی 3 مدل بیشتر بلد نبودند که یکی مخصوص دانش آموزان بود و سایر مدل‌ها برای افراد دیگر. اما با گذر زمان، مارکت آرایشگاه مردانه در ایران پیشرفت‌های زیادی داشته است. سال‌های قبل، آرایشگرها یا سلمونی‌ها، صرفاً مکانی برای کوتاه کردن موی بلند شده و نامرتب شده بودند اما اکنون، با آموزش‌ها و تجربیاتی که آرایشگران مقیم تهران کسب کرده‌اند، شاهد خلاقیت‌ها و تجهیزات زیادی در آرایشگاه‌ها بوده‌ایم.

در هر جای تهران که باشید، از یک سنی به بعد تصمیم می‌گیرید که موی سروصورت خود را به دست آرایشگری ماهر بسپارید تا فرد آرایشگر چهره‌ی جذابی را به شما هدیه دهد. اما این‌که به سراغ چه آرایشگری برویم، سؤالی است که قطعاً به آن برخورده‌اید. واقعاً چگونه بهترین آرایشگاه مردانه تهران را پیدا کنیم؟ راه‌های زیادی برای پیدا کردن آرایشگاه‌های خوب در تهران وجود دارد.

بهترین آرایشگاه های تهران مردانه

شما می‌توانید از آشنایی که حس می‌کنید برای ظاهر سروصورت خود ارزش قائل است، آدرس یک آرایشگر خوب را بگیرید. اما ما این کار را برای شما آسان کرده‌ایم! در اینجا می‌توانید تعدادی از بهترین آرایشگاه های مردانه تهران را پیدا کنید و در صورت نیاز به آن‌ها مراجعه کنید.

ویژگی‌های مهم در انتخاب آرایشگاه مردانه

پیش از آنکه بخواهیم به معرفی بهترین آرایشگاه‌ های مردانه تهران بپردازیم، قصد داریم بررسی کنیم که چه ویژگی‌هایی یک آرایشگاه معمولی را به یک آرایشگاه خوب تبدیل می‌کند.

رعایت نکات بهداشتی

حفظ رعایت بهداشت، از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ارکانی است که یک آرایشگاه باید به آن پایبند باشد. ازآنجاکه در صورت عدم رعایت بهداشت، امکان انتقال برخی از بیماری‌های پوستی وجود دارد، در یک آرایشگاه خوب، افراد باید برای ضدعفونی کردن لوازم چند بار مصرف، مقید بوده و زودبه‌زود برای تمیز کردن محیط آرایشگاه اقدام کنند.

تجربه‌ی بالا

آرایشگری کاری است که افراد، باعلاقه و تجربه در آن حرفه‌ای می‌شوند. بهترین آرایشگاه مردانه تهران باید دارای آرایشگری باشد که تجربه‌ی زیادی در این کار کسب کرده است.

بهترین آرایشگاه های تهران مردانه

همچنین تسلط بر روی انواع مدل مو و توانایی پیاده کردن مدل موهای جدید از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین آرایشگاه در تهران به‌حساب می‌آید.

نظم

در حال حاضر برای مراجعه اکثر آرایشگاه های خوب تهران، باید وقت قبلی بگیرید. از ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب، این است که درزمینه‌ی وقت دادن، نظم داشته باشد و برای زمانی که قرار است مشتری در اختیار او بگذارد، ارزش قائل شود.

تجهیزات به‌روز

وجود تجهیزات و اقلام آرایشگری به‌روز از فاکتورهای مهم بهترین آرایشگاه مردانه تهران است. وجود تجهیزات مدرن، کیفیت کار آرایشگر را تا حد زیادی بالا می‌برد. همچنین اقلام دیگر مثل سرشور، سشوار و … در راحتی مشتری مؤثر خواهد بود.

موقعیت مکانی مناسب

شاید این موضوع خارج از بحث عملکرد آرایشگاه باشد. اما این‌که موقعیت مکانی آرایشگاه در محیط مناسبی باشد، یکی از پارامترهای مهم در انتخاب آرایشگاه است.

برخی دیگر از ویژگی‌ها، جزو خدمات جانبی یک آرایشگاه خوب به‌حساب می‌آید. مثلاً وجود اقلام پذیرایی و سرگرمی که برای زمانی که مشتری در صف نوبت نشسته است، کارآمد است.

دو آرایشگاه بهتر مردانه در تهران

1 - آرایشگاه مردانه H

مجموعه زیبایی H در سالنی در حدود ۳۰۰ متر مربع در بهترین لوکیشن پاسداران واقع شده است.

بهترین آرایشگاه های تهران مردانه

در این مجموعه کلیه خدمات زیبایی به آقایان شامل،هیر کات و هیر استایل،گریم تخصصی داماد در فضایی جداگانه و وی آی پی،ماساژ آقایان و بانوان،پاکسازی و فیشیال پوست،مانیکور و پدیکور،اسکالپ سر و میکرو بلید ابرو و بن مژه،ترمیم و پروتز مو،کراتینه مو،خدمات رنگ،بافت تخصصی و لایت برای آقایان و در فضایی جداگانه برای بانوان ارائه میشود.

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۸۸۷۷۶۳

شماره تماس : ۰۹۱۲۱۷۶۵۵۴۸

آدرس : پاسداران.نگارستان ۱۰ ام‌.پلاک ۳.واحد ۲

2- آرایشگاه مردانه حمید بخشی

سالن حمید بخشی طبق آمار سالهاست بالاترین رنکینگ رو در بین آرایشگاه های مردانه دارد.

رزومه قوی و موفق و همکاری های شخص حمید بخشی با معتبرترین برندها و آرتیست های داخلی و خارجی ، باعث شد تا این شخص به یکی از قویترین و سرشناس ترین میکاپ آرتیست ها و آرایشگران تهران تبدیل بشه.

نگران چیزی نباشید چون شما نفر اول رو انتخاب کردید.

خدمات سالن:

. آرایشگاه مردانه : اصلاح سر و صورت با توجه به فرم و آناتومی جمجه سر صورت در بهترین آرایشگاه مردانه تهران انجام میگیرد

۲.گریم تخصصی و خدمات داماد

از آرایشگاه تا عکاسی و فیلمبرداری و گل آرایی ماشین عروس

بهترین آرایشگاه های تهران مردانه

۳. پاکسازی تخصصی پوست : با دستگاه های پیشرفته ؛ هایفو ، هیدروفیشیال ، هیدرودرمی ، میکرونیدلینگ ، میکرودرم.

۴. خدمات احیا و صافی مو

از قبیل کراتینه مو ، پروتئین تراپی ، بوتاکس ، ویتامینه و…

۵. پدیکور و مانیکور آقایان

۶. انواع رنگ مو اقایان

۷. بافت مو اقایان

۸. آموزش تمامی لاین های تخصصی زیبایی با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای

۹. ترمیم موقت یک روزه برای موهای کم پشت

۱۰. ماساژ بدن آقایان

۱۱. میکروبلیدینگ و فیبروز ابروی اقایان

۱۲. میکروپیگمنتیشن و اسکالپ سر اقایان

۱۳. بن مژه و لیفت ابروی اقایان

آدرس سالن حمید بخشی: زعفرانیه- شهرک غرب - سعادت آباد

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید