این نماینده مجلس بوروکراسی اداری را آفت سرمایه گذاری در استان مازندران دانست و در این رابطه گفت: به بهانه کشاورزی جلوی تولید و صنعت گرفته شده است در عین حال شرمسار کشاورزان هستیم که در تولیدات کشاورزی به‌خصوص در محصولات گل خانه‌ای هم موانع رفع نشد.

آفت سرمایه گذاری در مازندران چیست؟

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، گفت: ظرفیت‌های قانونی که در بخش سرمایه‌گذاری ایجاد شد بی‌نظیر است اما بروکراسی‌های اداری در این بخش یک آفت است که این روند باید اصلاح شود.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، علی اصغر باقرزاده امروز در چهارمین همایش استانی فرصت‌های سرمایه گذاری که در شهرستان بابل برگزار شد با اشاره به اینکه فرودگاه احمدکلا که قبل از انقلاب تنها فرودگاه بود لذا موضوع مهمی است که با ایجاد این فرودگاه یکی از زیرزساخت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان را فراهم می‌کند، اظهار کرد: بندر فریدونکنار تنها بندری است که منطقه ویژه محسوب نشد؛ باید بروکراسی‌های اداری را رفع کنیم تا سرمایه‌گذاری نتیجه بدهد .

وی با تاکید براینکه باید ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری عملیاتی شود که این جلسات فرصتی است برای شناخت این مهم، افزود: ۹ کیلومتر ساحل فریدونکنار بکر و بی‌نظیر است تاکنون این فرصت‌ها استفاده نشده است همچنین بابل‌رود به‌طور کلی فراموش شده است.

باقرزاده یادآور شد: به بهانه کشاورزی جلوی تولید و صنعت گرفته شده است در عین حال شرمسار کشاورزان هستیم که در تولیدات کشاورزی به‌خصوص در محصولات گل خانه‌ای هم موانع رفع نشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکناربا اظهار اینکه با عزم و توانمندی استاندار مازندران شاهد هستیم گره‌ها و موانع پیش‌رو به‌ویژه در شهرستان بابلسر و فریدونکنار برداشته می‌شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های قانونی که در بخش سرمایه‌گذاری ایجاد شد بی‌نظیر است و بروکراسی‌های اداری در بخش سرمایه‌گذاری یک آفت است که این روند باید اصلاح شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    0 0
    فرودگاه یه امر ضروريست برای مردم و فرصت‌های شغلی جوانان با تشکر از مسئولین دلسوز و محترم بابلسر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید