پیش از اینکه در مورد فاصله زنجان تا شیرین سو طارم اطلاعات بیشتری داشته باشید باید در مورد ویژگی های این منطقه آگاهی تان افزایش یابد.

فاصله زنجان تا شیرین سو طارم

سلام نو-سرویس گردشگری: شیرین سو طارم یکی از بهترین مناطق گردشگری استان زنجان می باشد که به ماسوله نزدیک است. به دلیل نزدیکی این منطقه به ماسوله باید بدانید که آب و هوای بسیار خنک و دلپذیر می باشد. قبل از اینکه فاصله زنجان تا شیرین سو طارم را بررسی کنید باید در مورد ویژگی های این منطقه اطلاعات بیشتری داشته باشید و سپس به آنجا بروید. آبشار شیرین سو طارم به عنوان یکی از زیباترین و بهترین منطقه گردشگری روستای درام طارم می باشد. این آبشار را به عنوان آبشار ۳ قلو می شناسند که نظر هر بیننده ای را جذب می کند. اگر مایل هستید به این منطقه گردشگری بروید با ما در ادامه همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه دریافت کنید.

بررسی فاصله شهر زنجان تا شیرین سو طارم

مسافت زنجان تا شیرین سو طارم ۱۱۰ کیلومتر می باشد. اگر شما با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید می توانید در عرض ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه به مقصد برسید. اما اگر سرعت تان بیشتر باشد می توانید در بازه زمانی کوتاه مدت تری به مقصد برسید. دقت داشته باشید که اگر تاکنون این جاده را نرفته اید باید با احتیاط رانندگی نمایید و سرعت تان را افزایش ندهید. اما اگر به خوبی جاده را بلد باشید می توانید با سرعت بیشتری رانندگی کنید. زمان رانندگی باید به خوبی تابلوهایی که در مسیر نصب شده اند را مورد بررسی قرار دهید. هر یک از شهرها و روستاهای میانی مسیر را باید بشناسید تا بتوانید با خیال آسوده از امکانات جاده استفاده بهینه داشته باشید.

روستاهای بین فاصله زنجان تا شیرین سو طارم

در مسیر زنجان تا شیرین سو طارم شما می توانید روستاهای زیادی را مشاهده کنید که هر یک از آنها دارای جاذبه های گردشگری متنوعی هستند. بسیاری از افرادی که این مسیر را رانندگی می کنند اصلا در مسیر توقف نمی نمایند و به صورت یکسره مسیر را ادامه می دهند. اما برخی از افراد شاید بخواهند از روستاهای میانی بازدید کنند و تمامی ویژگی های مسیر را بررسی نمایند. زمانی که می خواهید مسیرتان را از زنجان تا شیرین سو طارم ادامه دهید باید اتوبان قزوین، زنجان را به عنوان اولین راه خروجی از زنجان انتخاب نمایید. بعد از اینکه از اتوبان خارج می شوید به بناب می رسید.

شما در مسیر زنجان تا شیرین سو طارم بعد از اینکه بناب را رد کردید باید جاده طارم به زنجان را جهت ادامه مسیر انتخاب نمایید. زمانی که وارد این جاده می شوید روستاهای زیادی را مشاهده می کنید که با این جاده فاصله زیادی دارند. یکی از ویژگی های جاده طارم، زنجان این است که تا حدودی در برخی از بخش ها پیچیدگی دارد. در این جاده می توانید روستاهای ناصرآباد، بادامستان، بابا مرغوز، سرخه دیزج، شیر آب، کوهن سفلی، کوهن علیا و ... را مشاهده کنید. هر یک از این روستاها دارای جاذبه گردشگری متنوعی هستند. زمانی که به سرخه دیزج نزدیک می شوید جاده پیچ زیادی دارد. بنابراین باید با احتیاط بیشتری رانندگی نمایید.

فاصله زنجان تا شیرین سو طارم

شیرین سو طارم

امکانات فاصله شهر زنجان تا شیرین سو طارم

در فاصله زنجان تا شیرین سو طارم، امکانات زیادی مانند فروشگاه های بزرگ وجود ندارد. پمپ بنزین در مسیر شما قرار گرفته است. شما می توانید در مسیر خود از پمپ بنزین استفاده کنید و باک بنزین تان را پر نمایید. دکه های اغذیه فروشی زیادی را در مسیر مشاهده خواهید کرد که هر یک از آنها خوراکی های متنوعی دارند. بنابراین شما می توانید خوراکی های مورد نیاز خود را از این دکه ها خریداری کنید. مسیر زنجان تا شیرین سو طارم مانند دیگر جاده ها صاف و یکدست نمی باشد. به همین دلیل به دشواری توانسته اند امکانات ضروری برای جاده فراهم کنند.

فاصله زنجان تا شیرین سو طارم با ماشین و اتوبوس چقدر است ؟

به طور کلی باید به خوبی بدانید که فاصله زنجان تا شیرین سو طارم با ماشین نزدیک تر است. چرا که ماشین سرعت بیشتری دارد و از آنجایی که اندازه اش کوچک تر است به راحتی در جاده های پرپیچ و خم جابجا می گردد. اما اتوبوس از آنجایی که اندازه اش بزرگ تر است به سختی جابجا می شود و سرعت کمتری دارد. شما می توانید فاصله مبدا و مقصد را با هر دو ماشین طی کنید. در صورتی که با تورهای گردشگری می خواهید به شیرین سو طارم بروید باید بدانید که مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. اما اگر با ماشین شخصی می خواهید مسیر را طی کنید مدت زمان کمتری در مسیر خواهید بود. دقت داشته باشید که هر یک از نکات رانندگی این مسیر را باید رعایت کنید تا خطری برایتان به وجود نیاید.

فاصله زنجان تا شیرین سو طارم

شیرین سو

اطلاعاتی در مورد شیرین سو طارم

شیرین سو طارم یکی از مناطق دیدنی روستای درام می باشد. این روستا در استان زنجان است و تنها ۳۰ دقیقه با ماسوله فاصله دارد. به تازگی جاده این روستا را آسفالت کرده اند و به همین دلیل شما سریعتر می توانید از روستای درام به ماسوله برسید. جاده مورد نظر مانند کمربند دور تا دور کوه قرار گرفته و همین ویژگی زیبایی آن را بیشتر کرده است. برای اینکه به آبشار شیرین سو طارم برسیم باید وارد آب رودخانه شویم.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید