۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۹
کد خبر: 55406195

۳۵۰ گونه و نزدیک به ۱۰ هزار ماهی در این آکواریوم نگهداری می‌شوند که بازدید از آن‌ها برای تمام رده‌های سنی جذاب است.

آکواریوم دنیای زیر آب شیامن ( استان فوجیان)

سلام نو-سرویس گردشگری: استان فوجی‌آن یا فوجیان یکی از استان‌های کشور چین است که بالغ بر ۳۵ میلیون نفر جمعیت دارد. این استان زیبا سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی است که با هدف بازدید از جاذبه‌های گردشگری فوجیان به آن سفر می‌کنند. اگر سفر به استان فوجیان چین در لیست مقاصد گردشگری شما نیز قرار دارد، باید بتوانید اطلاعات لازم و مفید را راجع به جاذبه‌های گردشگری فوجیان کسب کنید. در این صورت، از تمام زمان سفر خود به خوبی استفاده کرده‌اید. همراه ما باشید.

پل یانگ میزو

جاذبه‌های گردشگری فوجیان

پل یانگ میزو یکی از جاذبه‌های گردشگری فوجیان است که بسیاری از گردشگران برای بازدید از این سازه زیبا به استان فوجیان کشور چین سفر می‌کنند. پل یانگ میزو جزء آثار باستانی است که هزار سال قبل ساخته شده و اما همچنان سرپا بوده و از آن استفاده می‌شود. پل چوبی و دست‌ساز یانگ میزو به‌ خوبی نشانگر مهارت معماران اولیه خود است. پل کهن یانگ‌ میزو اولین بار در سال ۱۷۹۱ و در دوره حکومت خاندان مینگ احداث شد و در سال ۱۹۳۹ تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت. پل یانگ میزو حدود ۴۲.۵ متر طول و ۴.۲ متر عرض دارد و به‌ دلیل قدمت طولانی، از آن به‌ عنوان یکی از بقایای فرهنگی اصلی منطقه یاد می‌شود.

موزه پیانو گولانگیو

جاذبه‌های گردشگری فوجیان

از دیگر جاذبه‌های گردشگری فوجیان، موزه پیانو گولانگیو است. اگر از طرفداران دو آتشه موسیقی و ابزارآلات موسیقی هستید، هنگام سفر به استان فوجیان کشور چین بازدید از این موزه را در نظر بگیرید. این موزه تنها به پیانو اختصاص یافته است و مجموعه آن شامل ۴۰ پیانو از سرتاسر دنیا می‌شود که همگی توسط پیانیستی مشهور به نام هی یوی به این موزه اهدا شده‌اند. موزه پیانو گولانگیو بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین مجموعه پیانو در سطح جهان به ‌شمار می‌رود و از آن به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه گردشگری شهر شیامن فوجیان یاد می‌کنند. ابعاد و انواع پیانوهای موجود در موزه بسیار متفاوت هستند، از مدل‌های مینیاتوری کودکان گرفته تا پیانو های فوق‌العاده بزرگ و پیچیده.

مرکز خرید واندا پلازا

جاذبه‌های گردشگری فوجیان

از دیگر جاذبه‌های گردشگری فوجیان، مرکز خرید واندا پلازا است. گردش در سطح شهر تنها شامل بازدید از مکان‌های دیدنی نیست و با بازدید از این مرکز خرید می‌توانید تمام خریدهای موردنیاز خود را انجام دهید. این مجموعه خرید از بهترین مکان‌ها برای خرید محصولات از برندهای بین‌المللی در شیامن است و برخی از برترین برندهای جهانی از جمله اچ اند ام، اولین شعبه خود را در این مجموعه افتتاح کردند. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌های پوشاک و اکسسوری، میزبان فروشگاه زنجیره‌ای والمارت و تعدادی رستوران و غذاخوری است. همچنین، اولین سینمای آی‌مکس شهر شیامن استان فوجیان در این مجموعه قرار دارد.

آکواریوم دنیای زیر آب شیامن

جاذبه‌های گردشگری فوجیان

آکواریوم دنیای زیر آب شیامن از جاذبه‌های گردشگری فوجیان است که میزبان گردشگران بسیاری است که در جزیره گولانگیو واقع شده است و در تاریخ ۱ ژانویه ۱۹۹۸ افتتاح شد. این آکواریوم با ۱.۷۵ هکتار مساحت، با اهداف آموزشی و گردشگری کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر شامل چهار جاذبه اصلی با نام‌های آکواریوم آب شیرین، آکواریوم دریایی، تالار نمایش زیبای نهنگ عنبر، تالار اجرای دلفین‌ها و شیرهای دریایی است. در مجموع، ۳۵۰ گونه و نزدیک به ۱۰ هزار ماهی در این آکواریوم نگهداری می‌شوند که بازدید از آن‌ها برای تمام رده‌های سنی جذاب است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید