در سال­های اخیر، آتلانتا به یک مرکز بزرگ اقتصادی و فرهنگی و همچنین یک مرکز مهم ترافیک هوایی تبدیل شده است. مشاغل مشهور بین­المللی، از جمله کوکاکولا و سی­ان­ان، دفتر مرکزی خود را در این­جا دارند.

در باغ گیاه­شناسی آتلانتا قدم بزنید

سلام نو-سرویس گردشگری: آتلانتا، پایتخت جورجیا، تقریبا از همه جهات مرکز اصلی جنوب آمریکا است. این شهر در ابتدا یک پاسگاه نظامی بود و سپس به یک اتصال راهآهن اولیه تبدیل شد و بهسرعت به یک شهر تجاری مهم تبدیل شد.

در طول جنگ داخلی، یک پایگاه مهم کنفدراسیون و پایگاه تدارکاتی بود، اما زمانیکه توسط ژنرال اتحادیه ویلیام شرمن تصرف شد، به ویرانه تبدیل شد. این رویدادها زمینهساز رمان پرفروش ”بر باد رفته“ مارگارت میچل اهل آتلانتا شد که جایزه پولیتزر را برای او به ارمغان آورد.

در سالهای اخیر، آتلانتا به یک مرکز بزرگ اقتصادی و فرهنگی و همچنین یک مرکز مهم ترافیک هوایی تبدیل شده است. مشاغل مشهور بینالمللی، از جمله کوکاکولا و سیانان، دفتر مرکزی خود را در اینجا دارند.

هنگام بازدید از آتلانتا، انتظار نداشته باشید که یک شهر آرام و رمانتیک جنوبی را ببینید. در عوض بازدیدکنندگان یک شهر نسبتا بزرگ، همیشه شلوغ و در عینحال بسیار پر جنب و جوش آمریکایی با نزدیک به نیم میلیون جمعیت را خواهند یافت که بهنظر میرسد همه میخواهند دقیقا در همانجایی که شما هستید باشند.

در آتلانتا مکانهای جالبی برای بازدید وجود دارد، از جاذبههای گردشگری برتر از هنر گرفته تا ورزش. در طول مسیر، مکان‌های تاریخی متعدد، موزه‌های مدرن و همچنین پارک‌ها و باغ‌های زیبا را کشف خواهید کرد.

هر سلیقهای که داشته باشید، با این لیست از برترین جاذبههای گردشگری و کارهایی که در آتلانتا، جورجیا باید انجام دهید، میتوانید بهراحتی سفر خود را برنامهریزی کنید.

  1. در باغ گیاهشناسی آتلانتا قدم بزنید

۳ جاذبه گردشگری برتر در آتلانتا

باغ گیاه‌شناسی آتلانتا فضایی دوست‌داشتنی برای قدم زدن و گذراندن چند ساعت از وقت را ارائه می‌دهد. ویژگی‌های برجسته این جاذبه آتلانتا که باید حتما از آن دیدن کنید، باغ‌های متنوعی است که به خوبی طراحی شده‌اند، از جمله تخت‌های گل رسمی و درختان باشکوه که چشم‌انداز شهری میدتاون آتلانتا را قاب می‌دهند.

باغ گیاهشناسی مکانی عالی در تمام طول سال است و همیشه در حال شکوفه دادن است. با اینحال فصل بهار بهترین زمان برای بازدید از این باغ است. از دیگر ویژگیهای قابل توجه میتوان به خانه نمایش ارکیده در مرکز ارکیده فوکوا، باغ زمستانی، باغ ژاپنی، باغ حفاظتی و خانه صحرا اشاره کرد.

دو مورد از تخصصهای اصلی آن باغ گل رز و گلهای هندی آن هستند که هر کدام بزرگترین مجموعههای این چنینی را در جنوب شرقی تشکیل میدهند. یک باغ ویژه برای کودکان طراحی شده است و یک مسیر پیاده‌روی مرتفع به بازدیدکنندگان مناظری از بالای درختان به سمت جنگل می‌دهد که یکیدیگر از فعالیت‌های محبوب خانواده‌ها است. آنچه در آنجا خواهید دید بستگی به زمانی از سال دارد که از آن بازدید میکنید، اگرچه باغهای سرپوشیده همیشه در هر زمانی از سال زیبا هستند.

  1. مرکز حقوق مدنی و بشر

۳ جاذبه گردشگری برتر در آتلانتا

جایگاه آتلانتا در جنبش حقوق مدنی آمریکا در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ با یک مرکز تفسیری زیبا مشخص شده است که این مبارزه حماسی را در جنبش جهانی حقوق بشر قرار می‌دهد.

مرکز حقوق مدنی و بشر تاریخچه قوانین جیم کرو را با اخبار تلویزیونی واقعی، سخنرانیها، عکسها، فیلمها، حسابهای شخصی و تجربیات تعاملی که بازدیدکنندگان را وارد مبارزه میکند، بررسی میکند. پرترهها و داستانهای کار آنها به مردان و زنانی که در این مبارزه جان خود را از دست دادهاند، میپردازد.

گالری جنبش حقوق بشر این داستان را به تصویر گستردهتری از حقوق بشر در سرتاسر جهان منتقل میکند: آپارتاید در آفریقای جنوبی، حقوق زنان، حقوق کودکان و دیگران که بازدیدکنندگان را ترغیب میکند تا در مورد حقوق بشر در همهجا فکر کنند.

  1. یک فیلم یا اجرا را در تئاتر فاکس ببینید

۳ جاذبه گردشگری برتر در آتلانتا

تئاتر فاکس در دهه ۱۹۲۰ بهعنوان مسجد معبد با طراحی بسیار شیک با مضمون عربی ساخته شد. این بنا با مشکلاتی در دوران رکود بزرگ تاریخچهای متنوع داشته است، اما از زمان ساختش همیشه یک ساختمان برجسته بسیار دوستداشتنی بوده است. این مکان در فهرست ملی اماکن تاریخی ثبت شده است.

فضای داخلی تئاتر در طول سالها شاهد کارهای بازسازی قابل توجهی بوده است تا ظرافت اصلی خود را حفظ کند، از جمله تعمیر و بازسازی مجموعه مبلمان برای حفظ ظاهر سال ۱۹۲۹.

اجراها در فاکس شامل گزینه‌های سرگرمی متنوعی مانند اپرا، باله، کنسرت‌های راک و فیلم است که هر ساله صدها اجرا دارد. علاوه بر تئاتر، دو سالن رقص مصر و سالن بزرگ، به زیبایی بازسازی شدهاند و برای رویدادهای خاص در دسترس هستند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید