مجموعه هنرهای اسلامی موزه شامل نمونه­ هایی از سفال، سنگ و برنز است و نمونه­ های برجسته­ ای از دوران باستان کلاسیک، اروپای قرون­وسطی، اقیانوسیه، آفریقا و قاره آمریکا وجود دارد. از جمله آثار چشمگیر اروپایی می­توان به نقاشی­ های پیکاسو، رامبراند، ماتیس و ون­گوگ اشاره کرد.

موسسه هنر دیترویت

سلام نو-سرویس گردشگری: پربازدیدترین مقاصد گردشگری میشیگان به لطف چشمانداز متنوع، تاریخ غنی و شهر افسانهای دیترویت این ایالت، طیف وسیعی از علایق را شامل میشود. در میشیگان فرصت های بیپایانی برای کسانی که به دنبال لذت بردن از طبیعت هستند، وجود دارد، به خصوص در کنار سواحل دریاچه های بزرگ، جایی که میتوانید تپه های آب شیرین و زیستگاه های ساحلی را دور از دریا پیدا کنید.

بازدید از مکان های تاریخی، مانند موزه های تاریخی، یکی از کارهای محبوب در میشیگان است، به خصوص قلعه مکیناک در جزیره مکیناک و روستای گرینفیلد که بخشی از مکان های تاریخی هنری فورد است.

در ادامه از چراغ‌های روشن شهر گرفته تا دریاچه‌های بزرگ، با فهرست برترین جاذبه‌های گردشگری میشیگان، چیزهای بیشتری برای دیدن و انجام دادن در این ایالت خواهید یافت.

  1. جزیره مکیناک

۴ جاذبه گردشگری پر طرفدار در میشیگان!

جزیره مکیناک نگاهی به یک دوره تاریخی و یک روش ساده‌تر زندگی، قبل از اتومبیل‌ها و اتوبوس‌ها را ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان میتوانند با کشتی به این جزیره بروند و روز خود را در مغازه های قدیمی شهر، گشت و گذار در جزیره با کالسکه اسب و پیاده روی یا بازدید از قلعه مکیناک بگذرانند.

پل مکیناک که در سال ۱۹۵۷ افتتاح شد، شبه جزیره پایین را در شهر مکیناو به شبه جزیره بالا در سنت ایگنیس متصل میکند. موزه پل مکیناک حاوی بسیاری از مصنوعات جالب و بدیع است.

  1. ساحل ملی و دریاچه میشیگان

۴ جاذبه گردشگری پر طرفدار در میشیگان!

اگرچه این دریاچه سومین دریاچه بزرگ در بین دریاچه‌های بزرگ است، اما دریاچه میشیگان تنها دریاچه‌ای است که کاملا با خاک ایالات متحده همسایه است و پس از آلاسکا، دومین خط ساحلی طولانی‌ترین ساحل از ۵۰ ایالت را دارد. نگاهی جامع به اهمیت دریاچه را می‌توان در موزه دریایی میشیگان در ساوثهاون یافت و تورهای قایق متعددی مانند کشتی بلند در شهر تراورس وجود دارد.

جزایر این دریاچه مکان های محبوبی برای بازدید هستند که مجمع الجزایر جزیره بیور و جزایر مانیتو به عنوان مکان های مورد علاقه گردشگران هستند. جزایر مانیتو بخشی از ساحل ملی دریاچه تپه‌های خرس است که به خاطر تپه‌های شنی گسترده‌ای که بر فراز کوه‌های کنار خط ساحلی قرار گرفته‌اند، معروف است.

این پارک دولتی یکی از پربازدیدترین پارک‌هاست که به دلیل مسیرهای پیاده‌روی متنوع که ۵/۷ مایل در امتداد ساحل امتداد دارد، مورد توجه قرار گرفته است.

  1. موسسه هنر دیترویت

۴ جاذبه گردشگری پر طرفدار در میشیگان!

مؤسسه هنر دیترویت به خاطر مجموعه وسیعی از آثار خلاقانه بشریت از فرهنگ های اولیه تا امروز شناخته شده است. با بیش از ۶۵۰۰۰ اثر هنری در بیش از ۱۰۰ گالری، مردم از هر گوش های از جهان در این نمایشگاه حضور دارند.

مجموعه هنرهای اسلامی موزه شامل نمونه هایی از سفال، سنگ و برنز است و نمونه های برجسته ای از دوران باستان کلاسیک، اروپای قرونوسطی، اقیانوسیه، آفریقا و قاره آمریکا وجود دارد. از جمله آثار چشمگیر اروپایی میتوان به نقاشی های پیکاسو، رامبراند، ماتیس و ونگوگ اشاره کرد.

در حالیکه گردشگران در این محله هستند، می‌خواهند نگاهی به معماری زیبای کتابخانه عمومی دیترویت بیاندازند و سپس پیاده‌روی کوتاهی از خیابان وودوارد تا موزه تاریخی دیترویت انجام دهند.

  1. باغ‌های فردریک مایجر و پارک مجسمه، گرند رپیدز

۴ جاذبه گردشگری پر طرفدار در میشیگان!

باغ‌ها و پارک مجسمه‌سازی فردریک مایجر محیط‌های مختلفی را ارائه می‌کند که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند از ترکیب هنر و طبیعت لذت ببرند. باغ‌های بیرونی شامل شاخ و برگ‌های سنتی، باغ کودکانی است که تعامل با گیاهان منحصربه‌فردش را تشویق می‌کند.

خانه مزرعه دهه ۱۸۸۰ کپی اولین خانه لنا میجر است و شامل باغ مزرعه است. کنسرواتوار لنا میجر یک محیط گرمسیری پنج طبقه است که بسیاری از گیاهان کمیاب و عجیب و غریب را در خود جای داده است و در ماه مارس و آوریل، بازدیدکنندگان میتوانند روند شگفت انگیز تبدیل پروانه ها از کاترپیلار به حشره ظریف را تماشا کنند. مجسمه ها در هر دو فضای داخلی و خارجی باغ یافت میشوند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید