ایران روستاهای زیبای بسیاری را در خود جای داده است. یکی از این روستاهای زیبا روستای شادکام می‌باشد که در دل بافق در استان یزد واقع شده است.

شادکام؛ روستایی شگفت‌انگیز در بافق

سلام نو - سرویس گردشگری: روستای شادکام با جاذبه‌های گردشگری طبیعی، از مقاصد تفریحی و جاهای دیدنی بافق است و در فاصله ۴۰ کیلومتری شهرستان بافق قرار دارد. نماد و سمبل این روستا سرو هزار ساله‌ای است که در فهرست آثار طبیعی ملی کشور نیز به ثبت رسیده است. روستای شادکام میان دره باریکی قرار گرفته که چشمه‌سارها و زیبایی‌های زیادی را در دل خود جای داده است.

شادکام؛ روستایی شگفت‌انگیز در بافق

ویژگی‌های روستا

ستای شادکام با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان، موقعیت جغرافیایی، آداب و رسوم متنوع و ظرفیت‌های گردشگری پای صنعت بوم‌گردی را به این روستا باز کرده است. در بازدید از روستای شادکام نمایشگاه‌هایی را می‌بینید که در آن داروهای گیاهی منطقه، صنایع دستی مردمان خوش ذوق روستا و انواع غذاهای محلی و نان را برای بازدیدکنندگان و میهمانان این روستا عرضه می‌کنند. مهمانان این روستا با غذاهای محلی و محصولات بومی پذیرایی می‌شوند و لحظات خوش و به یادماندنی را با خود از این روستا به یادگار می‌برند. جالب است بدانید که نماد روستای شادکام سرو سه هزار ساله آن است که همچون فواره‌ای بلند و سرسبز از میان دره تنگ و زیبا سر برافراشته و خودنمایی می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید