۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
کد خبر: 55397463

فاصله قزوین تا استخرگاه حدود ۱۳۶ کیلومتر است. مدت زمان طی کردن این مسیر به سرعت و نوع خودروی شما بستگی دارد.

فاصله قزوین تا استخرگاه

سلام نو-سرویس گردشگری: روستای استخرگاه را به عنوان یکی از زیباترین روستاهای رودبار می شناسند. به همین دلیل بسیاری از افراد برای بازدید از این روستا از شهرهای متنوع فاصله زیادی را طی می کنند. فاصله قزوین تا استخرگاه حدود ۱۳۶ کیلومتر می باشد. اگر سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد بعد از یک ساعت و چهل دقیقه می توانید به مقصد برسید. اما اگر سرعت تان بیشتر باشد می توانید بعد از یک ساعت و بیست دقیقه به استخرگاه برسید. در بین مسیر قزوین تا استخرگاه، شهرهای زیادی را مشاهده می کنید. می توانید در این شهرها توقف داشته باشید تا زیبایی های مسیر را از نزدیک مشاهده کنید. بسیاری از افراد فاصله این دو شهر را به اتوبوس و یا ماشین شخصی خود طی می کنند.

شهرهای بین قزوین تا استخرگاه

برای طی کردن مسیر قزوین تا استخرگاه باید شهرهایی که بین این استخرگاه و قزوین وجود دارد را بشناسید. در این صورت می توانید از این شهرها بازدید کنید و یا از امکانات آنها استفاده نمایید. برای رفتن از قزوین به استخرگاه باید از جاده قدیم رشت، قزوین بروید. طی مسیری که رد می کنید می توانید روستاهای زیادی را مشاهده نمایید. هر یک از این روستا تعداد جمعیت مشخص شده ای دارند و دارای جاذبه های گردشگری هستند. دوهه، بوعینک، بشر، کوهین، قزل دره و ... را به عنوان مهمترین روستاهای بین مسیر می شناسند.

در مسافت قزوین تا استخرگاه، شهرهای زیادی قرار گرفته اند. منجیل به عنوان یکی از مهمترین شهرهایی است که شما می توانید در این شهر توقف کنید و از جاذبه های گردشگری شهر بازدید نمایید. هرزویل را هم به عنوان یکی از مکان های گردشگری بین مسیر می شناسیم که طرفداران زیادی دارد. بعد از اینکه شهر منجیل را رد می کنید روستاهای شمالی دیگر را می توانید مورد بازدید قرار دهید. بعد از رد کردن روستاها به رودبار می رسید. رودبار یکی از شهرهای زیبای شمالی است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد.

بعد از اینکه رودبار را رد کنید باید از دشتگان، دولت آباد و لیور رد شوید. در مسافت قزوین تا استخرگاه تعداد روستاهای شمالی بسیار زیاد است. هر یک از این روستاها را می توانید به عنوان یک مکان گردشگری مورد بازدید قرار دهید. ولی اگر بخواهید تمامی آنها را از نزدیک مشاهده کنید مدت زیادی در مسیر خواهید بود. پس از رد کردن رودبار می توانید به روستای رستم آباد برسید که سرشار از جاذبه های گردشگری می باشد. بعد از اینکه رستم آباد را رد می کنید به توتکابن می رسید. انارکول، سندس و دشت ویل مکان های دیگری هستند که قبل از استخرگاه می توانید آنها را مشاهده کنید.

فاصله قزوین تا استخرگاه

روستای زیبای استخرگاه

امکانات فاصله قزوین تا استخرگاه

در فاصله قزوین تا استخرگاه، امکانات زیادی قرار گرفته است. بنابراین شما به راحتی می توانید در مسیر توقف داشته باشید و از امکانات جاده استفاده کنید. اگر می خواهید باک بنزین خودرو خود را پر کنید می توانید در شهرهای متفاوت مثل رودبار، منجیل، رستم آباد و ... توقف داشته باشید. در هر یک از این شهرها امکاناتی مانند سوپر مارکت، سرویس بهداشتی، آلاچیق برای استراحت و ... وجود دارد. بنابراین شما در طی مسیری که می گذرانید می توانید از امکانات جاده برای سفری راحت تر استفاده کنید.

قزوین تا استخرگاه با ماشین شخصی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که مسافت قزوین تا استخرگاه را با خودروی شخصی خود بگذرانند. در واقع سفر با خودروی شخصی برای بازدید از شهرهای شمالی لذت بخش تر است. شما در هر مکانی که مایل باشید می توانید توقف نمایید و از دیدنی های مسیر بازدید نمایید. اگر بخواهید در طی گذراندن مسیر قزوین تا استخرگاه با خودروی خود، توقف داشته باشید طول می کشد تا به مقصد برسید. اما اگر بخواهید با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت به صورت یکسره جاده را طی کنید بعد از یک ساعت و بیست دقیقه به مقصد می رسید. از آنجایی که زیبایی های مسیر زیاد است، بسیاری از افراد در مسیر خود توقف می نمایند. ولی مشاهده جاذبه های طبیعی به قدری زیبا است که شما به هیچ عنوان از این توقف خسته نمی شوید.

فاصله قزوین تا استخرگاه

استخرگاه تا قزوین

فاصله قزوین تا استخرگاه با اتوبوس

بسیاری از افراد با اتوبوس به شهرهای شمالی می روند، آنها برای اینکه با اتوبوس سفر کنند باید تمامی امکانات و شهرهایی که در فاصله قزوین تا استخرگاه وجود دارد را بررسی نمایند. در واقع باید بدانید که سرعت اتوبوس نسبت به ماشین شخصی کمتر است. به همین دلیل اگر شما بخواهید با اتوبوس این مسیر را طی کنید و در مسیر توقف هم داشته باشید بعد از ۲ ساعت به مقصد می رسید. بسیاری از افراد با تورهای گردشگری به سفر می روند، به همین دلیل مدت بیشتری در مسیر توقف می نمایند.

گردشگران در مسیر قزوین تا استخرگاه شاید از روستای رستم آباد بازدید کنند و در شهرهای منجیل و رودبار توقف داشته باشند. به همین دلیل باید در مورد مدتی که در مسیر می خواهند توقف نمایند، از راننده و یا لیدر خود پرسش های مورد نیاز را بپرسند. به طور کلی باید بدانید که اگر با تور گردشگری و اتوبوس سفر کنید، می توانید تمامی جاذبه های گردشگری مسیر را به راحتی مشاهده کنید. برنامه ریزی سفر برای تفریح مسافران است. به همین دلیل اتوبوس در هر مکانی که زیبا و دیدنی است توقف دارد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید