گلستان یکی از استان‌های بسیار زیبای ایران است که جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از جاذبه‌های بسیار زیبای این استان آبشار لولوم می‌باشد که در دل مینودشت واقع شده است.

آبشاری جاری از تن کوه در مینودشت

سلام نو - سرویس گردشگری: آبشار لولوم که از جاهای دیدنی مینودشت محسوب می‌شود، در نزدیکی روستای لولوم و در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد. برای دسترسی به آبشار از کنار شهرک صنعتی مینودشت که در حاشیه جاده بین المللی تهران–مشهد واقع است، باید عبور کرد. بعد از حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از آبشار اول لولوم می‌توان به آبشار دوم رسید که کمی کوتاه‌تر از آبشار اول است؛ اما محوطه اطراف آن بازتر و جهت اتراق مناسب‌تر است.

یکی از این آبشارهای زیبا و پراب آبشار لولوم واقع در شهر مینودشت از استان گلستان است. آبشاری که از تن کوه پایین می ریزد و مناظر فوق العاده زیبایی را خلق می کند.برای دیدن از آبشار زیبای لولوم باید به سمت شمال ایران، استان گلستان، شهر میتودشت سفر کنید.

مینودشت یکی از شهرهای استان گلستان است که در شمال یا به عبارتی در شمال شرق ایران واقع شده است. این شهر مرکز شهرستان مینودشت می باشد. مینودشت ریشه در تاریخ و فرهنگ منطقه ی شمال دارد.

آبشاری جاری از تن کوه در مینودشت

مناسب‌ترین فصل سفر

ابشار لولوم در نزدیکی روستای لولومِ مینودشت که حجم زیادی از ابی خنک و گوارا را در دل خود جای داده است، هر ساله مخصوصا در فصل گرم تابستان، میزبان عده‌ ی کثیری از طبیعت دوستان، کوهنوردان و گردشگران است.

آبشاری جاری از تن کوه در مینودشت

نحوه دسترسی

برای دسترسی به آبشار از کنار شهرک صنعتی مینودشت که در حاشیه جاده بین المللی تهران – مشهد واقع است، باید عبور کرد. بعد از حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی از آبشار اول لولوم می توان به آبشار دوم آن رسید که کمی کوتاه تر از آبشار اول بوده ولی محوطه اطراف آن بازتر و جهت اتراق مناسب تر است. ارتفاع آبشار در حدود ۳۰ متر است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید